تکنیک های بازاریابی دیجیتال و بازاریابی موفق
نحوه رفتار مشتریان در بازار در طول یک دهه اخیر بیش از هر نکته دیگری در تعامل با شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای آنلاین بوده است. این امر اهمیت شبکه های اجتماعی را به خوبی نشان داده و شرایط برندها را نیز تغییر می دهد.تکنیک های بازاریابی دیجیتال این روزها از مواردی است که مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است.
بازاریابی در بازارهای رقابتی
امروزه حضور در بازارهای رقابتی بدل به دغدغه بسیاری از برندها شده است. اغلب کسب و کارها در این زمینه شرایط دشواری دارند. با این حساب باید به دنبال راهکارهایی برای کاهش میزان نگرانی و احتمال شکست کسب و کارها بود.
درآمد زایی از اپلیکیشن های موبایل
بازار اپلیکیشن های موبایل در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و امروزه درآمدزایی از اپلیکیشنهای موبایل یکی از راههای کسب درآمد برای دولوپرها و ناشران محسوب میشود.
مدیر سالنامه ایران زمین؛ راضی بودیم
وحید محمودی مدیر سالنامه ایرانزمین؛ ورودی نمایشگاه باید به شرکتهایی اختصاص پیدا کند که غرفهسازیهای خوبی را انجام دهند تا شأن و منزلت نمایشگاه حفظ شود
جلب اعتماد مشتری در برندینگ و نقش کلیدی در بازاریابی
در بازار پرهیاهوی امروز فروش شاید آغاز رابطه یک برند با مشتری باشد، اما آنچه باعث دوام این رابطه می شود اعتماد است. برندهایی که فقط برای فروش زندگی می کنند، شاید در کوتاه مدت سود ببرند، اما دیری نمی پاید که فراموش می شوند. در مقابل، برندهایی که اعتماد می سازند، در ذهن و دل مخاطب ماندگار می شوند و بدون فریاد زدن، همیشه شنیده می شوند.
حفظ تمرکز در محل کار با استفاده از ۶ تکنیک موثر
حفظ تمرکز در محل کار به منظور پیشرفت در کسب و کار
اگر هنوز هم شک دارید حفظ تمرکز در محل کار به این سادگی...
کارآفرینان حرفه ای در صحنه کسب و کار
فعالیت در عرصه کسب و کار همیشه همراه با فشار روانی بسیار زیادی است. بسیاری از کارآفرینان حرفه ای پس از مدت زمانی اندک دچار انواع مشکلات روحی ناشی از فشار کاری می شوند.
بازاریابی اینترنتی و موانع پیش روی آن
به صورت کلی بازاریابی اینترنتی یکی از موقعیت های شغلی محسوب می شود که استرس بسیار زیادی دارد. دلیل این امر نیز به این خاطر است که مهمترین بخش شرکت یعنی فروش وابسته به تصمیمات این افراد خواهد بود.
چگونه کارآفرینی کنیم
بی شک هیچ چیز به اندازه فعالیت در شغل دلخواه برای افراد مختلف لذت بخش نیست. بسیاری از مردم برای مدتزمانی طولانی در کارهایی که به آن علاقه ای ندارند، فعالیت می کنند. اگر شما به اندازه کافی برای فعالیت در کاری که بدان علاقه دارید، خوش شانس هستید، باید به شما تبریک گفت. اگر علاقمن به شغلتان هستنید می توانید کارآفرینی موفق نیز باشید.
فاکتورهای مهم تصمیم گیری درباره موقعیت های کاری
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری درباره موقعیت های کاری پیش روی کارآفرینان است.
راهکارهای حوزه روابط عمومی در تعامل با مشتری
حوزه روابط عمومی مهمترین بخش برای تعامل با مشتریان محسوب می شود. بسیاری از برندها برای تعامل بهینه با مشتریان اقدام به استفاده از ترندهای مختلف در این حوزه می کنند.
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام از خیلی جهات شبیه یک مسابقه فوتبال بی نهایت حساس مثل فینال لیگ قهرمانان اروپاست.
بهبود ارتباط با مشتریان در بازاریابی جدید
کارآفرینان معمولا به تجربه و اطلاعات شان درباره مشتریان بیش از اندازه اعتماد دارند. به همین خاطر هم خیلی سراغ یادگیری نکات تازه برای بهبود ارتباط شان با مهمترین عنصر دنیای کسب و کار نمی روند.
استقبال کسب و کارهای کوچک از بازاریابی با هوش مصنوعی
۴۱ درصد از کسب و کارهای کوچک، در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تصمیم گیری های تجاریشان هستند و در این میان سرویس هایی مانند خدمات مشتری و مارکتینگ، در اولویت این کسب و کارها برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی هستند.
قابلیت های گوشی های هوشمند با نصب کیوآر کد
به گزارش چاپ نشر آنلاین به نقل از ایسنا، بیش از نیمی از افراد در حال حاضر گوشیهای هوشمند دارند که این تعداد به صورت روزانه در حال رشد است.
بازاریابی و تولید محتوا در سال ۲۰۲۴
تولید محتوا کاری نیست که شب و روز را متوجه شود. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی هستید، در هر حالت برای اینکه برندتان در بازار جایگاه خودش را حفظ کند، چاره ای به غیر از تولید محتوا ندارید. البته یک شرط مهم دیگر نیز در این میان وجود دارد: تولید محتوایی که باب میل مخاطب باشد!
پروفایل مشتری ایده آل (ICP)؛ راهنمایی برای فروش بی دردسر
زیر و بم طراحی و استفاده از پروفایل مشتری ایده آل
پروفایل مشتری ایده آل به فروشندگان برای یافتن مشتریان درست و ارتباط اولیه...
آشنایی با آپدیت های گوگل ادز
گوگل ادز نه یک مفهوم ناآشنا، بلکه ابزاری ضروری برای هر کارآفرین در دنیا محسوب می شود در این مقاله به بیان آپدیت های گوگل ادز می پردازیم.
بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
کسب و کارهای کوچک به سرعت نور در چهار گوشه دنیا در حال رشد هستند. امروزه هر گوشه را نگاه کنید، ردپایی از استارت آپ ها یا کسب و کارهای کوچک خواهید دید.
بیان تجربه های بد ریبرندینگ در دنیا
ریبرندینگ یا بازآفرینی برند یکی از استراتژی هایی است که طرفدارهای زیادی در دنیا دارد. به طوری که تا کوچک ترین ناکامی در فعالیت یک برند روی می دهد، همه مدیران بازآفرینی برند را چاره کار می دانند.




































