چگونگی فعالیت استارت آپ ها در فضای مجازی
عرصه فناوری واقعیت مجازی دارای پتانسیل بسیار زیادی برای میزبانی از کسب و کارهای مختلف است.اکنون ارزش کلی استارت آپ های حوزه واقعیت مجازی نزدیک به 36 میلیارد دلار است.
ضرورت تولید محتوا برای کسب و کارها
بدون تردید یکی از اقدامات اصلی برندها در زمینه بازاریابی، تولید محتوا است. با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید این اقدام را به عنوان مهمترین روش بازاریابی در عصر حاضر به حساب آورد؟ درواقع اگر در شکل و کار شما این اقدام اولویت اول نباشد، متاسفانه در حال از دست دادن فرصت های موجود در بازار هستید و تحت این شرایط طبیعی است که شاهد رشد بالاتر برندهای رقیب باشید.
بازاریابی معکوس و کاربردهای آن
در استراتژی بازاریابی معکوس یا reverse marketing قرار است مشتری با پای خود بیاید! ما در این مقاله قصد داریم تمرکز اصلی مان را بر روی بازاریابی معکوس بگذاریم.
برند های جهانی در رقابت با گوگل
گوگل برندی قدرتمند در عرصه کسب و کار جهانی است. برندهای دیگر در رقابت با این موتور جستجو گر همواره در پی راه هایی هستند تا موقعیت جهانی این برند را به خود اختصاص دهند
تبلیغات دیجیتال زیر ذرهبین؛ بررسی مزایا و چالشهای یوتیوب و اینستاگرام
در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال به یکی از پایه های اصلی موفقیت کسب و کارها تبدیل شده، انتخاب پلتفرم مناسب برای تبلیغات می تواند نقش کلیدی در میزان بازدهی و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی ایفا کند.
آشنایی با ذهنیت برتر در رهبری کسب و کار
رهبری کسب و کار برای مدیران همیشه به سادگی چیزی که همه فکر می کنند، نیست. شما به عنوان مدیر یک کسب و کار نه فقط در قبال توسعه برندتان، بلکه در برابر کارمندان تان نیز مسئولیت دارید.
«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» منتشر شد
کتاب «بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجتال» به قلم دکتر مهدی الله دادی و دکتر رضا شافعی منتشر شده است.
شرکت روکا؛ نرخ بازدید قابلقبول
مدیر عامل شرکت روکا: نمایشگاه امسال از نظر بازدیدکنندگان در وضعیت مطلوبی قرار داشت و پررونق بود. بنده بهعنوان شخصی که در ادوار مختلف این رویداد حضورداشتهام، از روند برگزاری آن راضی هستم. دوستان برگزارکننده نیز همکاری خوبی با ما داشتند.
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو؛ فرصتی بینظیر
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: نمایشگاهها بزرگترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند.
دنیای روابط عمومی و فضای مجازی
دنیای روابط عمومی در طول سال های اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. امروزه دیگر خبری از شیوه های قدیمی در دنیای روابط عمومی یا تلاش برندها برای موفقیت در این حوزه بدون استفاده از روش های تازه نیست. در عوض عرصه دیجیتال مثل همه بخش های دیگر در حال نفوذ به حوزه روابط عمومی نیز هست.
نقش شخصیت برند بر رفتار مصرفکننده
یکی از مطلوبیتهای مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. ارزش نشان تجاری یک اسم، عبارت، طرح، نشانه یا ترکیبی از این عناصر است که تعیینکننده هویت یک سازمان خدماتی، شخصیت برند و متمایزکننده آن از سایر رقبایش است و توسط عقل، منطق، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار میگیرد.
۵ استراتژی مهم و تاثیر آن بر نظر مثبت مشتریان
عوامل بسیاری وجود دارد که بر نظر مثبت مشتریان برای خرید از شرکت شما تاثیر بگذارد که در ادامه به 5 مورد از آنها اشاره می کنیم.
کتاب «۵ دشمن کار تیمی» برای کمک به مشاغل گروهی
کتاب «5 دشمن کار تیمی» مدل جدیدی را برای کار تیمی معرفی میکند.
روش های تبدیل برند به ترند توییتر
این روزها توییتر به یکی از مکان های مهم برای بازاریابی و تعامل میان برندها و مشتریان بدل شده است. این امر به شما برای تاثیرگذاری هرچه بهتر با هزینه کمتر بر روی مخاطب هدف کمک می کند. بسیاری از برندها در چنین شرایطی وضعیت شان را با توجه به تغییرات توییتر ساماندهی می کنند.
سپردن مدیریت اکانت به افراد مشهور و تاثیرگذاری بر مخاطب هدف
سپردن مدیریت اکانت یک برند برای مدت زمانی محدود به یک فرد مشهور ایده تازه ای در عرصه مارکتینگ محسوب می شود.
معرفی بازاریابی تجاری؛ مزایا و معایب
بازاریابی تجاری یا ترید مارکتینگ (Trade Marketing) یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین روش های بازاریابی است. در بازاریابی تجاری، تمرکز تولیدکننده روی نقطه فروش و زنجیره ارزش است.
همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران
مدیرعامل نشر شاملو با اشاره به همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران گفت: هیچ هماهنگی بین غرفه گذاران و مسئولان نمایشگاه وجود ندارد و رفتارشان با غرفهگذاران کاملاً غیرحرفهای است.
اهمیت برند ها در دنیای تجارت
تبدیل شدن به یک رهبر تجاری برای بسیاری از افراد آرزوی مهمی محسوب می شود. این آرزو برای آنها بی نهایت جذاب و تاثیرگذار بوده و تمام توانایی شان را در این میان تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروزه در دنیا شمار بی نهایت زیادی از رهبران تجاری بزرگ وجود دارند که اهمیت برند در آن تاثیر گذار است.
بازاریابی؛ مفاهیم و تعاریف
میتوان به شکلی ساده گفت بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیتهای شرکت در مسیر فروش بیشتر اما در واقع مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم!
موفقیت کاری با رعایت نکات مهم
موفقیت کاری در دنیای کسب و کار هدف مشترک تمام کارآفرینان محسوب می شود. هر فردی در حوزه کارآفرینی به دنبال موفقیت است. با این حال در عمل فقط تعداد اندکی از افراد امکان کسب موفقیت به طور مناسب و دلخواه شان را دارند.




































