14.8 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
توسعه سایت

توسعه سایت، راهکاری برای جلوگیری از فراموشی کسب و کارها

توسعه سایت حرفه ای در دنیایی که استفاده از اینترنت و حضور مردم هر روز بیشتر می شود، امری ضروری است چراکه این امر منجر به جلوگیری از فراموشی کسب و کارها خواهد شد. 
رهبری استارت آپ

سئو و تبلیغات PPC

وقتی در دنیای کسب و کار یک برند به دنبال توسعه نقش در بازار است، همیشه با دوراهی میان استفاده ازتبلیغات PPC یا شیوه ارگانیک مربوط به مدیریت سئو مواجه خواهد شد
تبلیغات

تبلیغات دیجیتال زیر ذره‌بین؛ بررسی مزایا و چالش‌های یوتیوب و اینستاگرام

در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال به یکی از پایه های اصلی موفقیت کسب و کارها تبدیل شده، انتخاب پلتفرم مناسب برای تبلیغات می تواند نقش کلیدی در میزان بازدهی و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی ایفا کند.
اصول موفقیت

ارزیابی موفقیت کسب و کار با ۴ معیار

اغلب کسب و کار ها در این مسیر به دنبال راهکارها و تکنیک ‎های تازه هستند. مسئله مهم در این میان نحوه ارزیابی پیشرفت و موفقیت کسب و کار در بازار است.
دنا چسب پلاست

مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع‌ رسانی

مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت می‌کنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.
استارتاپ

استارتاپ ها وکارآفرینی

روش استارتاپ ناب یا Lean Startup طرفداران زیادی دارد. پیروی از نکات این راهکار، نیازمند آشنایی با مزایا و معایب آن است.
گوگل شاپینگ

نقش گوگل شاپینگ در کمک به کسب و کارها

یکی از جدیدترین نوآوری های گوگل برای کمک به کاربران و صدالبته کارآفرینان سرویس گوگل شاپینگ (Google Shopping) است.
افراد پر کار

۵ توصیه برای افراد پر کار

یکی از بدترین ویژگی های افراد پر کار و فعال در حوزه های مختلف کسب و کار این است که به حدی درگیر کار خود می شوند که در اصطلاح به آن اعتیاد پیدا می کنند.
افزایش عمر کسب و کار

فرمولی برای افزایش عمر کسب و کارمان

افزایش عمر کسب و کار در بازار موضوعی است که خیلی از کارآفرینان آن را بدیهی فرض می کنند. انگار که در برنامه های دور و دراز آنها جایی برای شکست در بازار وجود ندارد.
نو آوری کارآفرینان

نو آوری کارآفرینان در عصر کرونا

نو آوری کارآفرینان در دوران کرونا قابل تامل است.  بازه زمانی پیش روی کارآفرینان همراه با المان های متعدد غیر قابل پیش بینی است. هیچ کارآفرینی تا سال گذشته تصوری از اتفاقات چند ماه اخیر نداشت. تغییرات گسترده در نحوه فعالیت شرکت ها ضرورت بازنگری در برنامه ها و نحوه فعالیت آنها را ضروری ساخته است.
تیک تاک

همکاری تیک تاک با UFC

تیک تاک در طول ماه های اخیر مرکز انتقادات بسیار زیادی قرار گرفته است. اکنون این پلتفرم محبوب اقدام به همکاری با UFC کرده است. این همکاری با هدف پخش برنامه های لایو در تیک تاک صورت می گیرد.
نظریه مزلو

نظریه مزلو و کاربردهایش در مدیریت

نظریه مزلو می‌تواند کلید دستیابی به نتایج موفق پروژه باشد. اگرچه به نظر می‌رسد همه این الزامات با مدیریت پروژه ارتباطی نداشته باشند، اما می‌توان آن‌ها را متناسب با بسیاری از زمینه‌ها تطبیق داد.
22 قانون جاودانه بازاریابی اپل

رویکردهای بازاریابی اپل و ۵ استراتژی کلیدی آن

استیو جابز در بازاریابی عالی عمل می‌کرد. این مهارت‌ها و رویکردهای بازاریابی اپل  را در رتبه اول قرار داده و آن را از ورشکستگی نجات داد.
فرآیند بازاریابی بازاریابی طرفداری

آنالیز فرآیند بازاریابی در دنیای کسب و کار

هر کارآفرینی در دنیا کلی برنامه و نقشه گوناگون برای خودش در بازار دارد. از راه اندازی کسب و کاری تازه گرفته تا فروش های چند میلیون دلاری، همگی در رویاپردازی های کارآفرینان جای خاص خودش را دارد. در این میان شاید وضعیت تیم بازاریابی از همه سخت تر باشد
بلاگری

بلاگری و درآمدزایی

بلاگری حوزه ای است که در طول سال های اخیر آدم های بی نهایت زیادی را به خود جلب کرده است. سالانه شمار زیادی از افراد به امید موفقیت و کسب سودهای کلان وارد دنیای تولید محتوا و بلاگری می شوند. اگرچه همین حالا هم کلی آدم شناخته شده به عنوان بلاگر در دنیا وجود دارد، اما باز هم این سوال مطرح است که آیا واقعا امکان درآمدزایی از این حوزه وجود دارد یا نه؟
ROI بازاریابی دیجیتال

نحوه راه اندازی ROI ایمیل مارکتینگ

وقتی صحبت از تعامل با مشتری می شود، ایمیل مهمترین پیام ارتباطات بازاریابی است.زیرا اگر به درستی انجام شود، نتایج خارق العاده ای ایجاد می‌کند. در واقع، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) برای بازاریابی از طریق ایمیل می‌تواند تا 44٪ باشد. یعنی اگر یک دلار برای ایمیل مارکتینگ هزینه کنید می‌توانید 44 دلار از طریق آن درآمد کسب کنید که عددی فوق العاده است.
موفقیت یک برند

موفقیت یک برند با الگوبرداری از برندهای بزرگ

در این مطلب قصد داریم با بررسی برخی از اصول و استراتژی های کلیدی و عوامل موفقیت یک برند بزرگ، این معنای چند مجهولی را حل کنیم.
ایکس

برندینگ در ایکس؛ از تبلیغات یک‌طرفه تا گفت‌وگوی دوطرفه با مخاطب

در میان تمام بزرگراه های شلوغ و پرسر و صدای اینترنت یک پلتفرم وجود دارد که بیش از بقیه شبیه به یک میدان شهر وسیع، پرهیاهو و غیرقابل پیش بینی است: شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر سابق. این فضا جایی است که اخبار در چند ثانیه متولد و کهنه می شوند، نظرات بی پرده رد و بدل می گردند و هر کلمه می تواند موجی از واکنش های مثبت یا منفی را به راه بیندازد.
بازیابی مشتریان

بازیابی مشتریان در دنیای رقابت

هیچ کسب و کاری در بازار دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد. اینکه شما مشتریان تان را به طور مداوم از دست بدهید، یکی از شانس های مهم تان برای ایجاد دامنه ای قابل ملاحظه از مشتریان وفادار را از بین می برد. این اتفاق برای بسیاری از بازاریاب ها به معنای پایان شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. البته مگر اینکه راهکاری برای بازیابی مشتریان وجود داشته باشد.
بازسازی برند

بازسازی برند در دنیای دیجیتال

در دنیای کسب و کارهای مدرن و دیجیتالی امروز، برندها دیگر صرفا نام یا لوگوی ساده ای نیستند که تنها به محصولات هویت بدهند. اینجاست که بازسازی برند (Rebranding) به عنوان یکی از بهترین استراتژی های بقا و رشد، وارد میدان می شود.