کارآفرینان حرفه ای در صحنه کسب و کار
فعالیت در عرصه کسب و کار همیشه همراه با فشار روانی بسیار زیادی است. بسیاری از کارآفرینان حرفه ای پس از مدت زمانی اندک دچار انواع مشکلات روحی ناشی از فشار کاری می شوند.
حفظ تمرکز در محل کار با استفاده از ۶ تکنیک موثر
حفظ تمرکز در محل کار به منظور پیشرفت در کسب و کار
اگر هنوز هم شک دارید حفظ تمرکز در محل کار به این سادگی...
۷ ایده برای شروع کارآفرینی دیجیتال در عصر تکنولوژی
دنیای کارآفرینی دیجیتال با کمک گوشی های هوشمند
برخی ها فکر می کنند کارآفرینی دیجیتال فقط در راه اندازی خرده فروشی خلاصه می شود. خب...
مدیر فروش موفق و ۵ مهارت مورد نیاز
بدون شک یک مدیر فروش موفق نیاز به تجربه عملی در تبدیل مشتریان احتمالی به خریدار دارد، اما طیف گستردهای از مهارتهای مدیریت فروش نیز هستند که باید برای برتری در این نقش، آنها را کسب کنید.
شروع کسب و کار جدید در دوران کرونا، عجیب اما شدنی
شروع کسب و کار تازه در دوران کرونا و نابسامانی های اقتصادی در بسیاری از کشورهای دنیا ایده چندان جذابی به نظر نمیرسد. بسیاری از برندهای بزرگ در طول دوران کرونا از هرگونه اقدامی برای توسعه کسب و کارشان خودداری میکنند با این حساب تلاش برای شروع یک کسب و کار تازه باید عجیب به نظر برسد.
اینفوگرافیک، روشی برای انتقال مفاهیم پیچیده
یکی از مفهومی ترین روش های ارائه اطلاعات به صورت دیداری اینفوگرافیک است که با ترکیب گرافیک و اطلاعات به ارائه مطالب به صورت دیداری می پردازد.
چگونه کارآفرینی کنیم
بی شک هیچ چیز به اندازه فعالیت در شغل دلخواه برای افراد مختلف لذت بخش نیست. بسیاری از مردم برای مدتزمانی طولانی در کارهایی که به آن علاقه ای ندارند، فعالیت می کنند. اگر شما به اندازه کافی برای فعالیت در کاری که بدان علاقه دارید، خوش شانس هستید، باید به شما تبریک گفت. اگر علاقمن به شغلتان هستنید می توانید کارآفرینی موفق نیز باشید.
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام از خیلی جهات شبیه یک مسابقه فوتبال بی نهایت حساس مثل فینال لیگ قهرمانان اروپاست.
بهبود ارتباط با مشتریان در بازاریابی جدید
کارآفرینان معمولا به تجربه و اطلاعات شان درباره مشتریان بیش از اندازه اعتماد دارند. به همین خاطر هم خیلی سراغ یادگیری نکات تازه برای بهبود ارتباط شان با مهمترین عنصر دنیای کسب و کار نمی روند.
چگونگی توسعه کسب و کار یک تیم
ایجاد تیم توسعه کسب و کار برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری محسوب می شود. در این میان بسیاری از برندها در حوزه توسعه نرم افزار نیز از چنین تیم هایی بهره می برند.
اثر پیگمالیون چیست و کاربرد آن در مدیریت
اثر پیگمالیون (The Pygmalion Effect) موقعیتهایی را توصیف میکند که در آن انتظارات بالای یک فرد باعث بهبود رفتار و در نتیجه عملکرد ما در یک منطقه خاص میشود. این نشان میدهد که وقتی از ما انتظار بیشتری میرود، بهتر عمل میکنیم.
نقش بازاریابی تجربی در ایجاد محیط های برند پویا
اگر بودجه قابل توجهی دارید و به دنبال فرصتهای بازاریابی هستید که تعامل و آگاهی از برند را افزایش می دهد، اجرای کمپین بازاریابی تجربی استراتژی مناسبی است.
آشنایی با دقیق ترین استراتژی فروش دنیا
فردی را در نظر بگیرید که برای خرید بخاری وارد فروشگاهی می شود و انتظاراتش از یک محصول ایده آل را با فروشنده در میان می گذارد. بعد هم فروشنده با توجه به توضیحات مشتری بهترین محصول ممکن را به او پیشنهاد می دهد. اگر این سناریو برای تان عجیب یا غیرمنتظره نیست، شما آشنایی مقدماتی با استراتژی فروش راه حل محور (Solution Selling) را دارید.
مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری
بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتریان بیشتر با هزینه اندک است در ادامه مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری را می خوانید.
مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان: تولید سررسید کار پر ریسکی است
مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان معتقد است که تولید سررسید کار بسیار پر ریسکی است؛ قیمت های مواد اولیه به خصوص قیمت کاغذ به شدت افزایش پیدا کرده است و همین مطلب باعث عدم ثبات این بازار شده است.
بازاریابی جدید و روش های نوین آن
بازاریابی جدید این روزها اقتضائات خاص خود را می طلبد، نیازهایی که به واسطه رشد روز افزون تغییرات به وجود آمده اند و نمی توان بی توجه از کنارشان گذر کرد.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
در دنیای دیجیتال امروزی شبکه های اجتماعی نقش تعیین کننده ای در سرنوشت برندها بازی می کنند.
۱۰ ویژگی کارآفرینان موفق
یکی از سخنران های پر طرفدار در زمینه مدیریت، جاستین کالدبرگ است که تاکنون موفق شده است با توصیه های خود، بسیاری از کارآفرینان و مدیران حال حاضر را به شهرت و موفقیت برساند. وی در جدیدترین مصاحبه خود، به 10 ویژگی کارآفرینان موفق پرداخته است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
تعامل میان برندها و مشتریان در دوران کرونا
شیوع ویروس کرونا تعامل میان برندها و مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار داده است.
شیوه همکاری با برندهای بزرگ
آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره نوجوانی شان حرف می زنند، دائما به رویای شان برای بازی در تیم های بزرگ اشاره دارند. این مسئله ای کاملا رایج در میان کارآفرینان است. خب این امر می تواند برای شما کاربردی دوگانه داشته باشد.




































