13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مهارت های مدیریتی

ارتقای مهارت های مدیریتی با تفکر انتقادی

مدیریت کسب و کار امر سخت و گاهی پیچیده ای است. کارآفرینان برای موفقیت در این حوزه نیاز به مهارت های بالایی دارند. اگر شما دارای مهارت بالایی در حوزه مدیریت کسب و کارتان هستید، این امر پایان ماجرا نیست.
مدیریت زمان

مدیریت زمان به سبک کارآفرین ها

مسئله مدیریت زمان برای کارآفرین ها به علت بالاترین حجم کاری در شرکت، اهمیت کاملا حیاتی را دارد. در این رابطه قبل از معرفی...
اس ‌ام ‌اس های تبلیغاتی

زمان درست ارسال اس ‌ام ‌اس های تبلیغاتی

این روزها همه افراد بر اهمیت پیامک مارکتینگ (اس ‌ام ‌اس های تبلیغاتی) و بازاریابی ‌های پیامکی آگاهی داشته و سعی بر استفاده از این روش تبلیغات و بازاریابی مدرن دارند.
مجموعه نشر و صحافی پیک فدک

مجموعه نشر و صحافی پیک فدک؛ نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی؛ پربار و قوی

موضوعی که به‌عنوان یک شرکت‌کننده در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی می‌توانم آن را به‌عنوان یک پیشنهاد مطرح کنم این است که غرفه‌ها باید به‌صورت تفکیک‌شده‌تر در مرحله جانمایی‌ها چینش شوند. به این شیوه نه‌تنها بازدیدکنندگان سردرگم نخواهند شد بلکه غرفه‌گذاران نیز می‌توانند با طیب خاطر بیشتری به مراجعه‌کنندگانشان پاسخگو باشند.
تماس های ویدئویی

کدام جملات جادوئی را در تماس های ویدئویی خود به کار ببریم

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، برقراری ارتباط با دیگران از طریق تماس ویدئویی از سوی کسب و کارهای مختلف گزینه ای بسیار محبوب است.
مدیریت راهبرانه

مدیریت راهبرانه

در مقالات گذشته به صلاحیت‌ های لازم در مورد یک کوچ و مدیریت راهبرانه از نگاه فدراسیون بین‌ المللی کوچینگ ICF پرداختیم. همان طور که گفته شد این صلاحیت‌ ها شامل چهار بخش اصول بنیادین، به وجود آمدن رابطه مشترک، برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد و توسعه رشد و  آموزش است.
برندسازی

توجه به تولید ملی و اهمیت برندسازی

تفاوت بین برندسازی شخصی و برندسازی یک محصول برای یک تولیدکننده در چیست؟ اگر در حوزه خدمات شخصی هستیم، می توانیم برندسازی شخصی داشته باشیم؛ مانند پزشکان، وکلا، سخنرانان، مدرسان در هر زمینه ای، مشاوران (مانند مشاوران کسب و کار یا خانواده) اگر در حوزه محصول خاصی هستیم، برندسازی شخصی زیاد اولویت ندارد؛ مانند تولیدکننده یک محصول غذایی یا کشاورزی. این یک نوع دسته بندی کلی هست که می توانیم مدنظر داشته باشیم.
ارتقا کسب و کار

ارتقا کسب و کار با استفاده از ۴ عادت کاربردی

همه گیری کرونا تاثیر به شدت منفی بر روی وضعیت کسب و کارها داشته است. ارتقا کسب و کار در این دوران کار بسیار سختی است.  بسیاری از برندها در شرایط کنونی هنوز هم از مشکلات کرونایی رنج می برند.
شرکت های تولیدی

اسکریپت خدمات مشتری چیست

.آن‌ها همچنین برای سؤالات خود چه برای اهداف فروش، بازاریابی یا پشتیبانی، پاسخ‌های ثابتی را می‌خواهند.از این گذشته، پاسخ‌های سریع و مرتبط همیشه ارزش زیادی به ارتباطات می‌بخشند.اسکریپت خدمات مشتری می تواند در این میان اثر گذار باشد.
مصاحبه کاری

راه های تعامل با مشتریان

تعامل با مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت دارد. تعامل مناسب با مشتریان به معنای موفقیت کسب و کارها برای تاثیرگذاری بر روی آنها و تکرار خریدشان است.
تیم های مجازی

تیم های مجازی در دنیای کسب و کار

از زمان شروع کرونا یکی از ترندهای جدید، ایجاد تیم های مجازی بوده است. اگرچه این موضوع در چند سال اخیر توجهات را به سمت خود جلب کرده، با این حال در سال گذشته، رشد فوق العاده ای را پیدا کرده است.
ROI بازاریابی دیجیتال

نحوه راه اندازی ROI ایمیل مارکتینگ

وقتی صحبت از تعامل با مشتری می شود، ایمیل مهمترین پیام ارتباطات بازاریابی است.زیرا اگر به درستی انجام شود، نتایج خارق العاده ای ایجاد می‌کند. در واقع، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) برای بازاریابی از طریق ایمیل می‌تواند تا 44٪ باشد. یعنی اگر یک دلار برای ایمیل مارکتینگ هزینه کنید می‌توانید 44 دلار از طریق آن درآمد کسب کنید که عددی فوق العاده است.
شاخص رضایت مشتری

شاخص رضایت مشتری (CSAT) و نحوه افزایش آن

از آنجایی که سطح رضایت با افزایش وفاداری مشتری، سودآوری و درآمد مرتبط است، منطقی است که شرکت‌ها باید به طور منظم عملکرد خود را بسنجند. شاخص رضایت مشتری (CSAT) روشی موثر برای انجام این کار ارائه می‌دهد. در این راهنما هر آنچه را که باید در مورد شروع و بهره‌گیری حداکثری از این معیار بدانید، بازگو خواهیم کرد.
موفق

کار آفرین کیست، ۱۰ خصوصیت بارز یک کار آفرین موفق

کار آفرین بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. عده ی معدودی هستند که می توانند با تکیه بر استعداد های خدادای، پشتکار و البته یکسری استراتژی های ویژه به چنین افرادی تبدیل شوند و آینده شغلی مثبتی داشته باشند، مهمتر از همه بتوانند به دیگران نیز کمک کنند تا شغلی آبرومند داشته یک زندگی خوب را پشت سر بگذراند.
مدیریت استراتژیک مشتری

کتاب مدیریت استراتژیک مشتری منتشر شد

کتاب «مدیریت استراتژیک مشتری» با عنوان فرعی «یکپارچه‌سازی بازاریابی رابطه‌ای و CRM» نوشته آدریان پین و پنی‌ فرو با ترجمه دکتر فرشید عبدی و امیرحسین میرزابیگی منتشر شد.
توسعه کسب و کارها

توسعه کسب و کارها با استراتژی جدید

وقتی صحبت از توسعه کسب و کارهای کوچک می شود، بسیاری از افراد به دنبال استراتژی های مطمئن و کارآزموده هستند. بدون تردید شما امکان استفاده از هر نوع استراتژی و توصیه ای در این میان را دارید، اما کیفیت توصیه های معتبر بسیار بالاتر از دیگر نمونه ها خواهد بود.
روش های جدید کاری در دوره ی کرونا

۱۰ چالش صنعت بازاریابی دیجیتال ازنظر بازاریاب های مطرح

بازاریابی دیجیتال در طول یک دهه اخیر به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان مدنظر برندها قرار داشته است.
بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی در مقابله با روش های مرسوم بازاریابی

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی زمانی رخ می دهد که در تلاش برای بازاریابی با روش های نامتعارف، خلاقانه و اغلب کم هزینه باشید.   به گزارش...
اخلاق گرایی

اخلاق گرایی یکی از بهترین های شیوه بازاریابی

همواره در پاسخ به پرسش بهترین شیوه بازاریابی افراد گزینه‎ هایی نظیر حضور فعال در شبکه‎ های اجتماعی و یا اقداماتی از این قبیل را مطرح می ‎کنند، با این حال در این مقاله قصد داریم تا شیوه ‎ای به مراتب کم ‎خرج ‎تر با تاثیر بیشتر را بررسی نماییم. درواقع اخلاق گرایی طیف وسیعی داشته و شامل رفتار شما با کارمندان، مشتری و به صورت کلی کنار گذاشتن هر اقدامی است که اخلاقی محسوب نمی ‎شود.
درآمدزایی در اینستاگرام

تولید محتوا و درآمدزایی در اینستاگرام

تولید محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی همیشه کار تازه ای نیست. برندها به طور معمول همیشه انتظار داشتن محتوای درجه یک و تازه در اکانت شان را دارند. با این حال در این مسیر مشکلات بسیار زیادی پیش روی بازاریاب ها قرار دارد. درآمدزایی در اینستاگرام با وجود رقابت های فراوان چالش های فراوانی برای دنیای بازاریابی ایجاد کرده است.