۵ راه برای حفظ تمرکز کارمندان
اطلاعات متنوع و بسیار زیادی در طول روز در اختیار کسب و کارها قرار دارد. بسیاری از برندها در این میان نیاز به حفظ تمرکز بر روی اهداف اصلی شان دارند. این امر در مورد کارمندان نیز به همین صورت است.
جانشین پروری و کوچینگ سازمانی
شناسایی استعدادهای انسانی سازمان و تربیت و نگه داشت افراد برای پست های کلیدی سازمان را می توان به عنوان تعریف سرراست جانشین پروری و کوچینگ سازمانی عنوان کرد.
مشکلات اقتصادی و رشد کسب و کارها در این دوران
تمام کسب و کارها دوره های رشد و توسعه اقتصادی را دوست دارند اما مشکلات اقتصادی در همه دوره ها وجود دارد.
تاثیر روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندسازی
هدف اصلی کمک به برند شما در راستای انتخاب رنگ هایی مناسب و روانشناسی رنگ برای بازاریابی و برندسازی است.
نقش تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات
در این مطلب با بررسی اهمیت و اثرگذاری تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
هوش مصنوعی و استخدام کارمندان
همانطور که استفاده از هوش مصنوعی در تجارت رایج تر می شود، بخش های منابع انسانی در خط مقدم سرمایه گذاری از پتانسیل آن هستند. براساس نظرسنجی 2022 از Eightfold AI، اکثر رهبران منابع انسانی در حال حاضر از هوش مصنوعی برای عملکردهای مختلف استفاده می کنند. 92 درصد از پاسخ دهندگان دیگر نظرسنجی انتظار داشتند که در 12 تا 18 ماه آینده حداقل برای یک کارکرد منابع انسانی به قابلیت های هوش مصنوعی اعتماد کنند.
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
امروزه در شبکه های اجتماعی به علت بالارفتن رقابت و حضور صفحات مختلف، تنها نوآوری و اقدامات جدید است که می تواند مزیت رقابتی باشد. در این راستا یکی از موارد جذاب، استفاده از مخاطب در راستای تامین بخشی از نیاز شما برای تولید محتوا است،
بازاریابی خودکار چیست؟
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی سختی های خاصی به همراه دارد. بسیاری از برندها در پلتفرم های مختلفی مشغول به بازاریابی خودکار و تعامل با مخاطب هدف هستند. این امر در کنار تلاش برای مدیریت بازخوردهای احتمالی کاربران برای هر کسب و کاری دشوار خواهد بود.
بازاریابی دهان به دهان و انواع استراتژی آن
بازاریابی دهان به دهان WOMM دقیقاً همان چیزی است که در طول روز با آن روبرو هستیم!
سالنامه امسال؛ توزیع ناعادلانه در نمایشگاه تبلیغات
سالنامه امسال؛ یکی از مهمترین اهداف ما از شرکت در آوردگاههای اینچنینی دریافت بازخورد از مشتریانمان است. ما مسلماً میخواهیم بدانیم کارهایی که در سال گذشته به مشتریانمان ارائه دادیم چه نقاط قوت و ضعفی داشته است تا بتوانیم در جهت اصلاحات اصولی آنها گام برداریم. تعامل دوطرفه، رو درو و چهره به چهره برای ما بسیار ذیقیمت است، ما درصدد هستیم که خودمان را از دید مخاطب بررسی کنیم.
اصول فروش اینترنتی
فروش اینترنتی به علت مزیت های فوق العاده ای که دارد، در حال حاضر به عنوان مهمترین اقدام در زمینه بازاریابی تلقی می شود. در این رابطه اگرچه بسیاری از برندها نسبت به اهمیت این موضوع به خوبی آگاه هستند، با این حال تنها تعدادی از کسب و کارها موفق شده اند تا در این زمینه درخشان ظاهر شوند.
نکات مهم در مدیریت شبکه های اجتماعی
مدیریت شبکه های اجتماعی در دنیای کنونی هرگز کار ساده ای محسوب نمی شود. امروزه با افزایش تمایل مردم برای حضور در شبکه های اجتماعی، ضرورت فعالیت برندها در این فضا نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.
مهارت های ارتباط با مشتری به منظور رونق کسب و کار
وقتی صحبت از ارتباط با مشتری میشود، ناکارآمدی ها میتوانند منجر به کاهش بهره وری، از بین رفتن روابط حرفهای و در بدترین حالت از دست دادن کسب و کار شوند.
۹ تکنیک مناسب برای بهروزرسانی بازاریابی برند
بازاریابی برند در دوران کنونی دشواری های خاص خود را دارد . بسیاری از مشتریان دیگر به الگوهای قدیمی بازاریابی برند واکنش مثبت نشان نمی دهند.
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده؛ بودن به از نبودن
مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده معتقد است؛بازدیدکنندگان تخصصی هستند که موجب رونق نمایشگاه و کسبوکار شرکتکنندگان نمایشگاه میشوند. حضور افراد عادی جز شلوغی کاذب نمایشگاه و از دست رفتن وقت غرفهگذاران سود دیگری ندارد.
ترکیب بازاریابی و روابط عمومی در دنیای نوین
کافی است به وضعیتی فکر کنید که تیم های بازاریابی، فروش و روابط عمومی هر کدام مسیر خودشان را می روند. بی شک بدون ارتباط مناسب میان این بخش ها دیر یا زود اوضاع هر کسب و کاری حسابی به هم خواهد ریخت. آن وقت شما می مانید و کلی مشتری ناراضی که کاسه صبرشان لبریز شده است!
راه های کپی برداری از برند
رقابت میان برندها گاهی اوقات به کارهای عجیب و غریبی منتهی می شود. این روزها بسیاری از کارآفرینان به جای اینکه سراغ خلق یک برند تازه بروند، کپی برداری را در دستور کار قرار می دهند. به طوری که کسب و کارشان به طور کاملا واضحی کپی دسته چندم از یک برند دیگر محسوب می شود.
بازاریابی اجتماعی و مزایای استفاده آن در کسب و کار
بازاریابی اجتماعی کاربرد فنون بازاریابی در مسائل اجتماعی است تا در افراد انگیزه انجام عمل یا رفتاری را که در نهایت برایشان سودمند است ایجاد نماید.
۷ ایده برای شروع کارآفرینی دیجیتال در عصر تکنولوژی
دنیای کارآفرینی دیجیتال با کمک گوشی های هوشمند
برخی ها فکر می کنند کارآفرینی دیجیتال فقط در راه اندازی خرده فروشی خلاصه می شود. خب...
اصول موفقیت در کار
تفاوتی ندارد که هدف شما چه باشد، یکسری از اصول موفقیت وجود دارد که عدم رعایت آنها باعث خواهد شد تا به موفقیت موردنظر دست پیدا نکنید.




































