13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریابی هوشمندانه

بازاریابی هوشمندانه دریچه‌ای به‌سوی پیروزی

به گزارش چاپ و نشر آنلاین، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در دنیای پرتلاطم و شتابزده صنعتی امروز هیچ گاه تاکنون کاربرد علوم بازاریابی و...
تولید محتوا

تولید محتوا و اصول اساسی آن

به جرأت می توان گفت که شما می توانید هر روشی در زمینه بازاریابی را به غیر از تولید محتوا حذف نمایید. این امر به خوبی اهمیت چنین اقدامی را به اثبات می رساند.
دنیای استارت آپ ها

دنیای استارت آپ ها؛ جذابیت ها و موفقیت ها

در ادامه به معرفی دنیای استارتاپ‌ ها، بازاریابی، فروش و مدیریت کسب و کار می پردازیم.
ذهن مشتری

مزیت برندهای قدیمی در مقایسه با برندهای جدید

بازار کسب و کار همیشه شاهد ورود محصولات تازه است. شاید در نگاه نخست محصولات تازه باید به سرعت جای برندهای قدیمی را پر کنند، اما در عرصه عمل چنین امری کمتر اتفاق می ‎افتد.
منابع انسانی

نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان

مدیریت منابع انسانی (HR) نقشی حیاتی در موفقیت هر سازمانی ایفا می کند. این حوزه وظیفه جذب، استخدام، آموزش، توسعه و حفظ بهترین استعدادها را برعهده دارد. با این حال، در دنیای پر از تغییرات امروز، این حوزه با چالش های متعددی روبه رو است که می تواند بر عملکرد و کارایی سازمان ها تاثیر منفی بگذارد.
ذهن مشتری

تاثیرگذارترین رفتارها در ذهن مشتری

تاثیر اولیه به معنای نخستین پیامی است که در ذهن مشتری و مخاطب هدف در رابطه با برند شما ایجاد خواهد شد. اگرچه ممکن است تصور کنید که همواره می ‎توان در این زمینه اصلاحات لازم را صورت داد، با این حال واقعیت این است که بنا بر آمارهای منتشر شده، اگر تاثیر اولیه لازم را نداشته باشید، مخاطب به صورت کامل شما را نادیده می ‎گیرد و به سراغ رقبا می‎ رود.
کارآفرینی

بازاریابی خودکار چیست؟

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی سختی‎ های خاصی به همراه دارد. بسیاری از برندها در پلتفرم ‎های مختلفی مشغول به بازاریابی خودکار و تعامل با مخاطب هدف هستند. این امر در کنار تلاش برای مدیریت بازخوردهای احتمالی کاربران برای هر کسب و کاری دشوار خواهد بود.
تبلیغات داده محور

آشنایی با تبلیغات داده محور و کاربرد های این نوع تبلیغات

در این دوره و زمانه دیگر کسی برای خریدن کتاب یا لباس سراغ ویترین مغازه ها نمی رود. دیگر کمتر پیش می آید آگهی های تلویزیونی تصمیم نهایی ما را برای خرید بگیرند. عصر دیجیتال نه فقط رفتار خرید، بلکه الگوهای تبلیغاتی را نیز به کلی دگرگون کرده است.
دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار

بهبود وضعیت شغلی با حضور در نمایشگاه مدیریت کسب و کار

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در تاریخ 1 تا 4 دی‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.
دستیابی به کسب و کار موفق

ایجاد تیمی با کارمندان مناسب برای کسب و کار

. امروزه برای وضعیت کسب و کارهای کوچک استخدام کارمندان مناسب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
بازاریابی یک صفحه ای

سیستمی به نام بازاریابی یک صفحه ای

کارشناسان معتقدند در بیشتر کسب و کارها، سیستم بازاریابی و فروش به درستی پیاده سازی نمی شود.اما با کتاب بازاریابی یک صفحه ای می توانید مراحل مختلف کار بازاریابی را بشناسید و سپس با کمک یک استراتژی موثر، کسب و کارتان را متحول کنید.
مدیریت مالی شخصی

مدیریت مالی شخصی چیست

بدون شک مدیریت مالی شخصی، نقش بسزایی در رشد و کیفیت زندگی دارد. با این حال علی رغم اهمیت فوق العاده، نسبت به این موضوع بسیار کم صحبت شده است.
تبلیغات روی بیلبورد

تبلیغات روی بیلبورد؛ بایدها و نبایدها

بیلبوردها یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین الگوهای تبلیغات هستند. تبلیغات روی بیلبورد می توانند در معرض دید تعداد زیادی...
اوبر

استراتژی شرکت اوبر و دلایل موفقیت آن

ترکیب بازاریابی اوبر (Uber) در بازار امارات متحده عربی بر اساس ترکیبی از استراتژی‌های بازاریابی است که بر محصول، تبلیغات، مکان و قیمت تمرکز...
هویت بصری

راه اندازی کسب و کار با اصول برندینگ و هویت بصری

هر کسب و کاری باید به روز باشد تا از صحنه رقابت حذف نشود. یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند است.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

ترجیح مشتریان در شبکه های اجتماعی گوناگون

تولید محتوای جذاب برای مخاطب هدف یکی از چالش ‎های اصلی بازاریاب‎ ها محسوب می ‎شود. برندها در شبکه‎ های اجتماعی گوناگون شاهد بازخوردهای متفاوتی نسبت به محتوایشان هستند. همین امر امکان تولید محتوای یکسان برای تمام شبکه‎ های اجتماعی را کاهش داده است. امروزه برندها در شبکه های اجتماعی گوناگون شیوه ‎های متفاوتی برای بازاریابی و تبلیغات دارند.
موفقیت

باوری غلط درباره موفقیت در گرو کار شبانه روزی

طبق تازه ترین حرف های جک دورسی این گفته که کارآفرینان برای موفقیت باید شب ها هم کار کنند و حتی یک روز هم استراحت نکنند دیگر قدیمی شده است. در واقع به باور مدیرعامل توییتر این نگرش غالبا منجر به شکست می شود.
تعادل میان کار و زندگی

روش های حل چالش تعادل میان کار و زندگی در دنیای کسب و کار

ایجاد تعادل میان کار و زندگی همیشه امری چالش برانگیز بوده است. بسیاری از کارآفرینان در عمل امکان ایجاد تعادل مناسب در این میان را ندارند.
پلی استیشن

بازاریابی پلی استیشن سونی: ۶ کمپینی که باعث تعامل و وفاداری برند شدند

از روزهای اولیه‌اش که غول‌های صنعت بازی را به چالش کشید تا تبدیل شدن به یکی از نمادین‌ترین برندها در حوزه سرگرمی، پلی استیشن...
استارتاپ ها

۶ دلیل شکست استارت آپ ها

شکست استارت آپ ها امر عجیبی نیست. بسیاری از استارت آپ ها حتی با ساختار منسجم و مطلوب نیز با شکست مواجه می شوند.