کار آفرین کیست، ۱۰ خصوصیت بارز یک کار آفرین موفق
کار آفرین بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. عده ی معدودی هستند که می توانند با تکیه بر استعداد های خدادای، پشتکار و البته یکسری استراتژی های ویژه به چنین افرادی تبدیل شوند و آینده شغلی مثبتی داشته باشند، مهمتر از همه بتوانند به دیگران نیز کمک کنند تا شغلی آبرومند داشته یک زندگی خوب را پشت سر بگذراند.
تبلیغات در نقطه خرید بازاری برای صنعت چاپ
عبارت تبلیغات در نقطه خرید (Point Of Purchase) به اختصار پاپ (POP) نامیده می شود. منظور تبلیغاتی است که در مراکز خرید و فروشگاه ها استفاده می شود. این نوع از تبلیغات برای فروشگاه های بزرگ از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا حضور و رفت و آمد مردم در این مکان ها بیشتر است و باعث می شود تا تبلیغات بیشتر دیده شوند و در نتیجه گردش مالی فروشگاه ها و مراکز خرید افزایش پیدا کند.
راز تمایز برندهای موفق با سایر رقبا
ما در این مقاله قصد داریم نظرتان را عوض کنیم. پس با ما همراه باشید تا راز تمایز میان برندهای موفق با سایر رقبا را کشف کنید.
اهمیت استفاده از ایمیل مارکتینگ در بازاریابی
در مقاله کنونی به بررسی برخی از مهمترین ویژگی ها و مزایای ایمیل مارکتینگ خواهیم پرداخت. این امر به شما برای استفاده از این روش بازاریابی با خیال راحت کمک خواهد کرد.
لوگوهای ورزشی؛ وقتی یک تصویر ساده، جهانی را معنا میکند
لحظه ای به اولین باری که با لوگوی تیم محبوب تان روبه رو شدید فکر کنید. شاید روی یک کلاه کهنه، یک پوستر رنگ و رو رفته روی دیوار اتاق یا روی صفحه تلویزیون در یک بعدازظهر پرهیجان. آن نشان ساده برای شما چه معنایی داشت؟ به احتمال زیاد چیزی بسیار فراتر از ترکیب چند خط و رنگ بود. آن لوگو دروازه ای به دنیایی از شور، هیجان، تعلق و وفاداری بود.
ROI در کسب و کار
یکی از این مقیاسهای کلیدی، roi است که نشان میدهد سودی که از این سرمایهگذاری به دست آوردهاید چه میزان است؟ درنتیجه با توجه به سودآور بودن میتوانید تصمیمات مهمی را در زمینه کسبوکارتان بگیرید.
بازاریابی ویدئویی؛ تعامل حرفه ای با مخاطب
تصور کنید وارد یک خیابان شلوغ شده اید. از هر طرف رنگ و نور و صدا هجوم می آورد. هر مغازه ای سعی دارد توجه شما را جلب کند. در این ازدحام ناگهان یک پرده بزرگ در گوشه ای از میدان ویدئویی چند ثانیه ای از یک برند پخش می کند.
راز موفقیت در تبلیغات گوگل؛ هوشمندانه فکر کنید، دقیق هدف بگیرید
تبلیغات گوگل ابزاری قدرتمند است، اما بدون استراتژی درست، فقط پول شما را هدر میدهد. با رایجترین اشتباهات مدیران آشنا شوید و بودجهتان را هوشمندانه خرج کنید.
۶ اشتباه رایج در دیجیتال برندینگ
ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از بزرگ ترین اشتباهات در حوزه دیجیتال برندینگ بیندازیم.
مدیر مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای ادامه حیات الزامی است
سید امیرحسین صادقی یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای کسبوکار ما حیاتی است. این روزها برقراری ارتباط با مشکل مواجه شده است. ایجاد رابطه چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات با موانع زیادی همراه است. برای فروش ما محدود به بازارهای داخلی هستیم. اگر راههای ارتباط با دنیا گشوده شود کمک بسیار بزرگی خواهد بود.
نکاتی تاثیرگذار برای پربار کردن سایت
امروزه مراجعه به سایت برندها بدل به امری رایج در میان کاربران شده است. این امر به هر کس با هر شرایطی امکان دسترسی به برخی از محتوای مهم درباره برند مورد علاقه اش را می دهد. بی تردید همه شما بارها و بارها برای خرید یک محصول اول از همه به سراغ سایت آن رفته اید.
الگوهای تبلیغات و انتخاب درست برای توسعه برند
در دنیای پررقابت کنونی که هر روز برندهای جدیدی به بازار وارد می شوند، تبلیغات دیگر یک گزینه انتخابی برای کسب و کارها نیست، بلکه یک ضرورت برای بقا و پیشرفت محسوب می شود.
تکنیک های بازاریابی آهن ربایی برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف
بازاریابی آهن ربایی به شیوه های جذب مشتریان برای طولانی مدت در عرصه کسب و کار اشاره دارد.
راه اندازی کسب و کار با اصول برندینگ و هویت بصری
هر کسب و کاری باید به روز باشد تا از صحنه رقابت حذف نشود. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند است.
بلاگر کیست/ نکاتی درباره کسب درآمد برای بلاگرها
یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از بلاگرها با آن مواجه هستند، عدم کسب درآمد است. این امر در حالی است که این شغل در دو سال اخیر، یکی از پردرآمدترین ها بوده است.
جذابیت تبلیغات در گوگل ادز
بی شک هیچ بازاریابی دوست ندارد بعد از کلی رویاپردازی درباره موفقیت های طلایی یکهو با واقعیتی تاریک رو به رو شود؛ به ویژه اگر پای گوگل ادز نیز وسط باشد؛ چراکه علاوه بر هزینه های مختلف، پای اعتبار برند هم وسط خواهد بود. با این حساب بد نیست از خودمان بپرسیم چرا گاهی اوقات تبلیغات مان در گوگل ادز اصلا برای مشتریان جذاب نیست.
مدیریت کارمندان در فرآیند دورکاری
با وجود کاهش میزان حساسیت کرونا باز هم بسیاری از مردم از این شیوه استفاده می کنند. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف نیازمند استفاده از راهکارهایی برای ایجاد اتحاد در میان کارمندان تان که در فرآیند دورکاری فعال هستند، خواهید بود.
قانون پارتو یا اصل ۲۰/۸۰ و تقش آن در موفقیت افراد
قانون پارتو (Pareto Principle) یکی از مفاهیم بسیار مفید برای مدیریت زندگی و زمان است. این مفهوم از قانون ۸۰/۲۰ الهام گرفته است.
مدیر فروش موفق و ۵ مهارت مورد نیاز
بدون شک یک مدیر فروش موفق نیاز به تجربه عملی در تبدیل مشتریان احتمالی به خریدار دارد، اما طیف گستردهای از مهارتهای مدیریت فروش نیز هستند که باید برای برتری در این نقش، آنها را کسب کنید.
بررسی بازاریابی محصول با بازاریابی برند
میان بازاریابی برند و بازاریابی محصول باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در ادامه این موضوع به صورت کامل بررسی خواهد شد تا با نحوه کار، آشنایی بهتری را پیدا کنید.




































