13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
اصول موفقیت

اصول موفقیت در کار

تفاوتی ندارد که هدف شما چه باشد، یکسری از اصول موفقیت وجود دارد که عدم رعایت آنها باعث خواهد شد تا به موفقیت موردنظر دست پیدا نکنید.
استراتژی

کسب‌و‌کار در دنیای نوین؛ بخش اول: استراتژی چیست؟

همه ما کلمه استراتژی را شنیده‌ایم و بارها دانسته یا ندانسته از آن در فضای کسب‌وکار و حتی زندگی شخصی خود استفاده کرده‌ایم ولی تا به حال به این فکر کرده‌اید که این عبارت از کجا و چطور وارد زندگی و کسب‌وکار ما شده است (؟) و تا چه اندازه تعریف ما با واقعیت مفهوم استراتژی نزدیک است؟
اینفوگرافیک

اینفوگرافیک، روشی برای انتقال مفاهیم پیچیده

یکی از مفهومی ‌ترین روش ‌های ارائه‌ اطلاعات به ‌صورت دیداری اینفوگرافیک است که با ترکیب گرافیک و اطلاعات به ارائه مطالب به صورت دیداری می‌ پردازد.
بازیابی مشتریان

بازیابی مشتریان در دنیای رقابت

هیچ کسب و کاری در بازار دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد. اینکه شما مشتریان تان را به طور مداوم از دست بدهید، یکی از شانس های مهم تان برای ایجاد دامنه ای قابل ملاحظه از مشتریان وفادار را از بین می برد. این اتفاق برای بسیاری از بازاریاب ها به معنای پایان شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. البته مگر اینکه راهکاری برای بازیابی مشتریان وجود داشته باشد.
تیک تاک

بازاریابی در تیک تاک به سبک برندهای بزرگ دنیا

تیک تاک دیگر یک پلتفرم کوچک برای جولان نوجوانان با ویدئوی خنده دار نیست. حتی قبل از پاندمی کرونا هم تیک تاک سریع ترین رشد در میان شبکه های اجتماعی فعال در آمریکا را داشت. صرف نظر از اینکه چنین رکوردی به معنای پشت سر گذاشتن غول هایی مثل اینستاگرام و فیس بوک در سرعت جذب کاربران است، تیک تاک پتانسیل های زیاد برای برندها دارد.
رث گرافیک

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک: نمایشگاه پر رونق و پر بازدید بود

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک : مهم‌ترین هدف ما برای حضور در این آوردگاه ارتباط با مشتریان قدیمی و معرفی محصولاتمان به افراد و همکارانی است که برای تبلیغات و معرفی برندشان تمایل به چاپ سررسید و تقویم دارند.
بازاریابی عصبی بازاریابی بین نسلی

 بازاریابی عصبی چیست

بازاریابی عصبی چیست و از کجا آمده است؟ بازاریابی در طول دهه های اخیر بیشتر از اینکه یک حوزه جدی برای کارآفرینان باشد، بیشتر شبیه تکنیکی بود که از آن برای دستیابی به اهداف موردنظرشان استفاده می کردند.
استخدام در شرکت ها

سه راه برای آغاز بازاریابی تلفنی

دلیل موفقیت‌های کم فروشندگان در بازاریابی تلفنی این است که رویکرد جذابی برای فروش تلفنی نداشته و به همین دلیل این رویکرد موجب نمی‌شود که هر شنونده‌ای دست از کار خود برداشته و به صحبت‌های آن‌ها گوش دهد.
ارتقای اعتماد به نفس کارآفرینان

 مهارت های ارتباطی برای کارآفرینان و بازاریابان

مهارت های ارتباطی در دنیای تجاری امروز یکی از مهترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. سوتفاهم مشکل بزرگی در روابط انسانی و تجاری است که می توان با توجه به چند نکته به حل و فصل آن اقدام کرد.
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

تکنیک های مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

این روزها میزان رقابت در بازار به طور خیره کننده ای افزایش یافته است. به همین خاطر شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان...
پیام بازاریابی

طراحی پیام بازاریابی برند اما اصولی

پیام بازاریابی؛ همان عنصر ظریفی که از مرز شعار عبور می کند و به یک گفت و گوی واقعی با مخاطب تبدیل می شود.
سایت

معرفی ۹ سایت برای بهبود مهارت مدیریتی

بهبود مداوم برای هر مدیری کاملا حیاتی خواهد بود. درواقع شما مهم ترین فرد در زمینه رشد شرکت محسوب می شوید و تصمیمات اتخاذشده...
پرفورمنس مارکتینگ

پرفورمنس مارکتینگ؛ ماهیت و روش‌ها

ظهور اینترنت شیوه تبلیغات و خرید را برای همیشه متحول کرده است. امروزه شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی قادرند مشتری را در فضای مجازی لحظه‌به‌لحظه دنبال و رفتارش را بررسی کنند. این بررسی به آن‌ها امکان می‌دهد روش‌های بهینه‌تری را برای نمایش تبلیغات محصول یا خدمات طراحی کنند. یکی از روش‌های نوین تبلیغات که در سال‌های اخیر کاربرد فراوانی پیدا کرده، پرفورمنس مارکتینگ است. در این مقاله درباره این روش، شیوه‌ها و مزایای آن صحبت می‌‌شود. در پایان نیز نکاتی برای استفاده از این روش بازاریابی بیان می‌شود.
ارائه آسانسوری

ارائه آسانسوری، توصیفی از محصولات فروشی

چگونه می توان یک ارائه آسانسوری موثر به وجود ‌آورد ارائه آسانسوری توصیفی از اقدامات یا محصولات فروشی کسب کار شما است. ما در اینجا،...
دارایی‌ های نامشهود

همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی (بخش اول)

دارایی‌ های نامشهود دقیقاً چه مواردی هستند؟ بهتر است ابتدا به معنای لغوی نامشهود توجه کنیم. نامشهود در لغت به معنای عدم امکان تشخیص یا شناسایی است؛ بنابراین دارایی‌ های نامشهود به دارایی‌ هایی در سازمان گفته می‌ شود که نمی‌ توان آن‌ ها را کاملاً تشخیص داد و شناسایی کرد.
جلال ذکایی کارگاه‌ های آموزشی چاپ دیجیتال

وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات برگرفته از شرایط اقتصادی کشور

نایب رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین گفت: امروزه تمامی صنوف و تشکل‌ها و کارخانه‌های بزرگ به تبلیغات نیاز دارند و تبلیغات در تمامی بخش‌ها فعال است. بنابر این می‌توان با بررسی وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات، به شرایط اقتصادی کشور پی برد.
یوتیوب تیزر تبلیغاتی

انتشار محتوا در یوتیوب در بهترین زمان ممکن

یوتیوب یکی از پلتفرم های پرطرفدار در دنیای امروز محسوب می شود. فرقی ندارد شما چه مشکلی داشته باشید، در هر صورت یک جست وجوی ساده در یوتیوب کلی از مشکلات تان را حل خواهد کرد. به علاوه، یوتیوب فضایی دلپذیر برای یافتن ویدئوهایی مطابق با سلیقه شخصی افراد هم هست. درست به همین خاطر ترافیک این شبکه اجتماعی روز به روز رکوردهای تازه ای ثبت می کند.
«نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری»

کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» منتشر شد

کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
آنلاین تجارت الکترونیک بازاریابی آهن ربایی

چگونه در دنیای آنلاین کار کنیم

دوران طلایی بیلبوردها یا تابلوهای هفت رنگ برای فروش بیشتر دیگر به سر رسیده است. حالا همه چیز به اینترنت و از همه مهمتر گوگل ختم می شود. به همین خاطر جلب توجه کاربران در دنیای آنلاین بدل به ماموریتی شده که کارآفرینان هیچ جوره نباید در آن شکست بخورند؛ چراکه شکست در این ماراتن به معنای پایان ماجراجویی شان در بازار خواهد بود.
Brand Awareness بازاریابی نوین بازاریابی جدید

بازاریابی جدید و روش های نوین آن

بازاریابی جدید این روزها اقتضائات خاص خود را می طلبد، نیازهایی که به واسطه رشد روز افزون تغییرات به وجود آمده اند و نمی توان بی توجه از کنارشان گذر کرد.