13 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
موفقیت برند

شبکه های اجتماعی و تغییر سبک زندگی

شبک های اجتماعی دنیای این روزهای ما را تغییر داده است. ده سال پیش که دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی وجود نداشت کیفیت روابط نیز به گونه ای دیگر تعریف شده بود.
فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات

نشست فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات و بازاریابی برگزار شد

 در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران نشست تخصصی با موضوع فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات، بازایابی و کسب و کارهای مجازی برگزار شد.
قانون پارتو

قانون پارتو یا  اصل ۲۰/۸۰ و تقش آن در موفقیت افراد

قانون پارتو (Pareto Principle) یکی از مفاهیم بسیار مفید برای مدیریت زندگی و زمان است. این مفهوم از قانون ۸۰/۲۰ الهام گرفته است.
بازاریابی

بازاریابی برای جوانان: نسلی متفاوت با سلایقی متفاوت

 نسل جوان به سادگی قانع نمی شود. آنها تبلیغات و بازاریابی پرزرق و برق و شعارهای توخالی را باور نمی کنند. آنها به دنبال تجربه های واقعی هستند، به دنبال ارتباطی صمیمی و صادقانه با برندها. آنها می خواهند برندها را بشناسند، به آنها اعتماد کنند و با آنها همراه شوند.
تبلیغات شفاهی

تبلیغات شفاهی؛ نقش و اهمیت آن

امروزه تبلیغات شفاهی از اهمیت بسیاری نزد بازاریابان برخوردار شده است، تا جایی که عده‌ای معتقدند تبلیغات شفاهی از جمله موثرترین و کارامدترین شیوه‌های تبلیغاتی است.
کسب اعتماد

کسب اعتماد در بازاریابی

این مسئله در کسب اعتماد آنها تاثیر فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت، با این حال برای موفقیت در این بخش، نحوه ارائه شما مهمترین عامل محسوب می شود.
مشکلات اقتصادی

مشکلات اقتصادی و رشد کسب و کارها در این دوران

تمام کسب و کارها دوره ‎های رشد و توسعه اقتصادی را دوست دارند اما مشکلات اقتصادی در همه دوره ها وجود دارد.
بازاریابی

بازاریابی غیرمتمرکز چیست و چه کاربرد هایی دارد

بلاک چین نامی آشنا برای کارآفرینان حوزه فناوری است. با این حال در حوزه بازاریابی هنوز در ابتدای راه قرار دارد. بسیاری از مشتریان هنوز به شنیدن اسم آن عادت ندارند. بنابراین بجاست که از خودمان بپرسیم بلاک چین و بازاریابی دقیقا چه نسبتی با هم دارند؟ جواب این سوال در یک کلمه خلاصه می شود: بازاریابی غیرمتمرکز.

برترین شبکه های اجتماعی و مزایای استفاده از آن ها

میزان رشد شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر به حدی بوده است که امروزه از آن به عنوان عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره افراد نام برده می شود.
محیط کاری

محیط کاری و ۱۰ راه مهم برای موفقیت در آن

 در یک محیط کاری باید اصولی را رعایت کنید تا بتوانید تعادل و موفقیت خود را تنظیم کنید، این مسئله حتی در مورد روسای شرکت نیز صدق می کند. در این مطلب با ۱۰ روش موثر در این مورد آشنا خواهید شد.
ویروس جهش یافته

برندسازی در زمان بحران ویروس کرونا

بیماری کووید ۱۹ بحرانی جهانی را رقم زده است؛ اما شرکت‌ها می‌توانند از این موقعیت نیز برای ارتقای جایگاه برند خود استفاده کنند.
استیو جابز

۷ درس استیو جابز برای مدیران و کارآفرین ها

اگر بخواهیم پنج کارآفرین و مدیر برتر تاریخ را نام ببریم، بدون شک استیو جابز یکی از آنها خواهد بود. وی بنیانگذار پایه های شرکتی است که در حال حاضر در زمینه های مختلف تکنولوژی نظیر گوشی هوشمند، حرف اول را در بازار می زند. اگرچه از زمان مرگ او بیش از 10 سال می گذرد، با این حال همچنان درس های متعددی را می توان از وی آموخت. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا هفت مورد منتخب آن را بررسی کنیم.
خواسته مشتریان

چگونه مدیریت خواسته مشتریان را به دست بگیریم

برای انتظارات و خواسته مشتری نمی‌توان محدوده خاصی را تعیین کرد. به همین خاطر اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، بدون شک بازنده میدان خواهید بود. اگرچه از این موضوع تقریبا تمامی مدیران آگاه هستند، با این حال سوال اصلی این است که چگونه می توان در این رابطه موفق ظاهر شد؟
محیط کار مثبت

تاثیر محیط کار مثبت بر کارایی کارمندان

ایجاد و حفظ محیط کار مثبت و سرزنده یکی از اهداف اساسی هر کسب و کاری است. اگر شما به عنوان مدیرعامل یا مسئول یکی از بخش های شرکت فعالیت داشته باشید، به خوبی از مشکلات حفظ محیط کار مثبت اطلاع دارید.
بازاریابی پیامکی: ابزار قدرتمند ارتباط با مشتریان

بازاریابی پیامکی: ابزار قدرتمند ارتباط با مشتریان

بازاریابی پیامکی روشی مستقیم و مؤثر برای افزایش تعامل و فروش از طریق ارسال پیام‌های کوتاه و جذاب به مشتریان است.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی و ۴ پرسش ضروری

امروزه دیگر تفاوتی ندارد که صاحب یک برند محلی و یا جهانی باشید، فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی به یک اقدام کاملا...
استخدام مهارت محور

بهبود وضعیت روابط عمومی با رعایت چند نکته

 بهبود وضعیت روابط عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند.
ارتباط با مشتری

مهارت های ارتباط با مشتری به منظور رونق کسب و کار

وقتی صحبت از ارتباط با مشتری می‌شود، ناکارآمدی ها می‌توانند منجر به کاهش بهره ‌وری، از بین رفتن روابط حرفه‌ای و در بدترین حالت از دست دادن کسب و کار شوند.
توسعه کسب و کار

چگونگی توسعه کسب و کار یک تیم

ایجاد تیم توسعه کسب و کار برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری محسوب می شود. در این میان بسیاری از برندها در حوزه توسعه نرم افزار نیز از چنین تیم هایی بهره می برند.
شرکت کیانیکو کیانیکو مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: ایجاد اتحاد با تاسیس اتحادیه لازم است

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: همکاران باید به لحاظ حرفه‌ای به هم احترام بگذارند و از روی طرح‌های یکدیگر تقلید نکنند. قانون کپی‌رایت عملاً در ایران وجود ندارد و از این رو خودمان باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.