22.6 C
Tehran
سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کارهای کوچک

نکاتی برای بقای کسب و کارهای کوچک

ویروس کرونا یک نکته بسیار جالب را به اثبات رساند که کسب و کارهای کوچک، در بالاترین سطح تهدید به نابودی قرار دارند. در این رابطه ضروری است تا مدیران اقدامات بیشتری برای تثبیت جایگاه خود در آینده انجام دهند. درواقع یکی از اشتباهات رایج این است که افراد خود را بیش از حد درگیر شرایط حال حاضر کرده و عدم توجه به آینده، باعث می ‎شود تا یک اقدام پر ریسک را انجام داده باشند. بدون شک کرونا با تمامی آسیب ‎هایی که به همراه داشته است، یک تمرین خوب برای آماده ‎تر شدن برای بحران‎ های آتی است. در این راستا به بررسی اقداماتی خواهیم پرداخت که ضامن بقای شما در سال ‎های آینده خواهد بود.
راز اصلی ثروتمند شدن

ده راز اصلی ثروتمند شدن

بسیاری از انسان ها تصور می کنند که کسب ثروت، تنها یک علم بوده درحالی که ایجاد عادت های کسب ثروت بسیار ضروری است. در ادامه به ده راز اصلی ثروتمند شدن اشاره خواهیم کرد.
مجموعه نشر و صحافی پیک فدک

مجموعه نشر و صحافی پیک فدک؛ نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی؛ پربار و قوی

موضوعی که به‌عنوان یک شرکت‌کننده در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی می‌توانم آن را به‌عنوان یک پیشنهاد مطرح کنم این است که غرفه‌ها باید به‌صورت تفکیک‌شده‌تر در مرحله جانمایی‌ها چینش شوند. به این شیوه نه‌تنها بازدیدکنندگان سردرگم نخواهند شد بلکه غرفه‌گذاران نیز می‌توانند با طیب خاطر بیشتری به مراجعه‌کنندگانشان پاسخگو باشند.
استراتژی کسب و کار

استراتژی کسب و کارهای کوچک

تمام برندهای بزرگ و کارآفرینان مشهور به لطف نوآوری شان در دنیای کسب و کار ماندگار شده اند. هیچ برندی با عملکردی معمولی در دنیای کسب و کار برای همیشه ماندگار یا حتی موفق نمی شود.
رث گرافیک

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک: نمایشگاه پر رونق و پر بازدید بود

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک : مهم‌ترین هدف ما برای حضور در این آوردگاه ارتباط با مشتریان قدیمی و معرفی محصولاتمان به افراد و همکارانی است که برای تبلیغات و معرفی برندشان تمایل به چاپ سررسید و تقویم دارند.
برندهای معروف

بازیابی صنعت تبلیغات در پساکرونا

به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ صنعت تبلیغات در طول دوران شیوع کرونا خسارت های بسیار زیادی متحمل شده است. این وضعیت در ماه...
نظرات مشتریان

ابزارهای ضروری شرکت ها برای عملکرد بهتر در بازار رقابتی

هر شرکتی برای آنکه در بازار به شدت رقابتی حال حاضر بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد، باید ابزارهای ضروری را بشناسد و از آن ها بهترین استفاده را کند.
شاخص رضایت مشتری

شاخص رضایت مشتری (CSAT) و نحوه افزایش آن

از آنجایی که سطح رضایت با افزایش وفاداری مشتری، سودآوری و درآمد مرتبط است، منطقی است که شرکت‌ها باید به طور منظم عملکرد خود را بسنجند. شاخص رضایت مشتری (CSAT) روشی موثر برای انجام این کار ارائه می‌دهد. در این راهنما هر آنچه را که باید در مورد شروع و بهره‌گیری حداکثری از این معیار بدانید، بازگو خواهیم کرد.
کانون آگهی و تبلیغاتی

صدور بیش از ۲۰۰ مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی در سه ماه نخست سال

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد: در 3 ماه نخست سال جاری، بیش از 200 مجوز جدید کانون آگهی و تبلیغاتی در کشور صادر شده است.
مهارت ضروری برای فروش

 ۷ مهارت ضروری برای فروش به منظور رشد کسب و کارها

این مقاله 7 مهارت ضروری برای فروش به منظور رونق کسب و کارها را مورد بررسی قرار می دهد. با ما همراه باشید. 
فضای آنلاین

اینترنت و ایجاد اشتغال

یکی از تحولاتی که اینترنت در دنیای امروز ایجاد کرده است امکان دورکاری است. به این ترتیب که این امکان برای افراد جویای کار به وجود می آید که کسب و کاری اینترنتی به وجود بیاورند
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

استراتژی های رشد و توسعه یک کسب و کار

توسعه یک کسب و کار، اگر مهم‌ترین وظیفه واحد بازاریابی نباشد، یکی از مهم‌ترین وظایف آن است.
فالوور

پیدا کردن فالوور در اینستاگرام

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم جذب هزار فالوور اول در اینستاگرام سخت تر از چند میلیون فالوور بعدی است، چراکه شما در ابتدای راه هستید و کاربران زیادی سراغ تان را نمی گیرند. پس اگر توانایی پیدا کردن هزاران فالوور اول را داشته باشید، احتمالا در ادامه مسیر هم کارتان خیلی به مشکل نخواهد خورد. البته در این میان استفاده از تکنیک های دست اول هم مهم است.
گروه مای بنر

رونمایی از محصولات جدید گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

 برندسازی مهم ترین هدف حضور گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی  مدیر گروه مای بنر که با محصولات جدیدی در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات...
متن تبلیغاتی

راه های جدید برای بازاریابی نوین

پس از دو سال سخت که ویروس کرونا تمامی جهان را درگیر خود کرده بود، اکنون به نقطه ای رسیده ایم که می توان از آن نقطه شروع مجدد نام برد، با این حال بدون داشتن استراتژی در  بازاریابی نوین، نمی توان در بازاریابی موفقیت خاصی را به دست آورد.
استارت آپ

۶ استراتژی کاربردی برای توسعه استارت آپ

توسعه استارت آپ بحثی است که خیلی از کارآفرینان دائما از آن فراری هستند. انگار که تبدیل یک استارت آپ به برندی بزرگ و محبوب در بازار کاری است که بی برو برگشت با شکست همراه خواهد بود. اگر شما هم ترس زیادی از این موضوع دارید، کمی حق دارید. خب شکست در بازار اتفاقی نیست که به این راحتی ها قابل توجیه باشد. به علاوه، مشتریان دیگر به کارآفرینی که یک یا دو بار در بازار شکست خورده باشد، اعتماد نخواهند کرد.
سایت

اهمیت و تاثیر سئو سایت در افزایش درآمد کسب و کار

در این مقاله قصد داریم با مفهوم و تاثیر سئو سایت و نقش آن در افزایش درآمد کسب و کارهای اینترنتی آشنا شویم.
استخدام مهارت محور

اهمیت استخدام مهارت محور نیروی کار برای برندها

برخی از برندهای بزرگ خیلی زود استخدام بر پایه مهارت به جای مدرک را شروع کرده اند. در ادامه برخی از مهمترین نکات در رابطه با مزایای استخدام مهارت محور نیروی کار.
گوگل آنالیتیکس برتری در گوگل

گوگل آنالیتیکس چگونه کار می کند؟

اگر شما بدانید مشتریان دقیقا در بازار دنبال چه هستند و چطور در قبال پیشنهادات مختلف واکنش نشان می دهند، دیگر مسیر زیادی تا موفقیت نخواهید داشت. البته این کار اصلا راحت نیست. خب بازاریاب ها که پیشگو نیستند تا سر از کار تک تک مشتریان دربیاورند. البته راه حل دیگری هم در این میان وجود دارد؛ راه حلی از جنس گوگل آنالیتیکس.
کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

بخش سوم:کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

استراتژی مبحثی نسبتاً نوپا، جذاب و گاه پیچیده کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین است. در حقیقت استراتژی مجموعه یکپارچه‌ای از انتخاب‌ هایی است که به‌طور منحصربه‌فرد جایگاه شرکت را در صنعت مشخص می‌کند تا شرکت از این طریق به خلق مزیت پایدار و ارائه ارزش برتر نسبت به رقبایش بپردازد.