۱۰ استراتژی طلایی بازاریابی دیجیتال برای خرده فروشی ها
امروزه بازاریابی دیجیتال موجب شده تا خرده فروشی ها شرایط بسیار ساده تری برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان خود داشته باشند.
راهنمای طراحی استراتژی محتوا
تولید محتوا فرآیندی است که هیچ بازاریابی راه فراری از آن ندارد. وقتی شما تصمیم به تعامل با مخاطب هدف می گیرید، محتوا اولین و تنها کانال ارتباطی برای تان محسوب می شود. فرقی ندارد شما سراغ ویدئوهای بازاریابی در یوتیوب بروید یا یک آگهی کوتاه در تلویزیون پخش کنید، در هر صورت این کیفیت محتواست که نتیجه نهایی را مشخص خواهد کرد. درست به همین خاطر مفهوم «استراتژی محتوا» چند وقتی هست به موضوعی جذاب در گفت وگوی کارآفرینان تبدیل شده است.
معرفی کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانیترین شرکت میبرد»
کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانیترین شرکت میبرد» تازهترین اثر مارک دبلیو شفر از سوی نشر نقد فرهنگ منتشر شد.
عوامل دشواری بازاریابی و تاثیر آن بر روی سود برندها
عرصه بازاریابی روز به روز در حال سخت تر شدن است. دشواری بازاریابی برای بسیاری از کارآفرینان امر بی نهایت ناگواری محسوب می شود.
کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)» منتشر شد
کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)» نوشته مت واتکینسون با ترجمه فرشید عبدی و پویان اسحاقی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و راهی بازار نشر شد.
تبلیغات در گوگل ادز و محلی سازی محتوا
تبلیغات در گوگل همیشه برای بازاریاب ها حس و حال خاصی دارد. اینکه آدم با یکی از بزرگ ترین برندهای دنیا در عرصه دیجیتال همکاری داشته باشد، حس برنده بودن به آدم می دهد.
تغییرات در دنیای بازاریابی آینده
زمانی نه چندان دور تصور اینکه آدم هایی در این دنیا با گوشی های کوچک و هوشمند کلی از کارهای روزمره شان را انجام دهند، بی نهایت عجیب به نظر می رسید. انگار که قرار بود تا ابد وضعیت مردم در دهه 80 و 90 میلادی باقی بماند. دنیای فناوری اما این حساب و کتاب های ایستا را لحاظ نمی کند.
توسعه سایت، راهکاری برای جلوگیری از فراموشی کسب و کارها
توسعه سایت حرفه ای در دنیایی که استفاده از اینترنت و حضور مردم هر روز بیشتر می شود، امری ضروری است چراکه این امر منجر به جلوگیری از فراموشی کسب و کارها خواهد شد.
۵ استراتژی مهم و تاثیر آن بر نظر مثبت مشتریان
عوامل بسیاری وجود دارد که بر نظر مثبت مشتریان برای خرید از شرکت شما تاثیر بگذارد که در ادامه به 5 مورد از آنها اشاره می کنیم.
بازاریابی ایران در عصر دیجیتال
نوشتار حاضر که مبتنی بر سخنرانیهای ایرادشده در همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» به نگارش درآمده، به ارائه راهکارهایی برای همگام شدن با موج تحولات انقلاب صنعتی چهارم و پنجم میپردازد.
بالا بردن تعامل در اینستاگرام با ۸ روش کارآ
در حال حاضر، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی میان بازاریابان اینترنتی است. میزان مشارکت و تعامل در اینستاگرام در این پلتفرم 10 برابر فیس...
همسویی دارایی های نامشهود با استراتژی (بخش اول)
دارایی های نامشهود دقیقاً چه مواردی هستند؟ بهتر است ابتدا به معنای لغوی نامشهود توجه کنیم. نامشهود در لغت به معنای عدم امکان تشخیص یا شناسایی است؛ بنابراین دارایی های نامشهود به دارایی هایی در سازمان گفته می شود که نمی توان آن ها را کاملاً تشخیص داد و شناسایی کرد.
۱۰ چالش صنعت بازاریابی دیجیتال ازنظر بازاریاب های مطرح
بازاریابی دیجیتال در طول یک دهه اخیر به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان مدنظر برندها قرار داشته است.
۸ گام برای شروع کسب و کار
کارآفرینی یکی از شغل های بسیار محبوب و رویایی برای هر فرد محسوب می شود، با این حال شما تنها زمانی می توانید آن...
کورا ؛ یکی از بهترین منابع بازاریابی
بسیاری از مردم نسبت به شبکه های اجتماعی مختلف آگاهی دقیقی ندارند. کورا شاید مشهورترین شبکه اجتماعی نباشد، اما منبع مناسبی برای افزایش کارایی...
کار آفرین کیست، ۱۰ خصوصیت بارز یک کار آفرین موفق
کار آفرین بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. عده ی معدودی هستند که می توانند با تکیه بر استعداد های خدادای، پشتکار و البته یکسری استراتژی های ویژه به چنین افرادی تبدیل شوند و آینده شغلی مثبتی داشته باشند، مهمتر از همه بتوانند به دیگران نیز کمک کنند تا شغلی آبرومند داشته یک زندگی خوب را پشت سر بگذراند.
چاپ کاتالوگ؛ روشی مؤثر برای تبلیغات و برندینگ
شما با چاپ کاتالوگ در برندینگ و تبلیغات میتوانید ظرف مدت زمان کوتاهی، خودتان را به بازار مشتریان معرفی کرده و آنها را بهسمت...
اعتماد، بنیادی ترین اساس رهبری
به عبارت ديگر، درك اين مطلب و اساس رهبری ضرورت دارد كه چگونه اعتماد از نظر روانی در افراد ديگر تجربه میشود پيش از اينكه تأثیرش بر رفتار، انتظارات و نتايج حاصل از اعتماد بين افراد در سازمان، تجزيه و تحليل شود.
مدیران سالنامه امسال؛ تغییر روزانه قوانین
مدیران مجموعه سالنامه امسال گفتند: یکی از مهم ترین مشکلات نمایشگاه امسال تغییر روزانه قوانین بود.
معرفی کتاب «نسل چهارم بازاریابی؛ حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال»
فیلیپ کاتلر در کتاب «نسل چهارم بازاریابی؛ حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال» تلاش میکند تا بگوید روشهای سنتی با بازاریابی نوین و دیجیتال باید ترکیب و تلفیق شود. او درادامهی کتاب، راهکارهای مناسبی برای موفقیت در مدل جدید بازاریابی ارائه دهد.