17.6 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
پرسونای برند

پرسونای برند (Brand Persona) چیست؟ 

تعریف پرسونای برند تا حدودی شبیه پرسونای مشتری است. در حالی که پرسونای مشتری روی ویژگی ها و عادت های مشتریان تمرکز دارد، پرسونای برند همه تمرکزش را روی برند قرار می دهد. بر این اساس تعریف اصلی از این استراتژی چهره ای همراه با جزئیات از یک برند است که کلیت آن را بازنمایی می کند.
کیفیت کار

بهبود کیفیت کار با تغییرات هوشمند

بهبود کیفیت کاری برای هر کارآفرینی دارای اهمیت است. بسیاری از افراد به طور طبیعی دارای عملکرد مناسبی از نظر کاری نیستند. همین امر انگیزه کافی برای بهبود کیفیت کاری و افزایش بهره وری را به همراه دارد.
بازاریابی معکوس

بازاریابی معکوس و کاربردهای آن

در استراتژی بازاریابی معکوس یا reverse marketing قرار است مشتری با پای خود بیاید! ما در این مقاله قصد داریم تمرکز اصلی مان را بر روی بازاریابی معکوس بگذاریم.
کارآفرین های موفق

درس هایی که باید از کارآفرین های موفق بیاموزیم

بدون شک استفاده از تجربیات دیگران، باعث خواهد شد تا سرعت رشد بسیار بالاتری را داشته باشیم. به همین خاطر در ادامه پنج درس مهم از کارآفرین های موفق را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
روز کاری

توصیه هایی برای آغاز یک روز کاری

شروع روز کاری به طور مناسب نقش مهمی در ساماندهی تمام امور دارد. برخی از کارآفرینان وقتی روزشان را بد شروع می کنند،
توسعه کسب و کار

۷ گام برای راه اندازی کسب و کار دیجیتال

راه اندازی کسب و کار دیجیتال هیچ ‎گاه به اندازه زمان حاضر ساده نبوده است. کاربرد فناوری ‎های نوین در عرصه کسب و کارهای دیجیتال موجب سهولت راه اندازی کسب و کار شده است.
فروش اینترنتی خرده فروشی های آنلاین کانال های فروش

ابزارهای فروش اینترنتی را بشناسید

در جهان مدرن حال حاضر كه اینترنت به پركاربردترین ابزار تبدیل شده است. نیاز هر كسب و كاری حضور آنلاین موفق است تا بتواند از این طریق فروش اینترنتی خوبی را نیز به دست آورد.
سالنامه سپیدان

سالنامه سپیدان؛ لزوم توجه به تبلیغات برای ارتقای صادرات

سالنامه سپیدان: بحث تبلیغات و بازاریابی جایگاه اصلی‌اش را در ایران ندارد. حد و ظرفیت این حوزه بسیار بالاتر است. همکاران و مسئولان باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشند؛ پایه و اساس صادرات به این حوزه وابسته است که خیلی ضعیف به آن پرداخته‌شده است؛ اگر این بخش تقویت شود می‌توان به آینده صادرات نیز امیدوار بود.
روش های استخدامی بدون ریسک

عبور کسب‌ و ‌کارهای کوچک از بحران کرونا

سیاست‌های فاصله‌گیری اجتماعی و تعطیلی کسب و کارهای غیر الزامی، به‌مرور در اکثر نقاط جهان اجرا و تشدید می‌شوند. شیوع ویروس کرونا در ماه‌های انتهایی سال ۲۰۱۹ و اوج‌گیری آن در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ باعث شد تا بسیاری از کارمندان و مدیران مجبور به حضور در خانه و دورکاری شوند.
فرآیند فروش

معرفی ۱۰ الگوی بازاریابی

مدل‌ های بازاریابی دیگری نیز وجود دارد که بازاریابان از آن‌ ها استفاده می‌ کنند. در این مقاله قصد داریم با 10 الگوی بازاریابی آشنا شویم.
آژانس دیجیتال مارکتینگ

نادیده گرفتن بازاریابی دیجیتال تهدیدی برای مشاغل 

بازایابی دیجیتال یکی از اشکال جدید و مهم دنیای بازاریابی و تبلیغات است که در این روزها و در عصر گسترش بیماری کرونا، با رشد چشمگیری روبرو شد و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد. بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری بر همه تلاش‌های بازاریابی آنلاین است.
تولید محتوای برتر

نگارش متن تبلیغاتی و ۷ اشتباه رایج

نگارش محتوای متن تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطب هدف دهه ها مورد توجه برندها و بازاریاب ها قرار داشته است. شاید در دوران کنونی...
ویدئوهای کوتاه

ویدئوهای کوتاه و تاثیر آن بر ترندهای بازاریابی

امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند.
رپورتاژ

نقش رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران  

امروزه به کار بردن رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران و اعتبار سایت رواج یافته است. به همین دلیل سایت‌ های جدید سعی دارند تا رپورتاژ آگهی خود را نشر دهند.
بیل گیتس

بیل گیتس چگونه بیل گیتس شد

در دنیای امروز افرادی موفق می شوند که یکسری ویژگی های خاص داشته باشند یکی از این افراد بیل گیتس بود، جوانی جویای نام و ثروت که در حیات کوتاه مدت خود به آوازه ای جهانی دست یافت.
محتوای موفق

لزوم توجه به بازاریابی محتوایی

عرصه بازاریابی دیگر از حالت سنتی اش خارج شده است. امروزه کسب و کارهای مختلف برای جلب نظر مشتریان به سراغ الگوهای تازه بازاریابی رفته اند. در این میان بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین عرصه ها برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود.
منابع انسانی

نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان

مدیریت منابع انسانی (HR) نقشی حیاتی در موفقیت هر سازمانی ایفا می کند. این حوزه وظیفه جذب، استخدام، آموزش، توسعه و حفظ بهترین استعدادها را برعهده دارد. با این حال، در دنیای پر از تغییرات امروز، این حوزه با چالش های متعددی روبه رو است که می تواند بر عملکرد و کارایی سازمان ها تاثیر منفی بگذارد.
نقد آنلاین

توجه به نقد آنلاین مشتریان در برندسازی

یک برند بدون نظرات و بررسی های نقد آنلاین محصولات وجود خارجی ندارد. امروزه تمام محصولات موجود در بازارهای مختلف دارای بررسی ها و...
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ و انواع بازاریابی اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به‌اصطلاح استفاده از مدیاهای جدید در دنیای تجارت محسوب می‌شود که این نوع از بازاریابی تا حد زیادی متکی به شبکه‌اینترنت است و به همین خاطر عنوان دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است.
بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک

بخش دوم؛ هفت پرسش استراتژیک

مطالعات دکتر رابرت سایمونز در ارتباط با هفت پرسش استراتژیک را مورد بررسی قرار دادیم