بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک
اکنون در بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک نیز عدم قطعیتهای استراتژیک آزاردهنده را به مطالعه مینشینیم.
چگونه کارآفرینی کنیم
بی شک هیچ چیز به اندازه فعالیت در شغل دلخواه برای افراد مختلف لذت بخش نیست. بسیاری از مردم برای مدتزمانی طولانی در کارهایی که به آن علاقه ای ندارند، فعالیت می کنند. اگر شما به اندازه کافی برای فعالیت در کاری که بدان علاقه دارید، خوش شانس هستید، باید به شما تبریک گفت. اگر علاقمن به شغلتان هستنید می توانید کارآفرینی موفق نیز باشید.
مدیر مجموعه فتوبهمن؛ حضور کمرنگ تولیدکنندگان
مدیر مجموعه فتوبهمن معتقد است: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کمرنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصیتر برگزار شود.
طراحی لوگو و تاثیرات آن بر برندسازی
طراحی لگو یکی از شیوه هایی است که این قابلیت را دارد تا یک برند را مهم سازد و به آن هویت ببخشد. یک...
۲۹ سوال برای بهبود استراتژی بازاریابی با مطالعات بازار
یکی از بهترین روشهای کسب اطلاعات در مورد بازار و مشتریانتان پرسیدن سوال است. هنگامی که سوالات مطالعات بازار را به درستی انتخاب میکنید...
قیمت گذاری رقابتی چیست؟
قیمت گذاری رقابتی می تواند برگه برنده ای باشد تا شما را از رقبایتان جلو بندازد. میتوانید با کمک گرفتن از این شیوه برند خود را از رقبای خود مجزا کنید.
شبکه های اجتماعی و روش های بازاریابی
کسب و کارها در طول سال های اخیر برای پیگیری اهداف شان سراغ شبکه های اجتماعی رفته اند. این موضوع بعد از همه گیری کرونا شدت بیشتری پیدا کرد. هرچه باشد در آن زمان تنها راه ارتباط میان انسان ها پلتفرم های اجتماعی بود.
بهترین زمان استفاده از استراتژی ایمیل سرد
در علم بازاریابی هنگامی که از کلمه سرد نام برده می شود، منظور این است که ارتباطی با فرد مورد نظر نداشته اید و انتظار اقدامی از سوی شما نیز وجود ندارد. درواقع این اصطلاح برای بخش های مختلف نظیر تماس، ارسال پیام، ایمیل سرد و... مورد استفاده قرار می گیرد.
بالا بردن تفکر خلاق در کارمندان
اگر بخواهیم مهمترین دارایی یک شرکت را نام ببریم، بدون شک کارمندانی با تفکر خلاق بیش از هر مورد دیگری، اهمیت خواهند داشت.
مدیریت مالی و نقش مهم آن در گسترش شرکت ها
یک مدیریت مالی قوی و کار آمد می تواند شرکتی را به اوج موفقیت برساند و بر عکس آن نیز می تواند یک شرکت موفق را به خاک سیاه بنشاند.
تبلیغات آنلاین ویدیویی؛ راهی برای رساندن پیام هدف دار
تبلیغات آنلاین در حال فراگیر شدن است. تبلیغات آنلاین ویدیو یکی از راه های اصلی و روشی برای رساندن پیام هدفدار به مخاطب است. تبلیغات باید هم جذاب باشد، هم بهگونه ای باشد که انگیزه های خرید را در افراد ایجاد کند و یا بالا ببرد.
مدیریت ارتباط با مشتری B2B برای درک نیازهای مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتری B2B به سیستمها، فناوریها، استراتژیها و فرایندهایی اطلاق میشود که به شرکتهای B2B کمک میکند روابط خود را با مشتریان...
آغاز به کار دفتر رسمی «برندینگ» در ایران
رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور با بیان اینکه راهاندازی دفتر رسمی برندینگ میتواند رونق تولید و کسبوکار را بیشازپیش فراهم کند، گفت: با توجه به غنی بودن کشور ایران در حوزه نشانه جغرافیایی، توجه به نحوه تولید، بستهبندی و برندسازی محصولات میتواند کمک مؤثری برای تجاریسازی و رونق کسبوکار باشد.
بازاریابی با کیفیت با تولید محتوا با کیفیت
بازاریابی و تولید محتوا عرصه ای است که پیوند نزدیکی با بودجه در دسترس کسب و کارها دارد. احتمالا شما هم پس ذهن تان ایده «بازاریابی بهتر با بودجه بیشتر» را قبول دارید. خب در این صورت یک پیشفرض مشترک در میان تمام کارآفرینان و بازاریاب های دنیا وجود دارد و آن ضرورت تولید محتوای بهتر از سوی برندهای بزرگ است.
پیش یبنی دنیای کسب و کار در سال ۲۰۳۰
اگرچه برخی از پیش بینی های دنیای کسب و کار جذاب به نظر می رسد، اما فقط باید به نمونه های معتبر اعتماد کرد.
کتاب های مدیریت زمان را بشناسیم
درواقع تنها مورد عادلانه در جهان، زمانی است که در اختیار تمامی افراد قرار داشته و در این رابطه برای هیچ فردی شاهد اضافه و یا کمتر بودن آن نیستیم.در این راستا بهترین منابع جهت یادگیری، کتاب های مدیریت زمان هستند.
اهمیت سلامت روانی در محیط کار
سلامت روانی در محل کار یکی از عوامل اصلی برای افزایش توانایی و قدرت کارمندان است. بسیاری از برندها به طور مداوم نسبت به کیفیت کاری پایین کارمندان یا مدیران شکایت دارند. این در حالی است که همین برندها توجه چندانی به مسئله وضعیت کاری و محیط کار برندشان نشان نمی دهند.
ارزیابی وضعیت برند در شبکه های اجتماعی
ارزیابی وضعیت برندها در شبکه های اجتماعی یکی از فرآیندهای اساسی هر کسب و کاری را شکل می دهد. این امر شامل بازنگری در پروفایل برندمان در شبکه های اجتماعی و تلاش برای تاثیرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف براساس بهبود وضعیت بازاریابی است. ارزیابی وضعیت عملکرد برند در شبکه های اجتماعی و تلاش برای بهبود نقاط ضعف از جمله نکات اساسی دیگر در این زمینه محسوب می شود.
بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک
با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
توسعه کسب و کار با بازاریابی دیجیتال
استفاده از بازاریابی دیجیتال اهمیت ویژه ای دارد . هدف مشترک بسیاری از کسب و کارها توسعه است در این مقاله چند ابزار مناسب بازاریابی دیجیتال معرفی میشود.




































