17.6 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریابی صنعتی

همه چیز درباره بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی نوعی بازاریابی میان کسب‌‌وکارها است که برای تبلیغ کالاها و خدمات یک شرکت به کسب‌‌وکاری دیگر استفاده می‌شود. فروش صنعتی حول محور تولیدکنندگان، تأمین‌‌کنندگان و خریداران صنعتی می‌چرخد و کانالیزه شدن آن با سفارش‌های گسترده و روابط بلندمدت همراه است، چراکه فرآیند فروش در بازاریابی B2B  ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها به طول بیانجامد.
هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار در خرداد ۱۴۰۲

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، اداری، بایگانی، هنری، آموزشی و کمک آموزشی و دفاتر در تاریخ 31 خرداد تا 3 تیر ماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهدشد.
مدیریت سئو

طراحی اپ و پروموت کردن آن محور تعامل کسب و کارها با مشتریان 

اگر به فکر استفاده از فرصت های پیش رو برای طراحی اپ هستید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای پروموت کردن اپ تان کمک خواهد کرد.
بازاریاب های محتوایی 

۱۰ ایده بازاریابی ویدئویی مدنظر مشتریان

یکی از ایده های ساده و جذاب برای بازاریابی ویدئویی با هزینه بسیار اندک مربوط به آپدیت ویدئوهای قدیمی است. در ادامه برخی از ایده های برتر برای طراحی ویدئوهای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مشتریان را مورد توجه قرار خواهیم داد.
پرسنال برندینگ

پرسنال برندینگ و اثرات آن در بازار

در دوره ای که رقابت بین محصولات گوناگون در بالاترین سطح خود قرار گرفته است، ابزارهایی به کمک بنگاه های اقتصادی و به ویژه...
نظرات مشتریان

درک نیاز اصلی مشتریان ناراضی

تعامل با نظرات منفی و به طور کلی مشتریان ناراضی در عرصه کسب و کار همیشه امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها در این راستا با مشکلات متعددی رو به رو هستند.
بازاریابی مناسبتی

بازاریابی مناسبتی با کمک هوش مصنوعی

سعی می کنیم برخی از مهمترین نکات در زمینه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی مناسبتی را مرور کنیم.
آنلاین

تعامل آنلاین و کارآفرینی

تغییرات دنیای کسب و کار در طول سال های اخیر شدت بسیار زیادی داشته است. به طوری که خیلی از کارآفرینان سنتی عملا با مشکلات زیادی برای تداوم حضور در این عرصه مواجه شده اند. خب از زمانی که همه گیری کرونا به طور جدی مطرح شد، علاقه مردم برای تعامل آنلاین با یکدیگر به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرد.
کسب و کارهای کوچک

بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک به سرعت نور در چهار گوشه دنیا در حال رشد هستند. امروزه هر گوشه را نگاه کنید، ردپایی از استارت آپ ها یا کسب و کارهای کوچک خواهید دید.
آنلاین تجارت الکترونیک بازاریابی آهن ربایی

تجارت الکترونیک در دنیای جدید

هیچ کسب و کار نوپایی، به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک، توان مدیریت هزینه های حضور در شبکه های اجتماعی مختلف را ندارد. به علاوه، کارآفرینان در چنین موقعیت هایی مثل ورزشکاری هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن اولین مدال قهرمانی اش را کسب کند. وگرنه مدیر برنامه های سختگیرش فورا سراغ فرد دیگری خواهد رفت!
مدیریت زمان

مدیریت زمان به سبک کارآفرین ها

مسئله مدیریت زمان برای کارآفرین ها به علت بالاترین حجم کاری در شرکت، اهمیت کاملا حیاتی را دارد. در این رابطه قبل از معرفی...
آمازون

جدیدترین ترندهای بازاریابی برای انواع کسب و کار

یکی دیگر از ترندهای بازاریابی، به ویژه در شبکه ‎های اجتماعی، مربوط به استفاده از لایو استریم است. امروزه برندها در ویدئوهای لایو امکان تعامل بهتر با مشتریان و مخاطب هدف شان را دارند.
فروش بالا در شبکه های اجتماعی

فروش بالا در شبکه های اجتماعی با روش های نوین

تجربه کرونا نیز این نکته را به اثبات رسانده است که فروش بالا در شبکه های اجتماعی با هیچ بحرانی نابود نمی شود. در این زمینه اگرچه برندهای مختلف فعالیت دارند، با این حال آمارها حاکی از آن است که بیش از 70 درصد کسب و کارها، به نتیجه لازم دست پیدا نمی کنند.
پادکست

چگونه یک پادکست موفق تهیه کنیم

دنیای تبلیغات هر روز تغییر می کند. هر روز آیتم های جدیدی به وجود می آید تا مخاطب را هرچه بیشتر جلب کنند
فضای ابری

دردسرسازهای فضای مجازی

به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات شخصی در فضای مجازی ممکن است دردسرساز شود و مشکلات متعددی برای افراد ایجاد کند. به گزارش چاپ و نشر...
تحلیلگر داده

نقش تحلیلگر داده (Data Analyst) در کسب و کارها

مهارت‌های تحلیلگر داده بسته به نقش او در سازمان متفاوت است. به عنوان مثال، برخورداری از دانش کسب و کاری که در آن کار می‌کنید، در بررسی نقش و نیازهای شما، بسیار مهم است.
حفظ تمرکز در محل کار

حفظ تمرکز در محل کار با استفاده از ۶ تکنیک موثر

حفظ تمرکز در محل کار به منظور پیشرفت در کسب و کار  اگر هنوز هم شک دارید حفظ تمرکز در محل کار به این سادگی...
کارمندان

شیوه های مدیریت صحیح

در کسب و کار موفق مدیریت نقش بسیار مهمی ایفا می کند. مدیریت کار آمد می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. اما همانطور که همه انسان ها بی نقص نیستند.
بازاریابی درونگرا

مزیت ها و ابزارهای بازاریابی درونگرا

 مطلب پیش رو به بررسی پنج مزیت بازاریابی درونگرا و در مرحله بعد شش مورد اساسی ابزارهای جذب در بازاریابی درونگرا را بررسی خواهد کرد. 
ربات های چت صنعت بازاریابی

ربات های چت یکی از برترین ابزارهای بازاریابان

امروزه در دنیای به سرعت در حال تغییر دیجیتال، بازاریابی نیز مثل هر حوزه دیگری به طور فزاینده ای به سمت استفاده از ابزارهای نوین و خلاقانه گرایش پیدا کرده است. در این میان، ربات های چت (Chatbots) به عنوان یکی از جدیدترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی، توجه بسیاری از کسب وکارها را به خود جلب کرده اند.