17.6 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
ذهن مشتری

مزیت برندهای قدیمی در مقایسه با برندهای جدید

بازار کسب و کار همیشه شاهد ورود محصولات تازه است. شاید در نگاه نخست محصولات تازه باید به سرعت جای برندهای قدیمی را پر کنند، اما در عرصه عمل چنین امری کمتر اتفاق می ‎افتد.
تبلیغات

الگوهای تبلیغات و انتخاب درست برای توسعه برند

در دنیای پررقابت کنونی که هر روز برندهای جدیدی به بازار وارد می شوند، تبلیغات دیگر یک گزینه انتخابی برای کسب و کارها نیست، بلکه یک ضرورت برای بقا و پیشرفت محسوب می شود.
درس مدیریتی

۵درس مدیریتی از چارلی دی آملیو

درس مدیریتی از یک جوان با انگیزه و کار درست. اگر بخواهیم مهمترین شخصیت تیک تاک را نام ببریم که باعث شد تا این شبکه رشد بهتری را هم تجربه کند، بدون شک یک جوان 18 ساله، انتخاب اول خواهد بود. وی در مدت زمان کمتر از یک سال فعالیت خود در تیک تاک موفق شده است تا میلیون ها طرفدار را برای خود پیدا کند.
رویداد تبلیغات

افت رویداد تبلیغات و بازاریابی

عضو هیئت‌مدیره مجموعه کاوا گفت: با تفکیک دو رویداد تبلیغات و بازاریابی از هم مخاطبان نیز دچار سردرگمی شدند که در نمایشگاه چاپ باید شرکت کنند یا تبلیغات.
رهبری استارت آپ

راهکارهای جذاب بازاریاب ها برای ارتباطات بهتر با مشتریان

راهکارهای جذاب بازاریاب ها برای بازیابی مشتریان در دوران پسا کرونا همه گیری کرونا برای بسیاری از برندها به معنای قطع دسترسی مستقیم به مشتریان...
کارمندان ماهر

ابزارهای بازاریابی اینستاگرامی

اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرم های اجتماعی برای بازاریاب ها محسوب می شود. اغلب برندها دارای اکانت رسمی در این شبکه اجتماعی محبوب هستند. کاربران نیز تمایل بالایی برای تعامل با برندها در این فضا دارند. بازاریابی اینستاگرام نیازمند ابزارهایی است.
کسب و کارهای اینترنتی

کرونا ویروس فرصتی برای بازاریابی دیجیتال

با گسترش ویروس کرونا، بازاریابی دیجیتال از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همان‌طور که کرونا ویروس به سرعت در سرتاسر جهان حرکت می‌کند، تمامی دنیا در معرض خطر قرار دارند
ویدیو

سئو ویدیو چیست و چرا برای رشد کسب‌وکار آنلاین حیاتی است

ویدیوها حالا ستاره نتایج جست‌وجوی گوگل‌اند؛ کاربر به‌جای خواندن متن، تماشا را انتخاب می‌کند. همین تغییر، فرصتی طلایی و در عین حال چالشی بزرگ برای کسب‌وکارهاست؛ جایی که سئو ویدئو نقش کلیدی در دیده‌شدن برند ایفا می‌کند.
شبکه های اجتماعی فروش آنلاین

فروش آنلاین در شبکه های اجتماعی با ۴ اصل ساده

امروزه فضای شبکه های اجتماعی به قدری قدرتمند است که شما حتی با فعالیت ضعیف هم می توانید فروش آنلاین را تجربه کنید. با این حال اگر خواهان رشد مداوم و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود هستید، باید به کیفیت کار خود نیز توجه داشته باشید.
تبلیغات

تبلیغات دیجیتال زیر ذره‌بین؛ بررسی مزایا و چالش‌های یوتیوب و اینستاگرام

در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال به یکی از پایه های اصلی موفقیت کسب و کارها تبدیل شده، انتخاب پلتفرم مناسب برای تبلیغات می تواند نقش کلیدی در میزان بازدهی و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی ایفا کند.
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی دوربین عکاسی عصر برندسازی

هوش مصنوعی، دشمن استراتژیست‌ها نیست؛ همان‌طور که دوربین نقاشی را نابود نکرد، بلکه تعریف تازه‌ای از خلاقیت و برندسازی به‌وجود می‌آورد.
توسعه کسب و کار

چگونگی توسعه کسب و کار یک تیم

ایجاد تیم توسعه کسب و کار برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری محسوب می شود. در این میان بسیاری از برندها در حوزه توسعه نرم افزار نیز از چنین تیم هایی بهره می برند.
بازاریابی آفلاین

۵ ایده خلاقانه برای بازاریابی آفلاین

در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال حرف اول را می زند، شاید بازاریابی آفلاین به حاشیه رانده شده باشد.
اتوماسیون

اتوماسیون و مزایای آن برای کسب و کارهای کوچک

استفاده از اتوماسیون برای بسیاری از برندها امر مهمی محسوب می شود. در این میان برندهای بزرگ با حجم بالای نیروی کار و صدالبته مشتریان پرتعداد بیشتر از سایر برندها از اتوماسیون سود می برند.
تکنیک های فروش

میانبرها و تکنیک های فروش نتیجه بخش

بدون شک فروش را باید مهم ترین بخش یک شرکت تلقی نمود. در این راستا اگرچه همواره قوانینی وجود دارد، با این حال نباید از تکنیک های فروش نیز غافل شد.
فریلنسینگ

فریلنسر کیست و فریلنسینگ به چه معناست؟

فریلنسینگ (Freelancing) بدین معناست که به جای اینکه توسط کسی استخدام شوید، به عنوان یک شرکت مستقل کار کنید. فریلنسرها (Freelancer) خود اشتغال هستند و اغلب از آنها به عنوان پیمانکاران مستقل یاد می‌شود.
اینستاگرام

با هشت مورد از ترفندهای اینستاگرام آشنا شوید

آیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ آیا با ترفندهای اینستاگرام آشنا هستید؟ در این مقاله قصد داریم ۸ ترفند مهم اینستاگرام را آموزش بدهیم.
roi

ROI در کسب‌ و کار

یکی از این مقیاس‌های کلیدی، roi است که نشان می‌دهد سودی که از این سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اید چه میزان است؟ درنتیجه با توجه به سودآور بودن می‌توانید تصمیمات مهمی را در زمینه کسب‌وکارتان بگیرید.
برند هیوندای

برند هیوندای الگویی برای استراتژی بازاریابی و تبلیغات

برند هیوندای در چند سال اخیر استراتژی تبلیغاتی موفقی را در پیش گرفته است و برای توسعه محصولاتش در بازاراقدام به استفاده از ایده‌های تازه و جذاب تبلیغاتی می‌کند.
بستر فرهنگ کوچینگ

چرخه‌ عمر سازمانی کارمندان در بستر فرهنگ کوچینگ (مرحله ۳ و ۴)

فرهنگ کوچینگ یکی ابزار شناخته شده توسعه است که بر تمام بخش‌های چرخه عمر سازمانی کارمندان اثر می‌گذارد.