نکات کلیدی فیلم پدرخوانده برای رشد کسب و کارها
برای یادگیری درسهای شغلی مهم از فیلم پدرخوانده، با ما در این مقاله همراه باشید.
کتاب «۵ دشمن کار تیمی» برای کمک به مشاغل گروهی
کتاب «5 دشمن کار تیمی» مدل جدیدی را برای کار تیمی معرفی میکند.
روش های استخدامی بدون ریسک در سازمان ها
سوال مهم این است که چگونه می توان روش های استخدامی بدون ریسک را انجام داد. در این زمینه اگرچه توصیه های مختلفی وجود دارد.
مدیران تازه کار موفق
یکی از دغدغه های همیشگی برای مدیران تازه کار این است که بتوانند عملکرد درخشانی را داشته باشند. این امر در حالی است که در اکثر مواقع، این اتفاق رخ نمی دهد، با این حال این امر یک قانون طبیعی نبوده و می توان با اقداماتی مناسب، احتمال کسب نتایج بهتر را افزایش داد.
صدرنشینان تجارت الکترونیکی
تجارت الکترونیک به معنای کاربردی کردن فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی یا به اختصار ICT است که همه فرآیندهای تجارت را پشتیبانی کرده و سازمانها را قادر میسازد تا تعاملات برون شرکتی خود را با سایر کسبوکارها و گروههای تجاری به شیوهای مدرنتر و کم هزینهتر ادامه دهند.
کارآفرینان و انتظارات مشتریان
انتظارات مشتریان در سال های اخیر تغییر یافته است. کارآفرینان همیشه با کلی امید و آرزو محصولات شان را روانه بازار می کنند تا بلکه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و این وسط سودی گیرشان بیاید. با این حال معادلات بازار همیشه مطابق میل کارآفرینان پیش نمی رود. شاید قبلا مشتریان به راحتی آب خوردن شیفته برندهای گوناگون می شدند، اما این روزها محاسبات آنها قبل از خرید دست کمی از فرمول های مربوط به معادلات چند مجهولی ندارد.
بررسی علل موفقیت شرکت زاپوس در جلب رضایت مشتریان
با ما در این مقاله همراه باشید تا ۳ داستان جالب از برخورد شرکت زاپوس با مشتریان را بازگو کرده و استراتژی خدمات مشتری آن را مورد بررسی قرار دهیم.
۶ دلیل پراهمیت برای مطالعه بازاریابی کسب و کارها
با خواندن این مقاله، میتوانید لزوم آموزش و مطالعه بازاریابی را درک کنید.
کسبوکار در دنیای نوین؛ بخش ۲: ماهیت استراتژی
«ماهیت استراتژی یعنی مجموعهای از انتخابهای یکپارچه برای پیروزی در فضای کسبوکار». از این رو بسیار لازم است تا درک صحیحی از استراتژی و اجرای آن در سازمانها ایجاد شود.
۷ گام برای ویدئو مارکتینگ
دنیای اطراف ما پر از ترندهای رنگارنگی است که هیچ کدام بیشتر از چند هفته دوام نمی آورند. بعد از آن مردم و صدالبته بازاریاب ها با سرعت هرچه تمام تر دنبال ترندهای تازه می روند و این روند تا ناکجاآباد ادامه دارد. البته این وسط ویدئو مارکتینگ یک استثنای تمام عیار است.
ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۲
در این مقاله، روندهای بازاریابی دیجیتال یا به نوعی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد که به کسبوکارها کمک میکند تا به وعدههای خود به مشتریان خود عمل کنند.
شناخت انواع مشتریان در بازار
ماجراجویی مشتریان پیرامون برندها خیلی قبل تر از اینکه دست به جیب شده و خریدشان را نهایی کنند، شروع می شود. از زمانی که مشتریان نیازهای تازه ای پیدا می کنند تا جست و جو برای محصولات مناسب و بعد هم مقایسه ای موشکافانه، هنوز تکلیف نهایی مشخص نیست. بسیاری از مشتریان فقط بعد از یک مقایسه سفت و سخت دست به انتخاب از بین صدها برند موجود می زنند.
۷ مهارت ضروری برای فروش به منظور رشد کسب و کارها
این مقاله 7 مهارت ضروری برای فروش به منظور رونق کسب و کارها را مورد بررسی قرار می دهد. با ما همراه باشید.
مزایای استفاده از ریفرال مارکتینگ برای تمایز در صنایع
استفاده از بازاریابی ارجاعی یا همان ریفرال مارکتینگ، به شما کمک میکند تا از رقابت در صنعت خود متمایز شوید.
محاسبه هزینه سئو سایت
سئو بهصرفهترین راه بازاریابی در گوگل است. اما برای موفقیت در سئو سایت باید سرمایهگذاری مناسبی انجام داد. سئو سایت بر خلاف تبلیغات پایدار است و تا مدتها برای یک کسبوکار ورودی ارزشمند به همراه میآورد. آیا شما هم به دنبال حضور در نتایج جستجو با هزینه منطقی هستید؟
برآورده کردن انتظارات مشتریان به منظور توسعه برند
دیگر لازم نیست نگران باشید. فرمول طلایی جذاب همیشگی مشتریان در یک کلمه خلاصه می شود: برآورده کردن انتظارات مشتریان.
۶ راهکار برای بهبود مهارت فروش در کسب و کارها
مسئله فروش در چند سال اخیر به مراتب پیچیده شده که تحت این شرایط بسیاری از افراد به دنبال بهبود مهارت فروش خود هستند.
استفاده از مارکتینگ اتومیشن در کسب و کار
اگر بخواهیم مارکتینگ اتومیشن را در یک خط و به زبان ساده تعریف کنیم، میتوانیم بگوییم این نوع از مارکتینگ، فرآیندی نرم افزاری، برای خودکارسازی کار بازاریابی به صورت یکنواخت است.
اهمیت «اثر ایکیا» در مدیریت
اثر ایکیا توضیح میدهد که چگونه ما برای چیزهایی که خودمان ساختهایم ارزش بیشتری قائل هستیم.
بررسی تفاوت بازاریابی حسی و احساسی
بازاریابی حسی (Sensitive marketing) با بازاریابی احساسی (emotional marketing) متفاوت است. در این مقاله این تفاوت را بررسی می کنیم و در نهایت برخی از روش های دیگر بازاریابی را مرور میکنیم.




































