۶ راهکار برای بهبود مهارت فروش در کسب و کارها
مسئله فروش در چند سال اخیر به مراتب پیچیده شده که تحت این شرایط بسیاری از افراد به دنبال بهبود مهارت فروش خود هستند.
استفاده از مارکتینگ اتومیشن در کسب و کار
اگر بخواهیم مارکتینگ اتومیشن را در یک خط و به زبان ساده تعریف کنیم، میتوانیم بگوییم این نوع از مارکتینگ، فرآیندی نرم افزاری، برای خودکارسازی کار بازاریابی به صورت یکنواخت است.
اهمیت «اثر ایکیا» در مدیریت
اثر ایکیا توضیح میدهد که چگونه ما برای چیزهایی که خودمان ساختهایم ارزش بیشتری قائل هستیم.
بررسی تفاوت بازاریابی حسی و احساسی
بازاریابی حسی (Sensitive marketing) با بازاریابی احساسی (emotional marketing) متفاوت است. در این مقاله این تفاوت را بررسی می کنیم و در نهایت برخی از روش های دیگر بازاریابی را مرور میکنیم.
سیستماتیک کردن کسب و کار به منظور پیشرفت شغلی
شاید شما احساس گرفتار شدن در زیر وزنه «مالک یک کسب وکار بودن» داشته باشید پس سیستماتیک کردن کسب و کار به منظور تبدیل کارتان به فراتر از شغل اهمیت دارد.
کسب و کارهای کوچک و دیجیتال مارکتینگ
اگر شما هم صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالا بارها و بارها درباره بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ فکر کرده اید. در ادامه بعضی از بهترین کانال ها و پلتفرم ها برای تبلیغات دیجیتال را مرور خواهیم کرد.
۷ سایت کاربردی برای تولید محتوای موفق
اهمیت تولید محتوا به حدی است که حتی برندهای تازه کار نیز می توانند با استفاده از آن، سال نخست فعالیت خود را کاملا درخشان نمایند. در این راستا هفت سایتی را بررسی خواهیم کرد که باعث می شود تا تولید محتوای موفق تری را داشته باشید.
معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو
ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.
۹ راهکار افزایش فروش و تحول در کسب و کار
بعضیها میگویند برای افزایش فروش همان کارهایی که برای فروختن محصول انجام میدهید کافی است؛ ولی در این مقاله می بینید که بهتر است در کنار کارهایی که برای فروش مفید هستند کارهای زیر را هم انجام دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند.
کتاب «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران» منتشر شد
کتاب «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران» نوشته علیرضا ربیعیراد درباره تحولات تبلیغات تجاری از سال ۱۲۰۰ تا ۱۳۸۰ توسط نشر لوگوس منتشر شد.
همه چیز درباره پرفورمنس مارکتینگ
بیشتر ما از اصطلاح بازاریابی اینترنتی برای بسیاری از مشاغل استفاده می کنیم؛ در حالیکه انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که قابلیت ها و کانال های هر نوع از آنها روز به روز متنوع تر شده و تغیبیر می کند. از انواع جدید در این شاخه علمی و شغلی، پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد است.
کسبوکار در دنیای نوین؛ بخش اول: استراتژی چیست؟
همه ما کلمه استراتژی را شنیدهایم و بارها دانسته یا ندانسته از آن در فضای کسبوکار و حتی زندگی شخصی خود استفاده کردهایم ولی تا به حال به این فکر کردهاید که این عبارت از کجا و چطور وارد زندگی و کسبوکار ما شده است (؟) و تا چه اندازه تعریف ما با واقعیت مفهوم استراتژی نزدیک است؟
دلیل سرعت رشد صنعت تبلیغات در دنیا
صنعت تبلیغات - یا حداقل آن حجم تبلیغاتی که بیبی بومرها (متولدین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴) با آن بزرگ شدند - دیگر وجود ندارد. در عصر دستگاه های ضبط ویدئو دیجیتال و سرویسهای استریم، کارشناسان، پایان دوران تبلیغات ۳۰ ثانیهای را اعلام کردهاند.
۷ درس استیو جابز برای مدیران و کارآفرین ها
اگر بخواهیم پنج کارآفرین و مدیر برتر تاریخ را نام ببریم، بدون شک استیو جابز یکی از آنها خواهد بود. وی بنیانگذار پایه های شرکتی است که در حال حاضر در زمینه های مختلف تکنولوژی نظیر گوشی هوشمند، حرف اول را در بازار می زند. اگرچه از زمان مرگ او بیش از 10 سال می گذرد، با این حال همچنان درس های متعددی را می توان از وی آموخت. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا هفت مورد منتخب آن را بررسی کنیم.
مزایای استفاده از اتوماسیون ایمیل مارکتینگ
در حالی که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام محبوبیت بالایی دارند و بسیاری به بازاریابی شبکه های اجتماعی روی آورده اند اما روش های دیگر بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی هنوز هم تاثیر زیادی در افزایش مشتریان و فروش دارد و بسیاری از شرکت ها از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند.
استراتژی ورود به بازار و کاربردهای آن در عصر مدرن
استراتژی ورود به بازار برنامهای است که به شما کمک میکند مشتریان ایدهآل خود را تعریف کنید، پیامهای خود را هماهنگ سازید و محصولتان را برای عرضه آماده کنید.
بررسی استراتژی بازاریابی شرکت زارا به عنوان یکی از موفق ترین برندهای جهان
بنابراین، چه چیزی در مورد استراتژی بازاریابی شرکت زارا بسیار خاص است که میتواند آن را به عنوان یک مد جهانی قدرتمند تبدیل کند؟
نقش گوگل شاپینگ در کمک به کسب و کارها
یکی از جدیدترین نوآوری های گوگل برای کمک به کاربران و صدالبته کارآفرینان سرویس گوگل شاپینگ (Google Shopping) است.
۷ دستورالعملی که کارآفرینان موفق برای برندهایشان به کار می گیرند
ما در این مقاله قصد داریم خیلی رُک و پوست کنده سراغ بعضی از نکات کلیدی برای کارآفرینان موفق برویم. قصد ما معرفی بعضی از نکات و فعالیت های جانبی است .
کارآفرینان در دنیای امروز چه می کنند؟
عملکرد کارآفرینان در دنیای امروز به توجه به تغییرات دنیای مردم تغییر کرده است.مردم در زندگی شان به بعضی آدم ها بیشتر از بقیه اعتماد دارند. مثلا اگر قرار باشد همین امروز یک کفش ورزشی بخرید، احتمالا هر چقدر فروشندگان بیشتر برای شما درباره مزایای یک کفش حرف بزنند، انگیزه تان برای خرید آن کمتر می شود.