19.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
نسل‌‌‌ های مختلف

بازاریابی برای نسل‌‌‌ های مختلف

امروزه، ناهمسویی بین نسل‌‌‌ های مختلف در بسیاری از سازمان‌ ها در حال رخ دادن است. بازاریابان در سراسر جهان با چالش خدمت‌‌‌‌‌‌رسانی به این پنج نسل متفاوت بیبی بومرها، نسل X، نسل Y، نسل Z و نسل آلفا مواجه هستند. 
برند هیوندای

برند هیوندای الگویی برای استراتژی بازاریابی و تبلیغات

برند هیوندای در چند سال اخیر استراتژی تبلیغاتی موفقی را در پیش گرفته است و برای توسعه محصولاتش در بازاراقدام به استفاده از ایده‌های تازه و جذاب تبلیغاتی می‌کند.
برندینگ سامسونگ

نگاهی به اصول برندینگ سامسونگ

اگر دوست دارید سر از کار برند سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند در بیاورید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید؛ چراکه علاوه بر داستان برندینگ سامسونگ با برخی از نکات کلیدی در زمینه برندسازی نیز آشنا خواهید شد.
هویت برند

دانستنی هایی درباره هویت برند و شخصیت کسب و کار

هویت برند ، نمایش بصری ارزش‌ها و شخصیت یک کسب‌وکار است و می‌توان از آن برای ایجاد احساسات خاص در مخاطبان استفاده کرد. همان‌طور که...
بازاریابی محلی

استراتژی های بازاریابی محلی

سکوتی مرگبار درباره بازاریابی محلی همه جا را فرا گرفته است. انگار که هیچ برندی در دنیا نیازی به بازاریابی محلی ندارد. در این میان تمایل مشتریان به کسب و کارهای محلی روز به روز کمتر خواهد شد؛ چراکه این کسب و کارها عملا توانایی رقابت با برندهای بزرگ را نخواهند داشت. از سوی دیگر خودِ برندهای چندملیتی نیز به دردسر می افتند؛ چراکه استفاده از تکنیک های مربوط به بازاریابی جهانی الزاما در شهرهای محلی جواب نخواهد داد.
رهبر تجاری موفق

۳ روش تبدیل شدن به رهبر تجاری موفق در کسب و کارهای کوچک  

مسئله مربوط به رقابت با برندهای بزرگ از یکسو و درگیری های مداوم برای مدیریت داخلی از سوی دیگر اوضاع را به عنوان رهبر تجاری موفق بتحت تاثیر قرار می دهد.
توسعه برند

۹ ابزار کارآمد بازاریابی محتوا

در جهان امروز، بازاریابی بدون استفاده از تکنولوژی، اقدامی کاملا اشتباه خواهد بود. این امر نه‎تنها سختی کار را بیش از حد افزایش خواهد داد، بلکه باعث می شود تا فرصت های موجود در اختیار رقبای شما قرار گیرد. به همین خاطر استفاده از آن کاملا حیاتی است، با این حال سوال اصلی این است که از چه ابزارهایی باید استفاده کنید؟ در ادامه به بررسی 9 ابزار کارآمد بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت.
مدیریت سئو

نقش تولید محتوای دیجیتال در بازاریابی برای جلب نظر مخاطب

اشتباهات تولید محتوای دیجیتال در ریزش مخاطب هدف  همانطور که تولید محتوای دیجیتال می تواند به برندها برای جلب نظر مخاطب هدف کمک کند، گاهی...
مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو؛ فرصتی بی‌نظیر

مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: نمایشگاه‌ها بزرگ‌ترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند. 
پیامک‌ های تبلیغاتی تبلیغات پیامکی

بررسی مزایا و معایب پیامک‌ های تبلیغاتی

ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی این روز‌ها به عنوان یکی از روش‌های اصلی و پر سود بازاریابی شناخته می‌شود.
برندها

تغییرات ضروری برای برندها

اعمال تغییر در حوزه کسب و کار امری ضروری است. هیچ کسب و کاری امکان ادامه فعالیت در بازار بدون اجرای برخی از تغییرات اساسی را ندارد. همین امر بسیاری از برندها را به فکر اعمال تغییرات مداوم برای بهبود وضعیت شان انداخته است.
کاهش هزینه های بازاریابی

۵ راهکار برای کاهش هزینه های بازاریابی

کاهش هزینه های بازاریابی یکی از پایه های اصلی برای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری است.
ژئومارکتینگ

ژئومارکتینگ سرفصلی نوین در بازاریابی

به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ محمد مهدی رضوانی مشاور ارشد و مدرس حوزه ژئومارکتینگ، رئیس کمیته ژئومارکتینگ انجمن مدیریت کسب و کار ایران در یادداشتی به بازار به کاربرد ژئومارکتینگ در بازاریابی پرداخته است.
تبلیغات

اشتباهات تبلیغات محیطی و چگونگی از دست ندادن فرصت ها

 بیلبوردها، پوسترها و تابلوهای خیابانی که زمانی پادشاهان صنعت تبلیغات بودند، حالا در رقابت با صفحه های گوشی ها کمرنگ تر به نظر می رسند. این تغییر مانند جزر و مدی است که روش های قدیمی را عقب کشیده و فضا را برای نوآوری باز کرده است.
تیک تاک

نقش پلتفرم تیک تاک در آینده بازاریابی

پلتفرم تیک تاک رقیب غول های تجاری در دنیای کسب و کار  پلتفرم تیک تاک نامی است که اولین بار همزمان با پاندمی کرونا سر...
نظرات مشتریان

درک نیاز اصلی مشتریان ناراضی

تعامل با نظرات منفی و به طور کلی مشتریان ناراضی در عرصه کسب و کار همیشه امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها در این راستا با مشکلات متعددی رو به رو هستند.
تیک تاک

۴ دلیل استفاده از تیک تاک برای کسب و کارها

تیک تاک به عنوان موفق ترین شبکه نوظهور جهان، بسیاری از آمارها را جا به جا کرده و یکی از هفت شبکه اجتماعی برتر محسوب می شود.
خدمات پس از فروش تلفنی

خدمات پس از فروش تلفنی و اصول آن

خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان نه تنها رضایت آنها را جلب خواهد کرد، بلکه  باعث افزایش وفاداری آنها به برند نیز می شود.
فروش اقناعی مهمترین درس های تبلیغاتی

فروش اقناعی چیست

فروش اقناعی معمولا کمتر به گوش کارآفرینان و حتی فروشنده ها خورده است. به همین خاطر صحبت درباره آن کمی عجیب به نظر می رسد. ما در روزنامه فرصت امروز قصد داریم این بحث تازه را با شما در میان بگذاریم.
تولید محتوا

تولید محتوا و اصول اساسی آن

به جرأت می توان گفت که شما می توانید هر روشی در زمینه بازاریابی را به غیر از تولید محتوا حذف نمایید. این امر به خوبی اهمیت چنین اقدامی را به اثبات می رساند.