بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
کسب و کارهای کوچک به سرعت نور در چهار گوشه دنیا در حال رشد هستند. امروزه هر گوشه را نگاه کنید، ردپایی از استارت آپ ها یا کسب و کارهای کوچک خواهید دید.
مشتریان ناراضی؛ تعامل و بازیابی
در ادامه راه و رسم بازیابی مشتریان ناراضی را یاد بگیرید. پس دفتر و قلم تان را آماده کنید تا کلاس درس مان را شروع کنیم.
قانون پارتو یا اصل ۲۰/۸۰ و تقش آن در موفقیت افراد
قانون پارتو (Pareto Principle) یکی از مفاهیم بسیار مفید برای مدیریت زندگی و زمان است. این مفهوم از قانون ۸۰/۲۰ الهام گرفته است.
بررسی تفاوت اصلی رهبران با مدیران در ۵ مرحله
یکی از بحث های همیشگی در زمینه کسب و کار، مقوله رهبری و مدیریت است که در این راستا در این راستا پنج تفاوت اصلی رهبران با مدیران را بررسی خواهیم کرد.
تولید محتوای موفق با رعایت ۳ نکته مهم
با توجه به اهمیت روزافزون تولید محتوای موفق، فعالیت براساس استراتژی درست، کاملا ضروری خواهد بود. در این رابطه نیاز اکثر کسب و کارها این است که در مدت زمانی کوتاه بتوانند نتایج خوبی را به دست آورند.
بررسی الگوهای مختلف تبلیغات در جهان برای برندها
معتقدیم الگوهای مختلف تبلیغات در جهان باید همیشه دم دست کارآفرینان قرار داشته باشد. البته شما قرار نیست هر محتوای کلیشه ای را به جای تبلیغات درجه یک به مخاطب تان قالب کنید.
علل عدم موفقیت پیامک های تبلیغاتی
آمار و ارقام نشان می دهد، موثرترین روش برای تبلیغ محصولات و خدمات یک بیزنس، پیامک های تبلیغاتی است، اما چرا همه به یک اندازه از این روش سود نمی برند؟ چرا برخی یکشبه با سود و فروش بالایی روبرو می شوند، در حالی که برخی حتی پول تبلیغاتشان نیز به دست نمی آید!
پیدا کردن فالوور در اینستاگرام
ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم جذب هزار فالوور اول در اینستاگرام سخت تر از چند میلیون فالوور بعدی است، چراکه شما در ابتدای راه هستید و کاربران زیادی سراغ تان را نمی گیرند. پس اگر توانایی پیدا کردن هزاران فالوور اول را داشته باشید، احتمالا در ادامه مسیر هم کارتان خیلی به مشکل نخواهد خورد. البته در این میان استفاده از تکنیک های دست اول هم مهم است.
اهمیت اصول تبلیغ نویسی در رشد و موفقیت برندها
امروز قصد داریم تا ببینیم اصول تبلیغ نویسی برای محصولات آن هم به شیوه نوین به چه صورت است و چگونه میتوان به وسیله آن به موفقیت دست پیدا کرد.
ایجاد مشتریان وفادار دنیای جدید
سر و کار داشتن با یک عالمه مشتری تازه در طول روز آنقدر انرژی از کارآفرینان می گیرد که آخر شب آدم متوجه نشود...
نقش ترکیب فروش در افزایش سودآوری کسب و کارها
شرکتها در بسیاری از صنایع، ترکیب فروش (Sales Mix) را دنبال میکنند تا درک بهتری از آنچه میفروشند و تأثیر آن بر جریان درآمدشان به دست آورند.
خرده فروشی آنلاین و راه های راه اندازی آن
بی شک فناوری اینترنت دیر یا زود همه عرصه کسب و کارها را دربر می گیرد، اما الان اوضاع برای کارآفرینان خیلی سخت شده است، چراکه آنها بین ادامه روند سنتی کسب و کار یا انتخاب الگوهای دیجیتال گیر کرده اند. مثلا همین صنعت خرده فروشی آنلاین را در نظر بگیرید.
بهبود ارتباط با مشتریان در بازاریابی جدید
کارآفرینان معمولا به تجربه و اطلاعات شان درباره مشتریان بیش از اندازه اعتماد دارند. به همین خاطر هم خیلی سراغ یادگیری نکات تازه برای بهبود ارتباط شان با مهمترین عنصر دنیای کسب و کار نمی روند.
بازاریابی در تیک تاک به سبک برندهای بزرگ دنیا
تیک تاک دیگر یک پلتفرم کوچک برای جولان نوجوانان با ویدئوی خنده دار نیست. حتی قبل از پاندمی کرونا هم تیک تاک سریع ترین رشد در میان شبکه های اجتماعی فعال در آمریکا را داشت. صرف نظر از اینکه چنین رکوردی به معنای پشت سر گذاشتن غول هایی مثل اینستاگرام و فیس بوک در سرعت جذب کاربران است، تیک تاک پتانسیل های زیاد برای برندها دارد.
الگوی کار ترکیبی بعد از کرونا
همانطور که این روزها خرید آنلاین از آمازون حسابی رونق گرفته و خیلی از خرده فروشی های سنتی مثل تارگت هم کم کم وارد دنیای رنگارنگ فروش آنلاین می شوند، کارمندان هم به فکر روش های جدیدتر و کار ترکیبی برای حضور در کنار شرکت ها افتاده اند. همه اینها به خاطر شوک ناشی از همه گیری کرونا و صدالبته کارآمدی فناوری های در دسترس برای ادامه فعالیت برندهاست.
حفظ تمرکز در محل کار با استفاده از ۶ تکنیک موثر
حفظ تمرکز در محل کار به منظور پیشرفت در کسب و کار
اگر هنوز هم شک دارید حفظ تمرکز در محل کار به این سادگی...
۴ دلیل ساخت پادکست
امروزه تولید محتوا مهمترین اقدام در زمینه فروش محسوب می شود و هر برندی تلاش می کند تا در این زمینه فعالیت داشته باشد. در این زمینه با توجه به تنوع اقدامات، ضروری است که اولویت بندی درستی را داشته باشید.
ارتقای اعتماد به نفس کارآفرینان با استفاده از ۸ تکنیک موثر
ما در این گزارش سعی می کنیم مثل یک مربی دلسوز صفر تا صد تقویت ارتقای اعتماد به نفس کارآفرینان را به شما یاد دهیم.
استفاده از هدایای تبلیغاتی در بازاریابی کارآمد
روش ارائه هدیه های تجاری به مخاطبان یکی از راهکارهای مهم و کارآمد بازاریابی محسوب می شود و بسیاری از صاحبان مشاغل این روش را برای جلب توجه مخاطبین انتخاب می کنند.
بازاریابی جدید و روش های نوین آن
بازاریابی جدید این روزها اقتضائات خاص خود را می طلبد، نیازهایی که به واسطه رشد روز افزون تغییرات به وجود آمده اند و نمی توان بی توجه از کنارشان گذر کرد.