کاربردهای بازاریابی نوستالژیک
خاطرات گذشته برای بسیاری از افراد معنا و مفهوم خاصی دارد. خب آدم وقتی دلش می گیرد یا روزهای کسل کننده ای را پشت سر می گذارد، مرور خاطرات همیشه لبخند به صورتش خواهد آورد. این دقیقا همان چیزی است که خیلی ها از نوستالژی مدنظر دارند.
راهنمای طراحی استراتژی محتوا
تولید محتوا فرآیندی است که هیچ بازاریابی راه فراری از آن ندارد. وقتی شما تصمیم به تعامل با مخاطب هدف می گیرید، محتوا اولین و تنها کانال ارتباطی برای تان محسوب می شود. فرقی ندارد شما سراغ ویدئوهای بازاریابی در یوتیوب بروید یا یک آگهی کوتاه در تلویزیون پخش کنید، در هر صورت این کیفیت محتواست که نتیجه نهایی را مشخص خواهد کرد. درست به همین خاطر مفهوم «استراتژی محتوا» چند وقتی هست به موضوعی جذاب در گفت وگوی کارآفرینان تبدیل شده است.
آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد
فوت های کوزه گری برای تولید محتوا
تولید محتوا مدت هاست بدل به یکی از گزینه های کارآفرینی در دنیای دیجیتال شده است. کافی است کمی اطلاعات دست اول از یک حوزه پرطرفدار را با مقداری شور و شوق ترکیب کنید تا نتیجه اش همه را حیرت زده کند. احتمالا شما هم بارها و بارها محتوای کانال های آشپزی، نقد و بررسی فیلم یا حتی آموزش تهیه غذا را تماشا کرده اید.
چگونگی قرار گرفتن به جای مشتریان و درک دنیای آن ها
شکی نیست که قرار گرفتن به جای مشتریان برای مدیری که تمام عمرش را صرف طراحی و تولید محصولات گوناگون کرده، اصلا کار راحتی نیست. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم یک راهنمای گام به گام برای قرار گرفتن به جای مشتریان تحویل تان دهیم.
مدیر شرکت آوای عرشیا؛ عرصهای برای تثبیت برندها
مدیر شرکت تبلیغاتی آوای عرشیا گفت: امسال اما به دلیل این دو سال وقفهای که به وجود آمده بود همکاران با آمادگی بالا و انگیزه قویتری در نمایشگاه حضور داشتند.
بازاریابی الکترونیک به صرفه ترین تبلیغ کسب و کارها
یک مدرس دانشگاه گفت: امروزه بهصرفهترین تبلیغات برای کسبوکارهای کوچک استفاده از تکنیکهای بازاریابی الکترونیک است.
۵ راهکار برای کاهش هزینه های بازاریابی
کاهش هزینه های بازاریابی یکی از پایه های اصلی برای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری است.
بررسی سه مزیت اصلی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
به گزارش چاپ و نشر آنلاین براساس گزارش موسسه HubSpot فرآیند بازاریابی در شبکه های اجتماعی شامل تولید محتوا برای توسعه کسب و کار...
بررسی چالش های اساسی شناخت بازار هدف
خیلی از بازاریاب ها دائما درباره اش حرف می زنند. از طرفی تلاش بسیاری از کارآفرینان هم به موفقیت در شناخت بازار هدف گره خورده است.
هوش مصنوعی و استخدام کارمندان
همانطور که استفاده از هوش مصنوعی در تجارت رایج تر می شود، بخش های منابع انسانی در خط مقدم سرمایه گذاری از پتانسیل آن هستند. براساس نظرسنجی 2022 از Eightfold AI، اکثر رهبران منابع انسانی در حال حاضر از هوش مصنوعی برای عملکردهای مختلف استفاده می کنند. 92 درصد از پاسخ دهندگان دیگر نظرسنجی انتظار داشتند که در 12 تا 18 ماه آینده حداقل برای یک کارکرد منابع انسانی به قابلیت های هوش مصنوعی اعتماد کنند.
بررسی ترند وبینار در حوزه کسب و کار
امروزه مردم زمان بسیار بیشتری را در خانه سپری می کنند. دلیل این امر شیوع ویروس کرونا و نگرانی های جدی نسبت به ابتلای آن است. این شرایط برای برگزاری بسیاری از مراسم های کاری نیز دشوار بوده است.
طراحی برنامه فروش
برنامه فروش یک محصول چقدر می تواند سخت باشد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان و حتی آدم های عادی دائما مطرح می کنند. معمولا هم طوری قیافه حق به جانب می گیرند که انگار فروش یک کار کاملا فرعی است.
Chat GPT و تاثیرات آن بر بازاریابی محتوا و سئو
در چند روز اخیر انتشار یک ربات عجیب باعث شده است تا نظرات مختلفی شکل گیرد. نام این محصول جذاب و در عین حال عجیب Chat Generative Pre-trained Transformer است که به اختصار Chat GPT نامیده می شود. شرکت مادر این برند Open AI است که برخی از مشهورترین موسسان آن ایلان ماسک و سام آلتمن هستند.
بازاریابی بصری چیست
بازاریابی بصری در طول دهه های اخیر به طور قابل ملاحظه ای توسعه داشته است. امروزه اغلب بازاریاب ها برای جلب نظر مخاطب هدف اول از همه به سراغ محتوای بصری می روند.بازاریابی بصری امروز جایگاه ویژه ای یافته است.
مدیرعامل سالنامه سپیدان: توسعه بازار هدف اصلی شرکت در نمایشگاه
مدیرعامل سالنامه سپیدان : یکی از مشکلات ما عدم برنامهریزی برای گسترش بازار در میان کشورهای همسایه است که بخشی از آن نیز به...
چگونه توانایی فروش را بالا ببریم
کارآفرینان در زمینه مدیریت کسب و کار نیاز به مهارت های متعددی دارند. یکی از مهارت های اصلی در این میان توانایی فروش کالا و خدمات مختلف است.
مجموعه نما پرچم؛ استفاده از پتانسیلهای شرکتکنندگان برای ارتقای نمایشگاه ها
مدیر مجموعه نما پرچم: ما آماده هستیم تا برای رشد و ارتقا نمایشگاه خدماتمان را بهصورت رایگان در اختیار این آوردگاه قرار بدهیم.
خدمات پس از فروش تلفنی و اصول آن
خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان نه تنها رضایت آنها را جلب خواهد کرد، بلکه باعث افزایش وفاداری آنها به برند نیز می شود.
۳ مورد از انتظارات مهم سرمایه گذارها از کارآفرینان
در این مطلب برخی از انتظارات مهم سرمایه گذارها از کارآفرینان را مرور خواهیم کرد.




































