استراتژی برندسازی نایک: فروش سبک زندگی بهجای محصول
استراتژی برندسازی نایک یک کلاس آموزشی کامل در این است که چطور برندی خلق کنید که فراتر از یک محصول باشد. این ایده نه در خواب، بلکه در یک لحظهی الهام نزدیک به مرگ روی دستگاه StairMaster در یک روز غمانگیز در سیاتل به ذهنم رسید.
برآورده کردن انتظارات مشتریان به منظور توسعه برند
دیگر لازم نیست نگران باشید. فرمول طلایی جذاب همیشگی مشتریان در یک کلمه خلاصه می شود: برآورده کردن انتظارات مشتریان.
مدیرعامل جعبه سازی دارات: تجدید نظر در زمان برگزاری نمایشگاه تبلیغات لازم است
روایت مدیرعامل جعبه سازی دارات از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
مدیرعامل جعبه سازی دارات ضمن بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی نسبت به سالهای گذشته...
بررسی مهمترین کانال های فروش دنیای آنلاین
اگر شما هم فروش آنلاین را شبیه یک معما می بینید، این مقاله مخصوص شماست. ما در این مقاله قصد داریم مهمترین کانال های فروش آنلاین را بررسی کنیم. اینطوری شما می توانید درست همانجایی که مشتریان انتظارتان را می کشند، حاضر شده و آنها را وادار به خرید کنید.
مدیر سالنامه امسال:رسالت های اجتماعی در سایه تولید عملی می شود
مدیر سالنامه امسال: خانواده تولیدکنندگان این رسته شغلی آنچنان به بلوغ کاری و تنوع صورتهای خروجی رسیدهاند که نیازمند تشکیل یک صنف بهعنوان فرصتی برای تبادل تجربیات، ایدهها و راهکارهای موفق درزمینة تولید سالنامه و هدایای تبلیغاتی باشند.
مدیر تولید سالنامه شفق: برپایی باشکوه نمایشگاه با تبلیغات مؤثر
مدیر تولید سالنامه شفق: تبلیغات یکی از مهمترین مواردی است که بهوسیله آن میتوان افراد فعال یک حوزه را از رویدادهای مهم آگاه کرد؛ ولی متأسفانه مسئولان برپایی نمایشگاه امسال در این مورد قوی عملنکرده بودند. بسیاری از مشتریان ما از برپایی آوردگاه هیچ اطلاعی نداشتند.
فروش در شبکه های اجتماعی
دوران طلایی مراکز فروش و مغازه های پراکنده در سطح شهر دیگر کم کم رو به پایان است. حالا این سایت های فروش آنلاین و از همه مهمتر شبکه های اجتماعی هستند که در بازار یکه تازی می کنند.
کسب و کار موفق و رابطه آن با تبلیغات
هدف اصلی هر شرکتی از فعالیت در دنیای کسب و کار کسب سود است. این امر به طور معمول با تولید محصولات یا ارائه خدمات جذاب و کاربردی برای مشتریان صورت می گیرد.
ایجاد تیمی با کارمندان مناسب برای کسب و کار
. امروزه برای وضعیت کسب و کارهای کوچک استخدام کارمندان مناسب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
شناخت اصطلاحات مدیران کسب و کار و رهبران تجاری در دنیای تجارت
رهبری تجاری و مدیران کسب و کار و اصطلاح بسیار پرکاربرد در دنیای تجارت محسوب می شود. این روزها بسیاری از افراد خودشان را مدیر و برخی دیگر رهبر تجاری می نامند.
هم زمانی آوردگاه چاپ و تبلیغات
مدیر چاپ سپید گفت: بازدیدکنندگان با تفکیک دو نمایشگاه خیلی اذیت شده اند، بهتر بود تلاش می کردند تا این دو آوردگاه مثل سالهای...
نقش ترکیب فروش در افزایش سودآوری کسب و کارها
شرکتها در بسیاری از صنایع، ترکیب فروش (Sales Mix) را دنبال میکنند تا درک بهتری از آنچه میفروشند و تأثیر آن بر جریان درآمدشان به دست آورند.
رونق کسب و کار با بهکارگیری ۸ فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا
یک مدرس تبلیغات و بازاریابی خطاب به صاحبان کسبوکار در وضعیت شیوع کرونا و نزدیکی به ایام نوروز گفت: انواع فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا را به خاطر بسپارید تا در این دوران، شاهد کسادی کسبوکار خود نباشید.
بازاریابی اصیل در عصر هوش مصنوعی
در عصر سلطه هوش مصنوعی و الگوریتمها، راز موفقیت در بازاریابی مدرن نه در فناوری بلکه در انسانیت نهفته است؛ اصالت به بزرگترین مزیت رقابتی برندها بدل شده، جایی که مشتریان تشنه ارتباطی واقعیاند، نه پیامهای خودکار.
بهره برداری از اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور
اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور در جوار مجتمع مذکور واقع در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.
۴ دلیل ساخت پادکست
امروزه تولید محتوا مهمترین اقدام در زمینه فروش محسوب می شود و هر برندی تلاش می کند تا در این زمینه فعالیت داشته باشد. در این زمینه با توجه به تنوع اقدامات، ضروری است که اولویت بندی درستی را داشته باشید.
نقش تبلیغات در بازاریابی و روش های آن
زمانی که شما کالا و خدماتی داشته باشید و هدف اصلی شما فروش و کسب درآمد است تبلیغات به عنوان بهترین ابزار و فعالیت برای ترویج خدمات و محصولات شما کاربرد دارد بنابراین دانستن انواع روش های تبلیغاتی و نقش تبلیغات در بازاریابی شما را یک قدم به هدفتان نزدیکتر خواهد کرد.
تفاوت بازاریابی کششی و بازاریابی فشار
در این مقاله، ما مفاهیم بازاریابی فشار و بازاریابی کششی را بررسی میکنیم تا شما بتوانید بر این اساس، بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.
بازاریابی ویدئویی در دنیای برندها
بازاریابی ویدئویی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها و از همه مهمتر کاربران در دنیای آنلاین داشته است. این امر برای بسیاری از برندها جذابیت های مربوط به عنصر فیلم و سینما را یادآور می شود.
۱۰ تکنیک طلایی برای تنظیم قرارداد فروش حرفه ای
فروش محصولات در بازارهای مختلف امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها در شروع فعالیت تجاری شان با مشکلات بسیار زیادی در زمینه فروش محصولات مواجه می شوند. این امر تاثیر بلندمدتی بر روی برندها در صورت ناتوانی برای تنظیم قراردادهای فروش مناسب خواهد داشت. گاهی اوقات عدم توجه به جزییات قراردادها موجب بروز مشکلات عمده در زمینه پیگیری شان می شود.




































