13.7 C
Tehran
سه شنبه، ۲۰ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریابی مناسبتی

اشتباهات رایج بازاریابان در بازاریابی مناسبتی

اگر دنبال دلیل محکم برای علاقه مردم به خرید در زمان های خاص هستید، باید با بازاریابی مناسبتی آشنا شوید.
یادداشت عیدانه علی مهتاب‌خواه؛ مدیرعامل سالنامه دموت

یادداشت عیدانه علی مهتاب‌خواه؛ مدیرعامل سالنامه دموت

یادداشت عیدانه علی مهتاب‌خواه؛ مدیرعامل سالنامه دموت
ریسک های کاری

۶ گام شناخت ریسک های کاری و مدیریت آن

خیلی از کارآفرینان فکر می کنند ریسک های کاری مختلف در بازار فقط بقیه را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها قرار نیست هیچ وقت درگیر بحران های بزرگ شوند.
مجموعه رث گرافیک

مدیر مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای ادامه حیات الزامی است

سید امیرحسین صادقی یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای کسب‌وکار ما حیاتی است. این روزها برقراری ارتباط با مشکل مواجه شده است. ایجاد رابطه چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات با موانع زیادی همراه است. برای فروش ما محدود به بازارهای داخلی هستیم. اگر راه‌های ارتباط با دنیا گشوده شود کمک بسیار بزرگی خواهد بود.
سالنامه پرتو

مدیرعامل سالنامه پرتو: پیشرفت قابل توجه سیزدهمین نمایشگاه چاپ اصفهان

مدیرعامل سالنامه پرتو ضمن بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان پیشرفت قابل توجهی داشته است، از اهداف خود برای...
شروع کسب و کار

۳ راهکار مناسب برای شروع کسب و کار

رویای شروع کسب و کار برای هر فردی وسوسه‎برانگیز است. شاید شما در راستای تاسیس کسب و کار مستقل تان نیاز به اعتماد به...
استراتژی اقیانوس آبی

بررسی استراتژی اقیانوس آبی در راه اندازی کسب و کار

گاهی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود تلاش می‌کنیم وارد بازارهایی شویم که دیگران سال‌های زیادی در آن موفق بوده‌اند. اما به دلیل بازار رقابتی سعی می‌کنیم یک تمایزی برای مشریان‌مان به وجود بیاوریم یا وارد بازارهای جدیدی شویم که تاکنون کسی سراغ آنها نرفته است. این تفکر را می‌توان پایه و اساس استراتژی اقیانوس آبی دانست که در این مطلب می‌خواهیم آن را بررسی کنیم.
گوگل بیزینس

کارکرد گوگل ریویو (Google Review) در بازاریابی

کسب و کارها در پایان روز بیشتر از هر نکته دیگری به میزان اثرگذاری شان بر روی مشتریان نگاه می کنند. اینکه یک برند چقدر در طول روز نگاه مثبت مشتریان را جذب کرده، معیار مهمی برای داوری درباره عملکرد آن محسوب می شود. درست به همین خاطر در حوزه بازاریابی و فروش کلی معیار به غیر از تعداد فروش مورد توجه قرار می گیرد.
شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و روش های بازاریابی

کسب و کارها در طول سال های اخیر برای پیگیری اهداف شان سراغ شبکه های اجتماعی رفته اند. این موضوع بعد از همه گیری کرونا شدت بیشتری پیدا کرد. هرچه باشد در آن زمان تنها راه ارتباط میان انسان ها پلتفرم های اجتماعی بود.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

فرصت ها و چالش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و کارآمدترین روش های مارکتینگ در دنیای امروز محسوب می شود.
دارایی‌های نامشهود

همسویی دارایی‌های نامشهود با استراتژی (بخش سوم)

سازمان‌هایی که از دارایی‌های نامشهود خود برای فرآیندهای ارزش‌آفرین و قابل‌ارائه به مشتری بهره می‌گیرند، رهبران صنعت خود خواهند بود.
ریفرال مارکتینگ

مزایای استفاده از ریفرال مارکتینگ برای تمایز در صنایع

استفاده از بازاریابی ارجاعی یا همان ریفرال مارکتینگ، به شما کمک می‌کند تا از رقابت در صنعت خود متمایز شوید.
مجموعه دموت

مدیرعامل مجموعه دموت: سطح مطلوب برگزاری نمایشگاه تبلیغات

مدیرعامل مجموعه دموت: واسط برج نهم بهترین زمان برای برگزاری این نمایشگاه است که خوشبختانه در همین زمان شاهد برگزاری‌اش بودیم. سطح برگزاری نمایشگاه بسیار خوب بود و امسال با وجود گرانی کاغذ و چرم و افزایش دو برابری دستمزدها شاهد محصولات باکیفیت و خاص بودیم.
مارکتینگ اتومیشن

مارکتینگ اتومیشن و ۵ نکته طلایی در رشد کسب و کارها

در این مطلب به بررسی مارکتینگ اتومیشن و تاثیرات آن در رشد کسب و کارها و همچنین به معرفی بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن می پردازیم.
وب سایت

ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

تاثیر وب سایت درست به مانند ویترین یک مغازه است که هر فروشنده ای تمایل دارد تا افراد بیشتری، شاهد محصولات باشد.
شرایط دورکاری

ضرورت توسعه فرهنگ سازمانی در شرایط دورکاری

کسب و کارها در شرایط کنونی سختی های بسیار زیادی برای مدیریت کارمندان شان پیش رو دارند. بسیاری از برندها هنوز به صورت دورکاری مشغول به پیشبرد پروژه های مختلف‎شان هستند. برخی دیگر هم از شیوه ترکیبی، حضوری و دورکاری، برای بهبود شرایط سود می برند. وضعیت کسب و کار شما هرچه باشد، اوضاع کنونی برای تان چندان مناسب نیست.
بهبود مهارت فروش

۳ راهکار ایجاد تیم فروش در شرکت ها برای تاثیرگذرای روی مخاطب

ایجاد تیم فروش در شرکت ها  امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها هرگز به فکر ایجاد یک تیم فروش به معنای دقیق کلمه نمی افتند.
آنلاین تجارت الکترونیک بازاریابی آهن ربایی

چگونه در دنیای آنلاین کار کنیم

دوران طلایی بیلبوردها یا تابلوهای هفت رنگ برای فروش بیشتر دیگر به سر رسیده است. حالا همه چیز به اینترنت و از همه مهمتر گوگل ختم می شود. به همین خاطر جلب توجه کاربران در دنیای آنلاین بدل به ماموریتی شده که کارآفرینان هیچ جوره نباید در آن شکست بخورند؛ چراکه شکست در این ماراتن به معنای پایان ماجراجویی شان در بازار خواهد بود.
روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

تاثیر روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندسازی

هدف اصلی کمک به برند شما در راستای انتخاب رنگ هایی مناسب و روانشناسی رنگ برای بازاریابی و برندسازی است.
شبکه های اجتماعی

نکاتی برای افزایش وفاداری مشتریان

تفاوتی ندارد که صاحب یک برند جهانی هستید و یا در سطح منطقه ‎ای فعالیت دارید. بدون شک شما به وفاداری مشتریان خود نیاز خواهید داشت. در این رابطه بدون اقدامی از جانب شما، نمی ‎توان کاملا موفق ظاهر شد. درواقع با توجه به این امر که برای ایجاد مشتریان جدید، اقدامات بازاریابی مختلفی انجام می ‎شود، بدون برنامه ‎ریزی برای نگه داشتن آنها و ایجاد وفاداری، عملا تلاش ‎های شما با نتیجه لازم همراه نخواهد بود، با این حال این امر نباید باعث ناامیدی شما شود. درواقع ایجاد وفاداری برای هر برندی کاملا امکان ‎پذیر بوده در این راستا تنها کافی است تا به برخی از نکات، توجه داشته باشید.