بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک
با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
امروزه در شبکه های اجتماعی به علت بالارفتن رقابت و حضور صفحات مختلف، تنها نوآوری و اقدامات جدید است که می تواند مزیت رقابتی باشد. در این راستا یکی از موارد جذاب، استفاده از مخاطب در راستای تامین بخشی از نیاز شما برای تولید محتوا است،
بازاریابی احساسی؛ مثال هایی از برندهای بزرگ
اهمیت بازاریابی احساسی بر روی تصمیمات ناخودآگاهانه مشتریان است. مثلا برند اپل نه تنها پرستیژ خوبی به مشتریانش می دهد، بلکه معمولا در کمپین های تبلیغاتی روی نکاتی دست می گذارد که حسابی مشتریان را احساساتی می سازد.
سالنامه دموت؛ جانمایی ضعیف و نارضایتی برندهای مطرح
مدیرعامل سالنامه دموت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانماییها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاههای سال بعد استقبال نخواهد کرد.
معرفی بازاریابی تجاری؛ مزایا و معایب
بازاریابی تجاری یا ترید مارکتینگ (Trade Marketing) یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین روش های بازاریابی است. در بازاریابی تجاری، تمرکز تولیدکننده روی نقطه فروش و زنجیره ارزش است.
تغییرات دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۳
دیجیتال مارکتینگ در دوران جدید تغییرات اساسی پیدا کرده است و همواره نیز دستخوش تحول است.مردم عادت دارند وقتی سال نو از راه می رسد، تغییرات گوناگونی در زندگی شان ایجاد کنند.
اینترنت اشیا چیست
اینترنت اشیا (Internet of Things) اصطلاحی است که از چند سال قبل جای خودش در گفت وگوهای روزمره را پیدا کرده است. اگرچه این مفهوم برای خیلی ها یادآور فیلم های علمی- تخیلی با پس زمینه شورش ربات ها علیه انسان هاست، اما در واقعیت اوضاع طور دیگری پیش می رود.
بررسی مزایای برندینگ سازگار با محیط زیست
ما در این مقاله قصد داریم نکات مربوط به برندینگ سازگار با محیط زیست را به طور اصولی مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم دوست دارید وارد این حوزه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه شده و این کار را به طور اصولی یاد بگیرید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا کمربندها را محکم ببندید تا تخته گاز کارمان را شروع کنیم.
خدمات طراحی سایت نیاز کارآفرینان برتر
طراحی سایت در زمینه کسب و کار ترند مهمی محسوب می شود. اغلب مشتریان پیش از خرید یک محصول اقدام به نگاهی دقیق به ویژگی های محصولات مورد نظر با مراجعه به سایت برندها می کنند.
مدیریت هزینه در کسب و کارهای امروزی
متاسفانه در طور سال های اخیر هزینه مدیریت کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده و همین امر بسیاری از کارآفرینان را به فکر صرفه جویی و مدیریت هزینه های جاری انداخته است.
سررسید کالای تبلیغاتی برتر
مدیر مجموعه سالنامه امسال گفت: با وجود اینکه دنیای امروز کاملاً دیجیتالی شده است؛ مردم هنوز کار با کاغذ را میپسندند و آن را به نتهای گوشی ترجیح میدهند و هنوز در این میان سررسید کالای تبلیغاتی برتر است.
برگزاری جلسات آنلاین برای مدیران و کارکنان
برگزاری جلسات آنلاین برای اکثر شرکت ها با باید ها و نباید هایی همراه بوده است. هیچ فناوری ای در عرصه کسب و کار...
استراتژی بازاریابی و ۷ عنصر اصلی آن
عناصر زیادی در استراتژی وجود دارند که هر یک دارای ماهیتی پویا هستند. بطور طبیعی، هنگامی که یک عنصر تغییر میکند، سایرین نیز تغییر خواهند کرد. هریک از ۷ عنصر کلیدی استراتژی بازاریابی، متغیرهای وابسته خود را دارند که آن عنصر را تعریف میکنند.
کسب اعتماد در بازاریابی
این مسئله در کسب اعتماد آنها تاثیر فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت، با این حال برای موفقیت در این بخش، نحوه ارائه شما مهمترین عامل محسوب می شود.
افزایش رضایت مشتری با شیوه های اصولی
بدون شک مهم ترین دارایی هر کسب و کار، مشتریان آن محسوب می شود که در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، حفظ آنها امری بسیار دشوار است. نکته ای که باید در افزایش رضایت مشتری به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از برندها تنها به دو یا چند اقدام محدود بسنده می کنند. نکته جالب در رابطه با این برندها، آمارهای منتشر شده است که براساس آنها تقریبا نیمی از روش ها، ابدا نتایج لازم را به همراه ندارد.
سالنامه آینده؛ تأثیر عرضه و تقاضا در بازار سررسید
مجتبی رضایی مدیر سالنامه آینده : یکسری از همکاران تولیدکننده نیستند ولی از ما جنس گرفته و میفروشند، همان همکاران از کارهای ما تقلید کرده و خودشان دست به تولید زدهاند که البته هم به زیان خودشان تمام شد و هم ما. ما هزینه کردیم و کاری نوین تولید کردیم اما این عزیزان با کپی کردن باعث شدند که بازار خراب شود؛ متأسفانه این مسئله هیچ راهحلی نیز ندارد. آینده بازار بسته به میزان عرضه است؛ اگر به میزان کافی و نه بیش از آن کار تولید شود احتمال آنکه بتوانیم بازار خوبی را در سال جاری تجربه کنیم وجود دارد.
بهترین زمان استفاده از استراتژی ایمیل سرد
در علم بازاریابی هنگامی که از کلمه سرد نام برده می شود، منظور این است که ارتباطی با فرد مورد نظر نداشته اید و انتظار اقدامی از سوی شما نیز وجود ندارد. درواقع این اصطلاح برای بخش های مختلف نظیر تماس، ارسال پیام، ایمیل سرد و... مورد استفاده قرار می گیرد.
۹ استراتژی برای دستیابی به افزایش شهرت برند
بهترین استراتژی های دستیابی به افزایش شهرت برند
بسیاری از کسب و کارها، از تلاش های خود نتیجه لازم را به دست نمی آورند. به...
مزایای تبلیغات در گوگل مپ
سوال مهم در این رابطه نحوه استفاده درست از ظرفیت تبلیغاتی گوگل مپ است. خب گاهی اوقات حتی بهترین ابزارهای تبلیغاتی هم اگر درست استفاده نشود، به هیچ دردی نمی خورد.
اعتمادسازی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی قواعد خاص خودش را دارد. شما حتی اگر بهترین محتواهای دنیا را هم جلوی پای مخاطب تان قرار دهید، تا آنها به شما اعتماد نداشته باشند، هیچ تغییری در وضعیت تان روی نخواهد داد. این روزها بسیاری از کسب و کارها برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف هزینه های سرسام آوری برای تولید محتوا می کنند.




































