14.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
22 قانون جاودانه بازاریابی اپل

رویکردهای بازاریابی اپل و ۵ استراتژی کلیدی آن

استیو جابز در بازاریابی عالی عمل می‌کرد. این مهارت‌ها و رویکردهای بازاریابی اپل  را در رتبه اول قرار داده و آن را از ورشکستگی نجات داد.
توئیتر

توئیتر و تولید محتوای بازاریابی

از زمانی که توئیتر دست ایلان ماسک افتاده، خیلی از چهره های سرشناس از ترک این پلتفرم دم می زنند. این وسط بعضی ها پیش دستی کرده و خیلی زود با پرنده آبی دنیای دیجیتال خداحافظی کرده اند. از طرف دیگر ظهور ماستودون (Mastodon) به عنوان جایگزین توئیتر زنگ خطر را برای این شبکه اجتماعی قدیمی به صدا درآورده است.
ترندهای تبلیغات

آشنایی با مهم ترین ترندهای تبلیغات

هدف اصلی در این مقاله آشنا ساختن شما با برخی از مهم ترین ترندهای تبلیغات است بنابراین آماده شوید تا در قالب توصیه هایی خلاصه و کم حجم به بررسی برخی از ترندهای تبلیغات بپردازیم.
نقش رنگ در برندینگ و بازاریابی

نقش رنگ در برندینگ و بازاریابی

رنگ‌ ها با افراد ارتباط عاطفی ایجاد می‌ کنند که می‌ تواند شناخت برند را بهبود بخشد، تجربیات مشتری را شکل دهد و بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد. درک ارتباط بین رنگ، احساسات انسانی و رفتار مصرف‌کننده یک بینش بازاریابی قدرتمند برای برندها است. در ادامه نقش رنگ در برندینگ و بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهیم.
گرافیک تبلیغات

گرافیک تبلیغات و تاثیر طراحی گرافیک در تبلیغات

«گرافیک تبلیغات» اثر مشترک نویسندگان مازندرانی در چهار فصل به همت انتشارات «ادیبان روز» منتشر شد.
سئو هزینه های تبلیغاتی

سئو صفحات سایت با تکنیک های ساده

سئو محتوا حوزه گسترده ای است که معمولا کارآفرینان و بازاریاب ها به سادگی در آن گم می شوند. انگار نه انگار که کلی راهنمای مختلف برای بهبود کیفیت کار دم دست و من شما قرار دارد. البته گاهی اوقات بازاریاب ها فکر می کنند دیگر به مرحله ای رسیده اند که نیازی به راهنمایی ندارند.
کارآفرینان موفق

الگوی کار ترکیبی بعد از کرونا

همانطور که این روزها خرید آنلاین از آمازون حسابی رونق گرفته و خیلی از خرده فروشی های سنتی مثل تارگت هم کم کم وارد دنیای رنگارنگ فروش آنلاین می شوند، کارمندان هم به فکر روش های جدیدتر و کار ترکیبی برای حضور در کنار شرکت ها افتاده اند. همه اینها به خاطر شوک ناشی از همه گیری کرونا و صدالبته کارآمدی فناوری های در دسترس برای ادامه فعالیت برندهاست.
دوران پساکرونا

معرفی حوزه هایی که در دوران پساکرونا شانس موفقیت بالایی دارند

یکی از سوالات مهم بسیاری از افراد این است که در دوران پساکرونا، چه حوزه‎ هایی برای شروع یک کسب و کار مناسب خواهد بود. درواقع در شرایط حال حاضر اگر چه برخی از برندها با رشد فوق ‎العاده ‎ای مواجه شده‎ اند، با این حال اکثر کسب و کارها، با مشکلاتی مواجه شده و این امر منجر به بیکاری گسترده شده است. به همین خاطر هم ‎اکنون بسیاری از افراد به دنبال ایجاد کسب و کاری پر سود برای خود هستند. در این راستا به بررسی حوزه ‎هایی خواهیم پرداخت که شانس موفقیت بسیار بالایی را حتی در شرایط سخت حال حاضر و در دوران پساکرونا دارند.
شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام و ظرفیت هایش در کسب و کار

اگرچه اینستاگرام در حال حاضر به مهم ترین شبکه اجتماعی برای کسب و کارها تبدیل شده است، با این حال یکی از بخش های بسیار مهم آن به نام قابلیت لایو، همچنان کمتر از سایر بخش ها مورد توجه برندها قرار گرفته است.
فروش آنلاین

۱۰ راهکار برای افزایش فروش آنلاین و رفع مشکلات آن

در رابطه با فروش آنلاین به بررسی 10 راهکار ساده خواهیم پرداخت که درصد بالایی از مشکلات را از بین برده و شرایط را برای فعالیت شما مساعد خواهد کرد.
موفقیت برند

رموز موفقیت برندها در شبکه های اجتماعی

بدون شک ترفندهای ساده بهترین گزینه خواهد بود. در این راستا 8 مورد منتخب از رازهای موفقیت برندها را بررسی خواهیم کرد.
استراتژی محتوا

۸ اصل موفقیت استراتژی محتوا

وجود یک استراتژی برای موفقیت در هر زمینه ای کاملا ضروری است. در این رابطه نکته ای که باید به آن توجه نمایید این...
بازاریابی نوستالژیک بازاریابی کلان

کاربردهای بازاریابی نوستالژیک

خاطرات گذشته برای بسیاری از افراد معنا و مفهوم خاصی دارد. خب آدم وقتی دلش می گیرد یا روزهای کسل کننده ای را پشت سر می گذارد، مرور خاطرات همیشه لبخند به صورتش خواهد آورد. این دقیقا همان چیزی است که خیلی ها از نوستالژی مدنظر دارند.
 اصل مشتری سازی در بستر اینترنت

راهکارهایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی

در جهان امروز بازاریابی اینترنتی به مهمترین بستر فروش تبدیل شده که مهمترین چالش آن جلب اعتماد مخاطبان است تا به مشتری و مهمتر از آن مشتری دائمی برند شما تبدیل شوند.موفقیت در بازاریابی اینترنتی شگردهای خواص خود را دارد.
فروش اقناعی مهمترین درس های تبلیغاتی

فروش اقناعی چیست

فروش اقناعی معمولا کمتر به گوش کارآفرینان و حتی فروشنده ها خورده است. به همین خاطر صحبت درباره آن کمی عجیب به نظر می رسد. ما در روزنامه فرصت امروز قصد داریم این بحث تازه را با شما در میان بگذاریم.
کمپین های اینترنتی

۶ راز کمپین های اینترنتی در مسیر دستیابی به موفقیت  

کمپین های اینترنتی، موثرترین روش بازاریابی  امروزه موثرترین روش بازاریابی، ایجاد کمپین های اینترنتی است. در این زمینه دو نکته را باید مورد توجه داشته...
شرکت کیانیکو

شرکت کیانیکو؛ استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان تخصصی

مدیرعامل شرکت کیانیکو: این آوردگاه به‌رغم هم‌زمانی با چند نمایشگاه دیگر، بازدیدکنندگان کم‌نظیری را جذب خود کرد و ما با توجه به اینکه فکر نمی‌کردیم بازدید خوبی از این رویداد صورت بگیرد از این حجم شلوغی و تخصصی بودن مراجعانمان راضی بودیم. البته نمایشگاه از نظر بازدیدکنندگان خارجی، از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود.
آینده شبکه های اجتماعی

دنیای بازاریابی و آینده شبکه های اجتماعی

اگر شما هم قصد دارید وارد دنیای بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا تولید محتوا در این عرصه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید و درباره آینده شبکه های اجتماعی بخوانید .
  بازاریابی محتوا کسب و کارهای کوچک تبلیغات PPC

Chat GPT و تاثیرات آن بر بازاریابی محتوا و سئو

در چند روز اخیر انتشار یک ربات عجیب باعث شده است تا نظرات مختلفی شکل گیرد. نام این محصول جذاب و در عین حال عجیب Chat Generative Pre-trained Transformer است که به اختصار Chat GPT نامیده می شود. شرکت مادر این برند Open AI است که برخی از مشهورترین موسسان آن ایلان ماسک و سام آلتمن هستند.
محصولات دیجیتال دیجیتال مارکتینگ

پرفروش ترین محصولات دیجیتال دنیا

کالای دیجیتال اصطلاحی است که تا همین چند دهه قبل هر کارآفرینی را به خنده می انداخت. خب تصور اینکه یک روزی محصولات عرضه...