13.7 C
Tehran
سه شنبه، ۲۰ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مشتریان تازه

راهکارهایی برای جلب نظر مشتریان تازه با برندسازی

ما در این مقاله برخی از ساده ترین راهکارها برای جلب نظر مشتریان تازه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنین راهکارهایی برای اغلب کسب و کارها قابل استفاده خواهد بود بنابراین مشکلات کارآفرینان و صاحبان برند در زمینه جلب نظر مشتریان تازه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
برندینگ کارفرما

برندینگ کارفرما چیست

زمانی نه چندان دور اگر عبارت «برندینگ کارفرما» را گوگل می کردید، با یک ارور 404 بزرگ رو به رو می شدید؛ چراکه ترکیب برندینگ با وضعیت کارفرما حتی برای کارشناس های خبره هم تعریف نشده بود، چه برسد به موتورهای بخت برگشته جست وجو! البته الان اوضاع خیلی بهتر شده و کمابیش خبرهایی درباره برندینگ کارفرما به گوش می رسد. با این حال هنوز راه درازی تا درک دقیق چیستی این استراتژی جذاب مانده است.
دورکاری

روش های دورکاری در دوره بحران

بحران کرونا وضعیت بسیاری از کسب و کارها را به هم ریخته است. روش های دورکاری در این میان توانسته تا حدودی کار ساز باشد. کارآفرینان دست کم در طول یک سال اخیر با موج بی برنامگی و مشکلات اقتصادی گسترده دست به گریبان بوده اند.
سئو

اهمیت سئو برای سایت های تازه تاسیس

 اهمیت سئو برای سایت های تازه تاسیس غیر قابل انکار است. راه اندازی سایت اولین اقدامی است که به ذهن کارآفرینان در حوزه های مختلف می رسد. کسب و کاری که سایت رسمی داشته باشد، از نظر اعتبار و پرستیژ در وضعیت بسیار بهتری نسبت به رقبا قرار می گیرد. البته شما قرار نیست یک سایت برای دل خودتان طراحی کرده و بعد هم همه چیز را فراموش کنید.
بازاریابی محتوا محور

آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور

کتاب «قدرت محتوا؛ داستان تاثیر گذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر» به قلم جو پولیتزی و ترجمه سعید زرگریان، توسط نشر آموخته منتشر شده است. این کتاب در 464 صفحه به آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور می پردازد.
تقویم محتوا

کمک به بازاریابان با تقویم محتوا

 جدول یا تقویم محتوا در حقیقت برای ساده سازی فرآیند تولید و انتشار محتوا مورد توجه قرار گرفته است.
مشتری سازی در بستر اینترنت

 اصل مشتری سازی در بستر اینترنت

اگرچه اینترنت بستری رایگان محسوب می شود، با این حال اگر خواهان فروش از طریق آن هستید، لازم است تا به نکات مشتری سازی در بستر اینترنت توجه داشته باشید و بودجه مناسبی را به آن اختصاص دهید. در این رابطه ابدا نمی توان با افکاری که تاکنون در رابطه با فروش مستقیم داشته اید، رفتار نمایید.
پیامک‌ های تبلیغاتی تبلیغات پیامکی

بررسی مزایا و معایب پیامک‌ های تبلیغاتی

ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی این روز‌ها به عنوان یکی از روش‌های اصلی و پر سود بازاریابی شناخته می‌شود.
رهبر تجاری موفق

۳ روش تبدیل شدن به رهبر تجاری موفق در کسب و کارهای کوچک  

مسئله مربوط به رقابت با برندهای بزرگ از یکسو و درگیری های مداوم برای مدیریت داخلی از سوی دیگر اوضاع را به عنوان رهبر تجاری موفق بتحت تاثیر قرار می دهد.
کارآفرین روابط عمومی

طراحی برنامه تولید محتوا شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی برای تولید محتوا شبکه های اجتماعی امری فراتر از تنظیم یک زمان بندی برای بارگذاری محتواست. این امر برای بسیاری از برندها به معنای پردازش ایده های اساسی در زمینه تولید محتوا و تصمیم گیری درباره پلتفرم هایی است که مایل به حضور در آن هستند.
بازاریابی B2B

توصیه های کلیدی درباره بازاریابی B2B

شکست های پی در پی در زمینه بازاریابی B2B تا حد زیادی ناشی از برخورد کلیشه ای بازاریاب ها با این حوزه است. ما در این مقاله قصد داریم سری به پشت پرده دنیای مارکتینگ بزنیم و حوزه B2B را زیر ذره بین ببریم.
مدیریت و رهبری کسب و کار

مدیریت و رهبری کسب و کار با الگوهای متفاوت

انتخاب یک الگوی  مدیریت و رهبری کسب و کار برای کارآفرینان همیشه سخت ترین کار دنیاست. انتظارات دیگران از یک مدیر به طور مداوم تغییر می کند.
فالوور

تاثیر کلیدواژه ها در بازرایابی گوگل

یکی از حوزه های پرطرفدار در دنیای کسب و کار مربوط به عرصه سئو است. این حوزه جذابیت بسیار زیادی برای مردم دنیا داشته و بسیاری از کارآفرینان برای حرفه ای‎ شدن در آن مشغول برنامه ریزی های بسیار سفت و سختی هستند. انتخاب کلیدواژه های مناسب در این بین می تواند بسیار موثر عمل کند.
شرکت کیانیکو کیانیکو مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: سودمندی برپایی هم‌زمان نمایشگاه تبلیغات و چاپ

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه باید توجه داشته باشند که یک برند قدرتمند می‌تواند چندین هزار بازدیدکننده برای نمایشگاه به همراه بیاورد؛ بنابراین در واگذاری غرفه‌ها باید موارد این‌چنینی در نظر گرفته شود.
انتظارات مشتریان

بررسی مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴

در این مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴ بپردازیم. اگر دوست دارید در سال جدید نه تنها مشتریان تان برند شما را ترک نکنند، بلکه بر تعداد آنها افزوده هم شود، با ما همراه باشید.
کسب و کارهای کوچک تفاوت اصلی رهبران با مدیران

بررسی تفاوت اصلی رهبران با مدیران در ۵ مرحله

یکی از بحث های همیشگی در زمینه کسب و کار، مقوله رهبری و مدیریت است که در این راستا در این راستا پنج تفاوت اصلی رهبران با مدیران را بررسی خواهیم کرد.
کتاب معماری بازاریابی

معرفی کتاب معماری بازاریابی

کتاب معماری بازاریابی به قلم کای ساتو و ترجمه دکتر میثم نصیری، مریم جوفروش مقدم و عصمت عسگری توسط انتشارات مهربان نشر راهی بازار شده است.  
کارآفرینان مستقل کارآفرینان

تداوم روند آموزش کارمندان با ۵ تکنیک از سوی مدیران برندها

حت این شرایط سوال اصلی این است که تداوم روند آموزش کارمندان چگونه باید باشد که در ادامه پنج راز رسیدن به این هدف، بررسی شده است.
کلید واژه متن تبلیغاتی

چالش های مدیریت کسب و کارهای تولیدی

مدیریت یک کسب و کار تولیدی هرگز کار ساده ای نیست. مشکلات و پیچیدگی های بسیار زیادی پیش روی فعالیت برندها در این حوزه وجود دارد. مدیران اغلب اوقات ساماندهی کسب و کارهای تولیدی را سخت ترین چالش حرفه ای شان قلمداد می کنند.
شرکت‌های دانش بنیان

تعریف شرکت‌های دانش بنیان و چگونگی قرارگیری در دسته این شرکت ها

امروزه با پیشرفت علم و فناوری شرکت‌هایی تاسیس شده‌اند که با استفاده از علم و دانش به کسب درآمد می‌پردازند. به این شرکت‌ها دانش...