غلبه بر ترس ها در توسعه کسب و کار
اگر شما هم ترس هایی دارید که دائما روند توسعه کسب و کار یا برند شخصی تان را عقب می اندازد، کافی است در این مقاله با ما همراه باشید تا بر آنها غلبه کنید. شما در این مقاله یاد می گیرید که چطور با ریشه ترس هایتان آشنا شده و اقداماتی موثر برای رفع آنها انجام دهید.
تاثیر ویدئوهای خرید در بازاریابی
فروش محصولات در دنیای آنلاین ایده تازه ای نیست. با این حال اهمیتش برای برندها روز به روز در حال افزایش است. امروزه بسیاری از برندها دیگر به فروش حضوری امیدی ندارند. درست به همین خاطر تمام توان شان را برای فروش در دنیای دیجیتال صرف می کنند. در چنین موقعیتی ویدئوهای خرید در بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی در مقایسه با دیگر نمونه ها در دنیای دیجیتال است.
سئو و بازاریابی محتوایی
سئو تقاضا میآفریند وبازار یابی محتوایی به این تقاضاها پاسخ میگوید، که از این رو میتوان گفت؛ این دو در کنار هم، کاملکننده یکدیگر هستند.
درآمدزایی با یوتیوب
محبوبیت شبکه های اجتماعی در بین کاربران جای اما و اگر ندارد. این روزها کاربران از سراسر دنیا به لطف پلتفرم های مختلف با هم در ارتباط هستند و فاصله مکانی شان اصلا به چشم نمی آید. در این میان یوتیوب الگوی متفاوتی دارد.
تاثیر ویژگی های شخصیتی در بازاریابی
آنچه بازاریاب های خوب را از بقیه متمایز می کند، تواناییشان در تقویت برخی از مهارت های روانشناختی است، در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین نکات ویژگی های شخصیتی در بازاریابی موفق را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه باشید تا ماجراجویی مان را شروع کنیم.
نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان
مدیریت منابع انسانی (HR) نقشی حیاتی در موفقیت هر سازمانی ایفا می کند. این حوزه وظیفه جذب، استخدام، آموزش، توسعه و حفظ بهترین استعدادها را برعهده دارد. با این حال، در دنیای پر از تغییرات امروز، این حوزه با چالش های متعددی روبه رو است که می تواند بر عملکرد و کارایی سازمان ها تاثیر منفی بگذارد.
کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)» منتشر شد
کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)» نوشته مت واتکینسون با ترجمه فرشید عبدی و پویان اسحاقی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و راهی بازار نشر شد.
نوروز زودرس با سررسید و سالنامه
درست است همه ما این روزها در تکاپوی برگزاری مراسم شب چله و جشن های زمستانی هستیم و فکر می کنیم تا پایان سال و استقبال از بهار و آغاز سال 1403 زمان زیادی مانده است اما باور کنید برای کارگران چاپخانه سررسید و سالنامه ها، چند صباحی است که سال، نو شده است.
هوش مصنوعی در صنعت مارکتینگ
هوش مصنوعی مدتی است سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته و تقریبا همه مردم دنیا دوست دارند استفاده ای هرچند اندک از آن داشته باشند. صرف نظر از نسخه های پولی ابزارهای دارای هوش مصنوعی، کلی نسخه رایگان نیز دم دست کاربران قرار دارد.
ارائه آسانسوری، توصیفی از محصولات فروشی
چگونه می توان یک ارائه آسانسوری موثر به وجود آورد
ارائه آسانسوری توصیفی از اقدامات یا محصولات فروشی کسب کار شما است. ما در اینجا،...
صنعت بازاریابی و تغییر و تحولات سال ۲۰۲۳
اگرچه هنوز تقریبا سه ماه از سال 2023 باقی مانده، اما تا همین جا هم کلی تغییرات ریز و درشت در صنعت بازاریابی روی داده که باید با دقت آنها را بررسی کرد.
آغاز به کار دفتر رسمی «برندینگ» در ایران
رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور با بیان اینکه راهاندازی دفتر رسمی برندینگ میتواند رونق تولید و کسبوکار را بیشازپیش فراهم کند، گفت: با توجه به غنی بودن کشور ایران در حوزه نشانه جغرافیایی، توجه به نحوه تولید، بستهبندی و برندسازی محصولات میتواند کمک مؤثری برای تجاریسازی و رونق کسبوکار باشد.
۵ گام مهم برای موفقیت یک کارآفرین
تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق نیازمند چیزی بیش از تنها راه اندازی یک کسب و کار یا تنها پیش رفتن در یک صنعت است، بلکه شامل خلق یک شرکت و یادگیری تبدیل شدن به یک مالک و اداره کننده موثر در آن است.
۵ استراتژی مهم و تاثیر آن بر نظر مثبت مشتریان
عوامل بسیاری وجود دارد که بر نظر مثبت مشتریان برای خرید از شرکت شما تاثیر بگذارد که در ادامه به 5 مورد از آنها اشاره می کنیم.
مزایای بهره مندی از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا
چند روش کلیدی هست که میتوان از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای شخصیتر و جذابتر و همچنین بهینهسازی توزیع و اندازهگیری استفاده کرد. یکی از مزایای اصلی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا، توانایی آن در تجزیه و تحلیل دادهها و شناسایی روندها است.
هوش مصنوعی و تولید محتوا
این روزها هوش مصنوعی برای مردم دنیا حکم فرشته نجاتی را دارد که راه حل تمام مشکلات شان را در آن جست وجو می کنند. انگار که هرچه مشکل یا ضعف در زندگی روزمره هست، با این فناوری تازه به کلی درمان می شود.
تکنیک های کاربردی بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال
ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از تکنیک های کاربردی برای بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال بیندازیم.
مدیریت صحیح وبلاگ
براساس گزارش موسسه فایننس آنلاین، 600 میلیون وبلاگ فعال در سطح اینترنت وجود دارد. این رقم در مقایسه با 1.7 میلیارد سایت فعال در سراسر دنیا به شدت اندک است، با این حال به معنای راحتی راه اندازی و مدیریت صحیح وبلاگ و رقابت با دیگران نیست.
پرسش های استراتژیک
در این راستا از چند مطلب قبل به بررسی پرسش های استراتژیک رابرت سایمونز پرداختیم که از هفت پرسش اصلی تشکیل شده بود و هر پرسش چندین زیر پرسش در خود داشت.
توسعه کسبوکار با تعامل برندها و رسانه ها
برندها در توسعه کسب و کار نیازمند شهرت و اعتبار هستند. امروزه بسیاری از شرکت ها براساس اعتبار قبلی شان موفق به فروش محصولات تازه به مشتریان می شوند. در این زمینه بسیاری از برندها به رسانه ها به عنوان منابع اصلی افزایش شهرت نگاه می کنند. این امر موجب تعامل نزدیک میان برندها و رسانه های مختلف در طول چند دهه اخیر شده است.




































