21.5 C
Tehran
پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تولید محتوای موفق

نقش بازاریابی تجربی در ایجاد محیط های برند پویا

اگر بودجه قابل توجهی دارید و به دنبال فرصت‌های بازاریابی هستید که تعامل و آگاهی از برند را افزایش می ‌دهد، اجرای کمپین بازاریابی تجربی استراتژی مناسبی است.
مدیریت مالی شخصی

مدیریت مالی شخصی چیست

بدون شک مدیریت مالی شخصی، نقش بسزایی در رشد و کیفیت زندگی دارد. با این حال علی رغم اهمیت فوق العاده، نسبت به این موضوع بسیار کم صحبت شده است.
تعادل میان کار و زندگی

روش های حل چالش تعادل میان کار و زندگی در دنیای کسب و کار

ایجاد تعادل میان کار و زندگی همیشه امری چالش برانگیز بوده است. بسیاری از کارآفرینان در عمل امکان ایجاد تعادل مناسب در این میان را ندارند.
بازاریابی محصول

بررسی بازاریابی محصول با بازاریابی برند

میان بازاریابی برند و بازاریابی محصول باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در ادامه این موضوع به صورت کامل بررسی خواهد شد تا با نحوه کار، آشنایی بهتری را پیدا کنید.
سفرهای هوایی

تاثیر اپیدمی کرونا بر تحولات کسب و کارهای مختلف

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از کسب و کارها با بیشترین میزان تغییر در طول سال های اخیر در دوران اپیدمی کرونا است.
تولیدکنندگان محتوا

مهمترین استراتژی های برندسازی در توسعه بازار کسب و کار

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین استراتژی های برندسازی در بازار کنونی است.
تولیدکنندگان محتوا

۵ گام خلق برنامه بازاریابی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات و تکنیک ها برای طراحی و خلق برنامه بازاریابی به طور حرفه ای است.
 نگاهی به صلاحیت های یک کوچ

 نگاهی به صلاحیت های یک کوچ

در ادامه، در نگاهی به صلاحیت های یک کوچ در بخش دوم این صلاحیت «ایجاد یا برانگیختن آگاهی» را با هم بررسی می‌کنیم.
نیچ مارکتینگ

نیچ مارکتینگ شکلی متمرکز از بازاریابی 

نیچ مارکتینگ  (Niche Marketing) به معنای هدایت تمام تلاش‌های بازاریابی به سمت یک بخش جمعیتی کاملاً تعریف شده است.   به گزارش چاپ و نشر آنلاین...
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

۳ راهکار استراتژیک توسعه کسب و کار و حفظ مشتریان

هدف اصلی در این مقاله بررسی و ارائه 3 راهکار استراتژیک به عنوان مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بهینه بر روی بازار و توسعه کسب و کار در کنار حفظ مشتریان است.
مشتریان سخت گیر

 رهبران تجاری و ۳ وظیفه اصلی آن ها در دنیای کسب و کار

امروزه انتظارات از مدیران و به ویژه رهبران تجاری به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است که فشار کاری بالایی در فرآیند کسب و کارشان، ایجاد می کند.
رپورتاژ

نقش رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران  

امروزه به کار بردن رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید کاربران و اعتبار سایت رواج یافته است. به همین دلیل سایت‌ های جدید سعی دارند تا رپورتاژ آگهی خود را نشر دهند.
نظرات مشتریان

راهکارهای کاهش خطای نیروی انسانی در شرکت های تولیدی

تا همین چند وقت پیش یکی از دردسرهای دائمی کارآفرینان در شرکت های تولیدی وجود اشتباهات انسانی بسیار گسترده بود. این امر بر روی کیفیت نهایی محصولات تاثیر بسیار گسترده ای داشته و نارضایتی شدید مشتریان را به همراه داشت.
درآمدزایی در اینستاگرام

بهترین اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کدامند؟

امروزه بسیاری از بازاریاب ها در صورتی که به محض شروع فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازخوردهای مثبت مشتریان رو به رو نشوند، انگیزه شان برای ادامه مسیر را به طور کامل از دست خواهند داد.
بازاریابی چند فرهنگی

بازاریابی چند فرهنگی چیست و چه اهمیتی دارد

بازاریابی چند فرهنگی نیازمند رویکردی متفکرانه به زمینه، تاریخ و حساسیت‌های هر فرهنگ یا خرده فرهنگ خاص است.
تولید محتوای موفق

کاربرد بازاریابی کششی و بازاریابی فشار برای برنامه ریزی

نحوه استفاده و تفاوت اصلی بین بازاریابی کششی و بازاریابی فشار صحبت کرده و برخی از نمونه‌ های بازاریابی کششی و بازاریابی فشار را بررسی خواهیم کرد.
غرفه‌آرایی بیشتر از عرضه محصولات

توجه به غرفه‌آرایی بیشتر از عرضه محصولات

 یکی از کارمندان شرکت ثنا الکتریک گفت: در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی توجه به غرفه‌آرایی بیشتر از عرضه محصولات بود. 
مجموعه هدایای آی پن

مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ مسئولان بد قولی کردند

محمد نعمتی مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ شرایط به وجود آمده امسال رغبت و انگیزه تولیدکنندگان برای حضور در این آوردگاه را کم می‌کند.
کارت عروسی هم‌رنگ

مدیر مجموعه کارت عروسی هم‌رنگ؛ بهترین مکان برای جذب مشتری

مدیر مجموعه کارت عروسی هم‌رنگ؛ یکی از مشکلات امسال نمایشگاه کم بودن تعداد سالن‌ها بود؛ از طرفی غرفه‌آرایی نیز مطلوب نبود و بین امکاناتی که برای دو سالن در نظر گرفته بودند تفاوت محسوسی وجود داشت.
دنا چسب پلاست

مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع‌ رسانی

مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت می‌کنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.