اشتباهات رهبران تجاری و راهکارهایی برای حل آن
اشتباهات رهبران تجاری در شرایط کرونا چیست
اگر یک رهبران تجاری کسب و کارها در شرایط کنونی توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی کارمندان را...
بازاریابی هدفمند چیست
بازاریابی بدون داشتن مجموعه ای از بهترین اهداف ممکن برای تمام برندها همراه با شکست خواهد بود. درست مانند هر کاری، در بازاریابی هدفمند به شما در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد کرد.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
در دنیای دیجیتال امروزی شبکه های اجتماعی نقش تعیین کننده ای در سرنوشت برندها بازی می کنند.
راهکارهای بهینه سازی همکاری در برندهای تازه تأسیس
همکاری و فعالیت بهینه تیم های کاری در شرکت نکته بسیار مهمی محسوب می شود. در اینجا به برخی از راهکارهای بهینه سازی همکاری در برندهای تازه تاسیس اشاره خواهیم کرد.
ارزش صنعت خرده فروشی آنلاین در ایجاد تحول در وضعیت کاری
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات به منظور ورود کارآفرینان به عرصه خرده فروشی آنلاین است.
طراحی اپ و پروموت کردن آن محور تعامل کسب و کارها با مشتریان
اگر به فکر استفاده از فرصت های پیش رو برای طراحی اپ هستید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای پروموت کردن اپ تان کمک خواهد کرد.
رمز موفیت والمارت به عنوان بزرگ ترین سوپرمارکت زنجیرهای در ایالات متحده
والمارت (Walmart) با درآمد خالص بیش از ۵۵۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، یکی از بزرگترین خرده فروشان در سراسر جهان است.
درس های بازاریابی حرفه ای برای وضعیت کسب و کارهای کوچک
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات و درس های بازاریابی حرفه ای مربوط به کسب و کارهای کوچک است.
شروع کسب و کار اینستاگرامی و چند ایده طلایی
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین و بهترین ایده ها به منظور شروع کسب و کار اینستاگرامی است. اگر شما هم در این راستا مشکلات زیادی دارید، وقت پایان دادن به همه آنها فرا رسیده است. در ادامه برخی از مهمترین ایده ها به منظور راه اندازی یک کسب و کار استاندارد و دارای بازدهی بالا در اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد.
تکنیک های جذب و حفظ مشتریان در شرایط کنونی بازار
امروزه بسیاری از برندها برای جذب یا حفظ مشتریان شان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند.
جدیدترین ترندهای بازاریابی برای انواع کسب و کار
یکی دیگر از ترندهای بازاریابی، به ویژه در شبکه های اجتماعی، مربوط به استفاده از لایو استریم است. امروزه برندها در ویدئوهای لایو امکان تعامل بهتر با مشتریان و مخاطب هدف شان را دارند.
رازهای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای
در مقاله کنونی قصد بررسی برخی از راهکارهای حرفه ای برای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای را داریم.
بازاریابی چابک، یک مفهوم مدرن برای کسبوکارهای رشدمحور
بازاریابی چابک یکی از محبوبترین روندها در صنعت است، اما در مورد آن سوءتفاهمهایی وجود دارد و اغلب به طرز اشتباهی پیادهسازی میشود.
ضرورت قدردانی از مشتریان به منظور تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب
قدردانی از مشتریان برای تمام کسب و کارها امر بی نهایت مهمی محسوب می شود. این نکته به هر برند امکان بهبود وضعیت تعامل...
دلایل شکست خبرنامه برند در ایجاد مشتریان وفادار
دلایل اصلی ناتوانی برندها برای موفقیت در زمینه جلب نظر خریداران و تبدیل شان به مشتریان وفادار از طریق سرمایه گذاری بر روی خبرنامه برند چیست .
تکنیک های سئو برای کسب و کارها
اگر شما به دنبال استفاده از تکنیک های سئو بدون استفاده از خدمات آژانس های بازاریابی یا کارشناس های حرفه ای هستید، شاید اندکی کارتان سخت تر باشد، اما هنوز هم فرصت زیادی پیش رو دارید. این امر شامل یادگیری برخی از مهمترین نکات در زمینه سئو برای پیشبرد کارتان است.
نقش بازاریابی تجربی در ایجاد محیط های برند پویا
اگر بودجه قابل توجهی دارید و به دنبال فرصتهای بازاریابی هستید که تعامل و آگاهی از برند را افزایش می دهد، اجرای کمپین بازاریابی تجربی استراتژی مناسبی است.
مدیریت مالی شخصی چیست
بدون شک مدیریت مالی شخصی، نقش بسزایی در رشد و کیفیت زندگی دارد. با این حال علی رغم اهمیت فوق العاده، نسبت به این موضوع بسیار کم صحبت شده است.
روش های حل چالش تعادل میان کار و زندگی در دنیای کسب و کار
ایجاد تعادل میان کار و زندگی همیشه امری چالش برانگیز بوده است. بسیاری از کارآفرینان در عمل امکان ایجاد تعادل مناسب در این میان را ندارند.
بررسی بازاریابی محصول با بازاریابی برند
میان بازاریابی برند و بازاریابی محصول باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در ادامه این موضوع به صورت کامل بررسی خواهد شد تا با نحوه کار، آشنایی بهتری را پیدا کنید.




































