18.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
شبکه های اجتماعی

موفقیت در شبکه های اجتماعی

هر مسابقه ای در دنیا یک برنده و بازنده دارد. اتفاقا هیجان انگیزترین بخش ماجرا هم دقیقا همان وقتی است که برنده اصلی معرفی می شود؛ چراکه مردم فقط برنده ها را دوست دارند و ورزشکاران شکست خورده در یک چشم به هم زدن از یادها خواهند رفت. این ماجرای دراماتیک درباره شبکه های اجتماعی هم مصداق دارد؛ چراکه در بازار برای همه شبکه های اجتماعی جا نیست.
سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا

۴ دلیل برای سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا

سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا در دنیای کسب و کار امروز بسیار اهمیت دارد. در ادامه به 4 دلیل مهم در این زمینه که...
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و تولید محتوا

این روزها هوش مصنوعی برای مردم دنیا حکم فرشته نجاتی را دارد که راه حل تمام مشکلات شان را در آن جست وجو می کنند. انگار که هرچه مشکل یا ضعف در زندگی روزمره هست، با این فناوری تازه به کلی درمان می شود.
بازاریابی فصلی

بازاریابی فصلی؛ مزایا و معایب

بازاریابی فصلی با روانشناسی در ارتباط است. در واقع برندهای مختلف فروش خود را در فصل می‌بندند و معتقد هستند زیاد کار کردن گزینه خوبی نیست و می‌بایست هوشمندانه کار کرد.
پلتفرم

پلتفرم ها و تبلیغات

کدام پلتفرم ها می توانند در امر تبیغات موثر باشند. تبلیغات فرآیندی نیست که شما یک شبه درباره اش تصمیم گرفته و بعد هم موفقیت های بی نظیری را تجربه کنید. خیلی وقت ها تبلیغات حاصل زحمات طولانی مدت یک تیم حرفه ای است که شبانه روز مشغول تلاش هستند.
کیفیت کار

بازاریابی سبز چیست

وقتی از مفهوم بازاریابی سبز در عرصه کسب و کار استفاده می کنیم، باید مراقب کاربرد آن باشیم. هر نوع فعالیتی در حوزه کسب و کار امکان اطلاق تحت عنوان این مفهوم را ندارد.
زاپیر

زاپیر و مدیریت سریع ترین شرکت کار از راه دور در جهان

در این مقاله که وید فاستر، مدیرعامل شرکت زاپیر با ما به اشتراک می‌گذارد نشان می دهد چگونه یکی از شرکت ‌های کار از راه دور در جهان کارکنان خود را مدیریت می‌ کند.
هدیه تبلیغاتی

راه هایی برای بازاریابی بلک فرایدی

بلک فرایدی یا جمعه سیاه فرصتی است تا عیار کار بازاریاب ها مشخص شود. هر برندی که در این بازه زمانی موفق عمل کند، با خیال راحت سال میلادی را به پایان برده و انبارش از هر محصولی مرتبط با سال قبل خالی خواهد ماند. البته این موفقیت به سادگی به دست نمی آید.
آینده شبکه های اجتماعی

دنیای بازاریابی و آینده شبکه های اجتماعی

اگر شما هم قصد دارید وارد دنیای بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا تولید محتوا در این عرصه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید و درباره آینده شبکه های اجتماعی بخوانید .
دورکاری

روش های دورکاری در دوره بحران

بحران کرونا وضعیت بسیاری از کسب و کارها را به هم ریخته است. روش های دورکاری در این میان توانسته تا حدودی کار ساز باشد. کارآفرینان دست کم در طول یک سال اخیر با موج بی برنامگی و مشکلات اقتصادی گسترده دست به گریبان بوده اند.
کانون پدیده سما

کانون پدیده سما؛ جای خالی تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

کانون پدیده سما: یکی از نقاط ضعف آوردگاه تبلیغات عدم اطلاع‌رسانی صحیح بود. مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانستند با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی، صداوسیما و تلویزیون تبلیغات گسترده‌تری داشته باشند که متأسفانه باید بگویم فقدان این مهم کاملاً احساس می‌شد؛ بااین‌همه هم‌زمانی این رویداد با نمایشگاه شیلات و اوراسیا باعث شد تا بازدیدکنندگانی که برای شرکت در آن آوردگاه‌ها به نمایشگاه آمده بودند از نمایشگاه تبلیغات نیز بازدید به عمل بیاورند.
مدیریت

راه های بازاریابی در دوران رکود

استخدام نیروی کار امری اساسی برای هر برندی در بازار محسوب می شود. بسیاری از برندها برای اینکه نظر مشتریان شان را جلب کنند، به طور مداوم از نیروی کار حرفه ای با مدرک بالا سود می برند.
کسب و کار کسب و کارهای کوچک

۶ نکته طلایی برای رونق کسب و کار

نجات کسب‌وکار در شرایط رکود بستگی به استراتژی‌های بازاریابی دارد. این نکته به‌ویژه برای بیزینس‌های تازه وارد به بازار هدف از اهمیت بالاتری برخوردار است. زیرا این نوع کسب‌وکارها هنوز به آگاهی از برند مطلوبی نرسیده‌اند.
وایرال شدن در شبکه های اجتماعی

شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی

در این مطلب با بررسی دلایل و شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
شرایط دورکاری

مدیریت کاربردی چیست

هر شرکت موفقی نیازمند به یک مدیریت کارآمد است. مدیری که پتانسیل های کارمندانش را بشناسد و در عین حال آنان را تحت فشار قرار ندهد.
کارآفرینان نو آور

۴ نکته در افزایش اثربخشی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین الگوهای بازاریابی در سراسر دنیا محسوب می شود. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
تقویم محتوا

کمک به بازاریابان با تقویم محتوا

 جدول یا تقویم محتوا در حقیقت برای ساده سازی فرآیند تولید و انتشار محتوا مورد توجه قرار گرفته است.
بلاگری

بلاگر کیست/ نکاتی درباره کسب درآمد برای بلاگرها

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از بلاگرها با آن مواجه هستند، عدم کسب درآمد است. این امر در حالی است که این شغل در دو سال اخیر، یکی از پردرآمدترین ها بوده است.
حوزه کارآفرینی

اصول مهم تبلیغات و بازاریابی برای جذب فوری مشتری

تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.
استراتژی ورود

استراتژی ورود به بازار و کاربردهای آن در عصر مدرن

 استراتژی ورود به بازار برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند مشتریان ایده‌آل خود را تعریف کنید، پیام‌های خود را هماهنگ سازید و محصولتان را برای عرضه آماده کنید.