۱۰ رفتار اشتباه که افراد موفق مرتکب نمی شوند
در رابطه با افرد موفق ، همواره از اقداماتی که انجام می دهند، سخن به میان آورده میشود، با این حال تاکنون به این امر فکر کرده اید که چند رفتار اشتباه ، خط قرمز این افراد محسوب می شود؟ درواقع برخی از اقدامات ابدا مورد استفاده قرار نگرفته و این امر خود باعث می شود تا به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنند. آگاهی نسبت به این قضیه میتواند یک امتیاز کاملا ویژه باشد. علت این امر به این خاطر است که شما تجربیاتی که برای دیگران گرانقیمت به دست آمده است را به صورت رایگان در اختیار قرار خواهید گرفت. در این رابطه به بررسی 10 مورد منتخب خواهیم پرداخت.
نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش
همکاری با اینفلوئنسرها برای کمپین های بازاریابی، تاثیر نقش اینفلوئنسر در ارتقای فروش یا ارتقای کلی جایگاه برند ایده جذابی به نظر می رسد. بسیاری از کسب و کارها برای همکاری موردنظر حاضر به پرداخت هزینه های بسیار بالایی هستند.
پیاده سازی فرهنگ کوچینگ در سازمان ها
فرهنگ کوچینگ فرهنگی است که در قالب آن افراد توانمند میشوند و کوچینگ در تمام سطوح صورت میگیرد. فرهنگ کوچینگ ابزار شناخته شده توسعه است که بر تمام بخشهای چرخه عمر سازمانی کارکنان تأثیر دارد.
زمان تکت و اهمیت آن در کسب و کار
حتی با وجود اینکه زمان تکت (Takt Time) یک مفهوم ساده است، میتواند ابزار بسیار قدرتمندی برای مدیران پروژهای باشد که به استراتژی سازندهتری نیاز دارند. دانستن نرخ دقیق تولید یک پروژه به شما کمک میکند از کمبود زمان یا منابع جلوگیری کنید.
سایت موفق چگونه سایتی است
گرچه تقریبا تمامی سایت ها در تلاش برای موفق نشان دادن خود هستند، با این حال واقعیت این است که بسیاری از این ادعاها، کاملا دروغ بوده و تنها برای عدم اعتراف به شکست و نمایش اوضاع بد سایت است.
تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده
چگونه تبلیغات می تواند بر رفتار مصرفکننده تأثیر بگذارد ؟ و یا تبلیغات چه تأثیری بر سهم بازار شرکت ها دارد؟ در این مطلب برآن شدیم تا نحوه اثرگذاری تبلیغات و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین به نقش تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده نسبت به محصولات اشاره کنیم.
هارلی دیویدسون و استراتژی های بازاریابی آن
در این مقاله، تعدادی از رویکردهای بازاریابی را که هارلی دیویدسون سالها برای حفظ قدرت خود در صنعت موتورسیکلت استفاده کرده است، مورد بحث قرار دادهایم
بازاریابی بین نسلی در دنیای امروز
ما در این مقاله قصد داریم به شما برای آشنایی با بازاریابی بین نسلی کمک کنیم. اینطوری دستی به سر و گوش بازاریابی تان کشیده و آن را از حالت کلاسیک خارج خواهید کرد و بازاریابی برای گروه های سنی مختلف را بررسی می کنیم.
موفقیت در شبکه های اجتماعی
هر مسابقه ای در دنیا یک برنده و بازنده دارد. اتفاقا هیجان انگیزترین بخش ماجرا هم دقیقا همان وقتی است که برنده اصلی معرفی می شود؛ چراکه مردم فقط برنده ها را دوست دارند و ورزشکاران شکست خورده در یک چشم به هم زدن از یادها خواهند رفت. این ماجرای دراماتیک درباره شبکه های اجتماعی هم مصداق دارد؛ چراکه در بازار برای همه شبکه های اجتماعی جا نیست.
۱۰ چالش صنعت بازاریابی دیجیتال ازنظر بازاریاب های مطرح
بازاریابی دیجیتال در طول یک دهه اخیر به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان مدنظر برندها قرار داشته است.
هوش مصنوعی و تولید محتوا
این روزها هوش مصنوعی برای مردم دنیا حکم فرشته نجاتی را دارد که راه حل تمام مشکلات شان را در آن جست وجو می کنند. انگار که هرچه مشکل یا ضعف در زندگی روزمره هست، با این فناوری تازه به کلی درمان می شود.
بازاریابی فصلی؛ مزایا و معایب
بازاریابی فصلی با روانشناسی در ارتباط است. در واقع برندهای مختلف فروش خود را در فصل میبندند و معتقد هستند زیاد کار کردن گزینه خوبی نیست و میبایست هوشمندانه کار کرد.
پلتفرم ها و تبلیغات
کدام پلتفرم ها می توانند در امر تبیغات موثر باشند. تبلیغات فرآیندی نیست که شما یک شبه درباره اش تصمیم گرفته و بعد هم موفقیت های بی نظیری را تجربه کنید. خیلی وقت ها تبلیغات حاصل زحمات طولانی مدت یک تیم حرفه ای است که شبانه روز مشغول تلاش هستند.
تولید محتوای مناسب برای بازاریابی
تولید محتوا وظیفه ای همیشگی برای تیم مارکتینگ محسوب می شود. کسب و کار شما حتی اگر بخش مشخصی تحت عنوان بازاریابی نداشته باشد، باز هم باید نسبت به فعالیت در این حوزه حساسیت نشان دهد؛ چراکه بدون سر و صدای کافی برند شما در بازار گوشه نشین خواهد شد.
زاپیر و مدیریت سریع ترین شرکت کار از راه دور در جهان
در این مقاله که وید فاستر، مدیرعامل شرکت زاپیر با ما به اشتراک میگذارد نشان می دهد چگونه یکی از شرکت های کار از راه دور در جهان کارکنان خود را مدیریت می کند.
راه هایی برای بازاریابی بلک فرایدی
بلک فرایدی یا جمعه سیاه فرصتی است تا عیار کار بازاریاب ها مشخص شود. هر برندی که در این بازه زمانی موفق عمل کند، با خیال راحت سال میلادی را به پایان برده و انبارش از هر محصولی مرتبط با سال قبل خالی خواهد ماند. البته این موفقیت به سادگی به دست نمی آید.
دنیای بازاریابی و آینده شبکه های اجتماعی
اگر شما هم قصد دارید وارد دنیای بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا تولید محتوا در این عرصه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید و درباره آینده شبکه های اجتماعی بخوانید .
بازاریابی سبز چیست
وقتی از مفهوم بازاریابی سبز در عرصه کسب و کار استفاده می کنیم، باید مراقب کاربرد آن باشیم. هر نوع فعالیتی در حوزه کسب و کار امکان اطلاق تحت عنوان این مفهوم را ندارد.
کانون پدیده سما؛ جای خالی تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
کانون پدیده سما: یکی از نقاط ضعف آوردگاه تبلیغات عدم اطلاعرسانی صحیح بود. مسئولان برپایی نمایشگاه میتوانستند با کمک گرفتن از شبکههای اجتماعی، صداوسیما و تلویزیون تبلیغات گستردهتری داشته باشند که متأسفانه باید بگویم فقدان این مهم کاملاً احساس میشد؛ بااینهمه همزمانی این رویداد با نمایشگاه شیلات و اوراسیا باعث شد تا بازدیدکنندگانی که برای شرکت در آن آوردگاهها به نمایشگاه آمده بودند از نمایشگاه تبلیغات نیز بازدید به عمل بیاورند.
روش های دورکاری در دوره بحران
بحران کرونا وضعیت بسیاری از کسب و کارها را به هم ریخته است. روش های دورکاری در این میان توانسته تا حدودی کار ساز باشد. کارآفرینان دست کم در طول یک سال اخیر با موج بی برنامگی و مشکلات اقتصادی گسترده دست به گریبان بوده اند.




































