مدیریت کاربردی چیست
هر شرکت موفقی نیازمند به یک مدیریت کارآمد است. مدیری که پتانسیل های کارمندانش را بشناسد و در عین حال آنان را تحت فشار قرار ندهد.
۴ نکته در افزایش اثربخشی بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین الگوهای بازاریابی در سراسر دنیا محسوب می شود. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
کمک به بازاریابان با تقویم محتوا
جدول یا تقویم محتوا در حقیقت برای ساده سازی فرآیند تولید و انتشار محتوا مورد توجه قرار گرفته است.
بلاگر کیست/ نکاتی درباره کسب درآمد برای بلاگرها
یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از بلاگرها با آن مواجه هستند، عدم کسب درآمد است. این امر در حالی است که این شغل در دو سال اخیر، یکی از پردرآمدترین ها بوده است.
اصول مهم تبلیغات و بازاریابی برای جذب فوری مشتری
تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.
استراتژی ورود به بازار و کاربردهای آن در عصر مدرن
استراتژی ورود به بازار برنامهای است که به شما کمک میکند مشتریان ایدهآل خود را تعریف کنید، پیامهای خود را هماهنگ سازید و محصولتان را برای عرضه آماده کنید.
تقویت مشارکت کارمندان با به کارگیری ۶ استراتژی برتر
تقویت مشارکت کارمندان به منظور جلوگیری از ریزششان
همه ما میدانیم که یکی از دلایل اصلی ریزش کارمندان، عدم تعامل مناسب با آنها است. البته...
طراحی تبلیغات تاثیرگذار چه ویژگی هایی دارد
اگر شما هم برای طراحی تبلیغات در طول سال های اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید، این مقاله نکات بسیار متنوعی برای شما دارد.
بازاریابی چابک، یک مفهوم مدرن برای کسبوکارهای رشدمحور
بازاریابی چابک یکی از محبوبترین روندها در صنعت است، اما در مورد آن سوءتفاهمهایی وجود دارد و اغلب به طرز اشتباهی پیادهسازی میشود.
مدیرعامل سالنامه پرتو: لزوم حمایت بخش دولتی برای بقای بازار سررسید
مدیرعامل سالنامه پرتو معتقد است که بازار سررسید با موانع زیادی مواجه است اما یکی از مهمترین چالشهای این بازار هماکنون مسئله نوسانات قیمت کاغذ است.
در سال آینده چگونه موفق باشیم
وقتی به ما ه های پایانی سال نزدیک می شویم به این فکر میافتیم که برای بهتر شدن در سال آینده چه کار باید بکنیم، چگونه خود را ارتقا دهیم و چگونه به فردی موفق تبدیل شویم.
بازاریابی هدفمند چیست
بازاریابی بدون داشتن مجموعه ای از بهترین اهداف ممکن برای تمام برندها همراه با شکست خواهد بود. درست مانند هر کاری، در بازاریابی هدفمند به شما در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد کرد.
شیوه های تبدیل برند به یک کسب و کار قدرتمند
اگر شما هم مایل به آگاهی از شیوه های تبدیل برند به یک کسب و کار قدرتمند هستید، نکاتاین مقاله جذابیت زیادی دارد.
شیوه همکاری با برندهای بزرگ
آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره نوجوانی شان حرف می زنند، دائما به رویای شان برای بازی در تیم های بزرگ اشاره دارند. این مسئله ای کاملا رایج در میان کارآفرینان است. خب این امر می تواند برای شما کاربردی دوگانه داشته باشد.
اسکریپت خدمات مشتری چیست
.آنها همچنین برای سؤالات خود چه برای اهداف فروش، بازاریابی یا پشتیبانی، پاسخهای ثابتی را میخواهند.از این گذشته، پاسخهای سریع و مرتبط همیشه ارزش زیادی به ارتباطات میبخشند.اسکریپت خدمات مشتری می تواند در این میان اثر گذار باشد.
اینترنت اشیا چیست
اینترنت اشیا (Internet of Things) اصطلاحی است که از چند سال قبل جای خودش در گفت وگوهای روزمره را پیدا کرده است. اگرچه این مفهوم برای خیلی ها یادآور فیلم های علمی- تخیلی با پس زمینه شورش ربات ها علیه انسان هاست، اما در واقعیت اوضاع طور دیگری پیش می رود.
ویژگی های یک پنل پیامکی خوب
سالهاست که کسبوکارهای مختلف به دلیل سازگاری با بازار رقابتی، برای تبلیغات فروش، بهبود امنیت و جذب مشتریان، در بازاریابی پیامکی سرمایهگذاری میکنند. برای استفاده کامل از خدمات پیامهای متنی و دستیابی مؤثر به مخاطبان، همکاری با یک سامانه ارسال پیامک (پنل پیامکی) معتبر، بسیار مهم است.
ارائه محصولات جدید تبلیغاتی
مدیر مجموعه نرمافزار چاپیار گفت: مجموعه هایی که حرفی برای گفتن در زمینه تبلیغات داشتند و محصولات جدید تبلیغاتی را ارائه داده اند، حضور داشتند.
اهمیت موفقیت های کوچک در توسعه کسب و کار
بردها و موفقیت های کوچک نه فقط در دنیای فوتبال، بلکه در عرصه کسب و کار هم روی می دهد. ما در این مقاله قصد داریم کمی درباره اهمیت موفقیت های کوچک حرف بزنیم.
بازاریابی شرکت های چاپی در دوران شیوع کرونا
ارائهدهنده خدمات چاپ و گرافیک در جامعه، سازگار هستیم. رکود بزرگ اخیر در جهان به خاطر کرونا چندین درس ارزشمند را به ما آموخت و حکم هدایتگر ما را داشت و اکنون آموزه های بازاریابی آن می توانند به عنوان یک کتاب مرجع و کاربردی عمل کنند.




































