13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
اینفلوئنسر

اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا

دنیای بازاریابی و شبکه های اجتماعی پر از مفاهیمی است که شباهت بسیار زیادی به هم دارند. به طوری که هر آدم حرفه ای را هم به شک می اندازد. حالا اگر یک بازاریاب بخت برگشته هیچ اطلاعی از تفاوت میان مفاهیم مختلف در این میان نداشته باشد، احتمالا کارش حسابی سخت خواهد شد. از جمله مفاهیمی که اغلب اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند، اینفلوئنسر (Influencer) و تولیدکننده محتوا (Content Creator) است.
کسب اعتماد

کسب اعتماد در بازاریابی

این مسئله در کسب اعتماد آنها تاثیر فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت، با این حال برای موفقیت در این بخش، نحوه ارائه شما مهمترین عامل محسوب می شود.
توسعه کسب و کارها

توسعه کسب و کارها با استراتژی جدید

وقتی صحبت از توسعه کسب و کارهای کوچک می شود، بسیاری از افراد به دنبال استراتژی های مطمئن و کارآزموده هستند. بدون تردید شما امکان استفاده از هر نوع استراتژی و توصیه ای در این میان را دارید، اما کیفیت توصیه های معتبر بسیار بالاتر از دیگر نمونه ها خواهد بود.
دورکاری

حفظ کیفیت کاری کارمندان در روند دورکاری

همه گیری کرونا تغییرات بسیار زیادی در دنیای کسب و کار به همراه داشته است. در این میان شاید روند فعالیت برندها بیش از هر نکته دیگری در کانون توجه قرار گرفته است. زمانی تمام برندها به صورت حضوری با کارمندان شان تعامل داشته و تمام فعالیت های یک برند به طور حضوری با مشارکت تمام اعضا پیش می رفت.دورکاری اما در به ورود کرونا به دنیای جدید گام نهاد.
مدیریت

 ۷ کتاب برای مدیریت بهتر

بدون تردید بهترین منبع جهت افزایش سطح دانش برای مدیریت بهتر ، کتاب است. درواقع در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، اگر سطح اطلاعات خود را در حوزه ای که در آن فعالیت دارید به صورت مداوم بهبود نبخشید، بازنده بازار خواهید بود.
بازاریابی قبل از رونمایی محصولات

آشنایی با بازاریابی قبل از رونمایی محصولات

بازاریابی قبل از رونمایی محصولات به شما کمک می کند تا هیجان کافی در مشتریان ایجاد کرده و به محض رونمایی از محصول تان کلی ثبت سفارش دریافت کنید.
بازاریابی تبلیغات

تبلیغات پولی و ارزیابی بازگشت سرمایه

بسیاری از کسب و کارها با تبلیغات آنلاین مانند یک قمار رفتار می کنند. آنها با چشمانی بسته سکه ای را در دستگاه شانس می اندازند و امیدوارند که جایزه ویژه را ببرند، اما بازاریابی هوشمند، قمار نیست؛ علمی دقیق است.
ترند تولید محتوا تورم تجارت الکترونیک

۷ راز تولید محتوای موفق در سال ۲۰۲۳

در سال جدید با توجه به این موضوع که وضعیت جهان از نظر شیوع ویروس کرونا، بهبودهای جدی را داشته است، بدون شک بهترین زمان برای شروع مجدد و جدی فعالیت ها به خصوص در زمینه بازاریابی و تولید محتوا محسوب می شود.
هویت بصری

راه اندازی کسب و کار با اصول برندینگ و هویت بصری

هر کسب و کاری باید به روز باشد تا از صحنه رقابت حذف نشود. یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند است.
فروش آنلاین

۱۰ راهکار برای افزایش فروش آنلاین و رفع مشکلات آن

در رابطه با فروش آنلاین به بررسی 10 راهکار ساده خواهیم پرداخت که درصد بالایی از مشکلات را از بین برده و شرایط را برای فعالیت شما مساعد خواهد کرد.
افراد پر کار

۵ توصیه برای افراد پر کار

یکی از بدترین ویژگی های افراد پر کار و فعال در حوزه های مختلف کسب و کار این است که به حدی درگیر کار خود می شوند که در اصطلاح به آن اعتیاد پیدا می کنند.
فروش بالا در شبکه های اجتماعی

فروش بالا در شبکه های اجتماعی با روش های نوین

تجربه کرونا نیز این نکته را به اثبات رسانده است که فروش بالا در شبکه های اجتماعی با هیچ بحرانی نابود نمی شود. در این زمینه اگرچه برندهای مختلف فعالیت دارند، با این حال آمارها حاکی از آن است که بیش از 70 درصد کسب و کارها، به نتیجه لازم دست پیدا نمی کنند.
رهبری استارت آپ

برندهای مدرن در دنیای جدید

برندهای مدرن در دنیای جدید به گونه ای دیگر عمل می کنند. دنیای کسب و کار همیشه مثل زمانه کنونی شلوغ و پر از رقابت نبود. دورانی نه چندان دور، فاصله بین تبدیل شدن به یک برند موفق مانند کوکاکولا فقط و فقط داشتن یک محصول باکیفیت بود.
محتوا

 سئو و بازاریابی محتوایی

سئو تقاضا می‌آفریند وبازار یابی محتوایی به این تقاضا‌ها پاسخ می‌گوید، که از این رو می‌توان گفت؛ این دو در کنار هم، کامل‌کننده یکدیگر هستند.
جف بزوس

افزایش کارایی به روش مدیریت جف بزوس مالک آمازون

هر کارآفرینی علاقه مند به فعالیت تاثیرگذار در محیط کسب و کار مانند کارآفرینان بزرگ است. جف بزوس به عنوان یکی از بزرگترین کارآفرینان دنیا برای بسیاری از افراد تازه کار یک استاد و راهنمای بزرگ است. اگر شما هم علاقه دارید شبیه به مالک آمازون شوید، مسیر ساده ای در پیش ندارید.
ایلان ماسک

ویژگی هایی که ایلان ماسک را ثروتمندترین کرد

اگر بخواهیم موفق ترین کارآفرین پنج سال اخیر را نام ببریم، بدون شک ایلان ماسک شایسته ترین گزینه خواهد بود. وی با سرعت رشدی تاریخی موفق شد تا امپراتوری جف بزوس را کنار بزند و اکنون عنوان ثروتمندترین فرد جهان را نیز در اختیار دارد.
دنیای بازاریابی

انقلاب در دنیای بازاریابی با هوش مصنوعی

ما در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از تغییرات احتمالی دنیای بازاریابی در پی ورود نسل جدید هوش مصنوعی آشنا کنیم.
 اصل مشتری سازی در بستر اینترنت

راهکارهایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی

در جهان امروز بازاریابی اینترنتی به مهمترین بستر فروش تبدیل شده که مهمترین چالش آن جلب اعتماد مخاطبان است تا به مشتری و مهمتر از آن مشتری دائمی برند شما تبدیل شوند.موفقیت در بازاریابی اینترنتی شگردهای خواص خود را دارد.
تکنیک های فروش

میانبرها و تکنیک های فروش نتیجه بخش

بدون شک فروش را باید مهم ترین بخش یک شرکت تلقی نمود. در این راستا اگرچه همواره قوانینی وجود دارد، با این حال نباید از تکنیک های فروش نیز غافل شد.
استفاده از اینترنت

۱۳ راه استفاده از اینترنت در تبلیغات و بازاریابی

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شیوع ویروس کرونا، باعث شده است تا تعداد و میزان استفاده از اینترنت، رشدی فراتر از حد تصور را داشته باشد.