13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
هوآوی

هوآوی و تحریم های آمریکا

بدون شک قربانی اصلی تنش ها میان دو کشور چین و آمریکا، برند هوآوی است. این شرکت اگرچه در مقایسه با بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید تلفن های همراه هوشمند کاملا نوظهور محسوب می شود،با این حال در همین زمان کم نیز موفق به رشدی فوق العاده شده.
بازاریابی آفلاین

۵ ایده خلاقانه برای بازاریابی آفلاین

در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال حرف اول را می زند، شاید بازاریابی آفلاین به حاشیه رانده شده باشد.
عرصه B2B

توسعه کسب و کار با بهره مندی از عرصه B2B

هدف اصلی این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات برای ایجاد تمایز میان برند در عرصه B2B است.
آنلاین

تعامل آنلاین و کارآفرینی

تغییرات دنیای کسب و کار در طول سال های اخیر شدت بسیار زیادی داشته است. به طوری که خیلی از کارآفرینان سنتی عملا با مشکلات زیادی برای تداوم حضور در این عرصه مواجه شده اند. خب از زمانی که همه گیری کرونا به طور جدی مطرح شد، علاقه مردم برای تعامل آنلاین با یکدیگر به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرد.
توصیه تجاری

۱۱ توصیه ‌تجاری نادرست از نگاه کارآفرین ها

برای موفقیت، مشورت با سایرین ضروری است، بسیاری از توصیه‌ها، به‌عنوان توصیه‌ تجاری سودمند تلقی می‌شوند. در اینجا به بدترین توصیه‌ها دست یافتیم.
فریلنسر

ارتباط با فریلنسرها

فریلنسرها در طول دو دهه اخیر دنیای کسب و کار را به طور کامل زیر سلطه خود درآورده اند. آنها رقیب جدی برای کارمندان کلاسیک محسوب شده و در هیچ قاعده سنتی جای نمی گیرند. اگر بخواهیم تعریف ساده ای از آنها داشته باشیم، در واقع آنها نیروی کاری هستند که آزاد کار می کنند.
مشتری عصبانی

۱۱ استراتژی برای مدیریت مشتری عصبانی

در این مطلب چند استراتژی منحصر به فرد برای مدیریت مشتری عصبانی از برندهای با تجربه‌ای که به درستی این کار را انجام می‌دهند، برای شما آورده‌ایم!
مشتریان

بازاریابی شرکت‌ های چاپی در دوران شیوع کرونا

ارائه‌دهنده خدمات چاپ و گرافیک در جامعه، سازگار هستیم. رکود بزرگ اخیر در جهان به خاطر کرونا چندین درس ارزشمند را به ما آموخت و حکم هدایتگر ما را داشت و اکنون آموزه‌ های بازاریابی آن می ‌توانند به عنوان یک کتاب مرجع و کاربردی عمل کنند.
برند توئیتر بازاریابی در توئیتر

تغییرات جدید در برند توئیتر

بعد از 17 سال دیگر خبری از پرنده آبی توئیتر در دنیا نیست. حتی برند توئیترهم دیگر در کتاب های تاریخ آرام گرفته است. شاید تا همین یک سال قبل اگر کسی درباره ناپدید شدن یکباره توئیتر حرف می زد، همه خنده های تمسخرآمیز به او تحویل می دادیم. با این حال اوضاع با نقش آفرینی ایلان ماسک کاملا تغییر کرده است.
مطالعه بازاریابی

۶ دلیل پراهمیت برای مطالعه بازاریابی کسب و کارها

با خواندن این مقاله، می‌توانید لزوم آموزش و مطالعه بازاریابی را درک کنید.
تکنیک های بازاریابی

سئو سایت قدرتمندترین بازاریاب

بدون شک اهمیت سئو سایت بر هیچ کس پوشیده نیست. این امر تاثیر بسزایی را در موفقیت اقدامات بازاریابی شما خواهد داشت با این حال بسیاری از افراد تصور می کنند که برای موفقیت در این زمینه، لازم است تا بودجه بسیار بالایی را اختصاص دهند.
جنبش اجتماعی

مشکلات اساسی برندها و راهکارهای غلبه بر آنها

هدف اصلی ما در مقاله پیش روی تحلیل شیوه مدیریت مشکلات در کسب و کارهای مختلف است. بدون شک تمرکز ما بر روی مشکلات عمومی در دنیای کسب و کار خواهد بود. بنابراین در ادامه به بررسی مشکلات اساسی برندها در دنیای کسب و کار خواهیم پرداخت.
بازاریابی معکوس

بازاریابی معکوس و کاربردهای آن

در استراتژی بازاریابی معکوس یا reverse marketing قرار است مشتری با پای خود بیاید! ما در این مقاله قصد داریم تمرکز اصلی مان را بر روی بازاریابی معکوس بگذاریم.
roi

ROI در کسب‌ و کار

یکی از این مقیاس‌های کلیدی، roi است که نشان می‌دهد سودی که از این سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اید چه میزان است؟ درنتیجه با توجه به سودآور بودن می‌توانید تصمیمات مهمی را در زمینه کسب‌وکارتان بگیرید.
تحلیلگر داده

نقش تحلیلگر داده (Data Analyst) در کسب و کارها

مهارت‌های تحلیلگر داده بسته به نقش او در سازمان متفاوت است. به عنوان مثال، برخورداری از دانش کسب و کاری که در آن کار می‌کنید، در بررسی نقش و نیازهای شما، بسیار مهم است.
توسعه کسب و کار

۷ گام برای راه اندازی کسب و کار دیجیتال

راه اندازی کسب و کار دیجیتال هیچ ‎گاه به اندازه زمان حاضر ساده نبوده است. کاربرد فناوری ‎های نوین در عرصه کسب و کارهای دیجیتال موجب سهولت راه اندازی کسب و کار شده است.
بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک

بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک

اکنون در بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک نیز عدم قطعیت‌های استراتژیک آزاردهنده را به مطالعه می‌نشینیم.
ترند تولید محتوا تورم تجارت الکترونیک

۵ ترند اصلی حوزه فروش در سالی که گذشت

 توجه به ترند اصلی برای حوزه های فروش مهم است.  این موضوع بسیار مهم است که در سال 2023 پس از سپری شدن دو سال سخت کرونایی، بتوانید عملکرد بسیار خوبی را داشته باشید.
استراتژی محتوا بازاریابی تعاملی

راهنمای طراحی استراتژی محتوا

تولید محتوا فرآیندی است که هیچ بازاریابی راه فراری از آن ندارد. وقتی شما تصمیم به تعامل با مخاطب هدف می گیرید، محتوا اولین و تنها کانال ارتباطی برای تان محسوب می شود. فرقی ندارد شما سراغ ویدئوهای بازاریابی در یوتیوب بروید یا یک آگهی کوتاه در تلویزیون پخش کنید، در هر صورت این کیفیت محتواست که نتیجه نهایی را مشخص خواهد کرد. درست به همین خاطر مفهوم «استراتژی محتوا» چند وقتی هست به موضوعی جذاب در گفت وگوی کارآفرینان تبدیل شده است.
Artificial intelligence

هوش مصنوعی و رابطه اش با وضعیت شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی یکی از پدیده های شگفت انگیز در طول چند دهه اخیر محسوب می شود. بسیاری از کارآفرینان در طول یک سال اخیر امیدواری بسیار زیادی نسبت به موفقیت در استفاده از این فناوری داشته اند.