13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کسب و کارهای کوچک

پیشرفت کسب و کارهای کوچک با ۱۹ ابزار

با توجه به این امر که کسب و کارهای کوچک با بودجه کمی مواجه هستند، همواره این تصور وجود دارد که فرصت رشد آن‎ها بسیار محدود بوده و باید به سطح مشخصی قانع باشند. به همین خاطر بسیار مهم است تا نسبت به آن‎ها آگاهی داشته باشیم. در ادامه به بررسی 19 مورد منتخب خواهیم پرداخت.
مطالعه رفتار مشتریان

سال ۲۰۲۴ و تحلیل رفتار مشتریان

ما معتقدیم هیچ کسب و کاری نمی تواند دور تحلیل رفتار مشتری را به این سادگی ها خط بکشد. به همین خاطر در طول سال های اخیر تحلیل رفتار مشتریان یکی از حوزه های کلیدی برای کارآفرینان بوده است.
روانشناسی فروش

نکاتی مهم درباره روانشناسی فروش و تکنیک های روانشناختی

روانشناسی فروش اصطلاحی است که در طول چند سال اخیر در بین کارآفرینان حسابی جا باز کرده است. به طوری که بعید است در یک جمع کاری باشید و اشاره ای به این اصطلاح نشود. ما در این مقاله قصد داریم برخی از مهم ترین نکات برای فروش بی دردسر را مرور کنیم؛ آن هم با استفاده از تکنیک های روانشناختی.
اتفاق

۱۲ اتفاق مثبتی در دوران پساکرونا

در روزگار فعلی تمامی افراد در حال صحبت از ضررهای اقتصادی ویروس کرونا هستند. اگرچه نمی توان آنها را کتمان کرد، با این حال فراموش نکنید که با ماندن در مشکلات، هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. اگر از ادامه فعالیت خود ناامید هستید، قصد داریم تا نگاهی به فضای کاری در دوران پس از ویروس کرونا داشته باشیم. درواقع ایجاد انگیزه در شرایط سخت حال حاضر، می-تواند یکی از بهترین اقدامات باشد. در این راستا به بررسی 12 اتفاق مثبت پس از طی شدن ویروس کرونا خواهیم پرداخت.
اتوماسیون

اتوماسیون و مزایای آن برای کسب و کارهای کوچک

استفاده از اتوماسیون برای بسیاری از برندها امر مهمی محسوب می شود. در این میان برندهای بزرگ با حجم بالای نیروی کار و صدالبته مشتریان پرتعداد بیشتر از سایر برندها از اتوماسیون سود می برند.
خلاقیت

۷ راهکار ساده و کارآمد خلاقیت بیشتری در کسب وکار

خلاقیت برگ برنده موفقیت در کار محسوب شده و لازم است تا برای افزایش سطح آن، اقداماتی را انجام دهیم، با این حال بسیاری...
کارمندان

شیوه های مدیریت صحیح

در کسب و کار موفق مدیریت نقش بسیار مهمی ایفا می کند. مدیریت کار آمد می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. اما همانطور که همه انسان ها بی نقص نیستند.
نسل جوان

بازاریابی به سلیقه نسل جوان

نسل جوان سلیقه متفاوتی نسبت به نسل‎های قبلی دارد. همین امر بازاریابی برای آنها را دشوار می‎سازد. بسیاری از برندها در طول سال‎های متمادی نسبت به درک این نکته عاجز بوده‎اند. در مقاله کنونی برخی از مهمترین نکات در مورد سلیقه نسل جوان و شیوه‎های بازاریابی برای آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این امر کمک قابل توجهی به شما برای بازاریابی بهتر خواهد کرد.
ذهنیت کارآفرینی عرصه کارآفرینی

ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بین کارمندان

ذهنیت کارآفرینی اصطلاحی است که این روزها در بحث های کاری بارها و بارها به گوش می خورد. خیلی ها فکر می کنند اگر تیم شان ذهنیت کارآفرینی داشته باشد، تمام مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود.
شبکه اجتماعی اینستاگرام

۶ روش بازاریابی بهتر در اینستاگرام

برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام، بهتر است حداقل برخی از نکات ذکر شده در این مطلب را مورد استفاده قرار داد و امتحان کرد....
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل ادز و محلی سازی محتوا

تبلیغات در گوگل همیشه برای بازاریاب ها حس و حال خاصی دارد. اینکه آدم با یکی از بزرگ ترین برندهای دنیا در عرصه دیجیتال همکاری داشته باشد، حس برنده بودن به آدم می دهد.
کتاب عصر تاثیرگذاری

معرفی کتاب عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما

کتاب عصر تاثیرگذاری نوشته‌ی نیل شافر، راهنمایی برای صاحبان کسب‌وکار است تا یاد بگیرند چطور می‌توانند از قدرت افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی که اصطلاحاً به آن‌ها «اینفلوئنسر» گفته می‌شود استفاده کنند و برند خود را رشد و توسعه دهند.
شخصیت برند

برندیابی برای نسل جوان

امروزه برندها از شیوه های بسیار متنوعی برای بازاریابی و تعامل با مشتریان استفاده می کنند. یکی از الگوهای جذاب و کاربردی در این میان بازاریابی براساس تعامل با مشتریان پیرامون رویداد یا جنبشی اجتماعی است.
آنلاین تجارت الکترونیک بازاریابی آهن ربایی

تجارت الکترونیک در دنیای جدید

هیچ کسب و کار نوپایی، به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک، توان مدیریت هزینه های حضور در شبکه های اجتماعی مختلف را ندارد. به علاوه، کارآفرینان در چنین موقعیت هایی مثل ورزشکاری هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن اولین مدال قهرمانی اش را کسب کند. وگرنه مدیر برنامه های سختگیرش فورا سراغ فرد دیگری خواهد رفت!
همسویی دارایی‌ های نامشهود

همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی (بخش دوم)

در  بخش دوم مقاله همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی با من همراه باشید تا نحوه آمادگی و تبدیل سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی به نتایج مالی را با هم بررسی کنیم.
مشتریان وفادار

راه های یافتن مشتریان وفادار

در دنیای پررقابت امروز، وفاداری مشتری به مثابه گنجی ارزشمند برای هر کسب و کار محسوب می ‎شود. مشتریان وفادار نه تنها به طور مداوم از شما خرید می‎ کنند، بلکه حکم سفیران برندتان را نیز ایفا کرده و دیگران را به استفاده از محصولات یا خدمات شما تشویق می کنند. کافی است نگاهی به دور و برتان داشته باشید تا کلی برند با چنین وضعیتی را مشاهده کنید.
هزینه های تبلیغاتی بیشتر بخوانید: راز موفقیت در تبلیغات؛ ساخت یک تیم حرفه‌ای

فروش بی دردسر؛ بدون هزینه های تبلیغاتی سنگین

ما در این مقاله قصد داریم به شما ایده هایی برای فروش بی دردسر محصولات ارائه کنیم. محور اصلی بحث بر روی کاهش هزینه های تبلیغاتی خواهد بود.
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

استراتژی برنامه وفاداری مشتریان

 استراتژی برنامه وفاداری مشتریان  در دنیای تجارت کنونی بسیار مهم است. هر کارآفرینی در دنیا دوست دارد کلی مشتری وفادار دم دستش باشد که هر روز اقدام به خرید از برندش کرده و آن را با هیچ رقیب دیگری عوض نکنند.
سایت موفق

سایت موفق چگونه سایتی است

گرچه تقریبا تمامی سایت ها در تلاش برای موفق نشان دادن خود هستند، با این حال واقعیت این است که بسیاری از این  ادعاها، کاملا دروغ بوده و تنها برای عدم اعتراف به شکست و نمایش اوضاع بد سایت است.
فضای آنلاین

تاثیر گذاری بر مخاطب در فضای آنلاین

امروزه فضای آنلاین تمام فضای کسب و کار را به خود اختصاص داده است. در گذشته ای نه چندان دور اگر یک نفر خریدار...