12.6 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
شخصیت برند

برندسازی و اشتباهات رایج در آن

برخی از اشتباهات در حوزه برندسازی به طور مداوم تکرار می شود. اگر شما به عنوان مدیر کسب و کار یا مسئول بخش برندسازی...
اینفلوئنسر مارکتینگ

تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر رشد کسب‌وکار

زمانی‌که نوبت به گرایش‌ های بازاریابی می‌رسد، اینفلوئنسر مارکتینگ در صدر فهرست قرار می‌گیرد. بسیاری از آژانس‌ ها این شکل از بازاریابی را برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان بالقوه و افزایش رشد کسب‌وکار اتخاذ کرده‌اند.
مدیریت مشتریان بدحساب

راهکارهای مدیریت مشتریان بدحساب

 مدیریت مشتریان بدحساب یکی از مسائلی است که به راهکارهای  موثری نیاز دارد. راههایی که علاوه بر کارا بودن مشتری را نیز همچنان برای مجموعه حفظ کند.
شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

در دنیای دیجیتال امروزی شبکه های اجتماعی نقش تعیین کننده ای در سرنوشت برندها بازی می کنند.
شرکت کی اف سی

بررسی استراتژی شرکت کی اف سی

سرهنگ هارلند سندرز صدق نمی‌کرد؛ کسی که در شصت و پنج سالگی بدون کار و منبع درآمد، کسب و کار فست فود مرغ کنتاکی را ایجاد کرد که امروزه با نام شرکت کی اف سی شناخته می‌شود.
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته افتتاح شد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مدیران و مسئولان این صنعت افتتاح شد.
بازاریابی مدرن

حرکت به سوی بازاریابی مدرن با ۱۴ توصیه کاتلر

یکی از ویژگی‌ های دوران کنونی، شتاب رخدادها و دگرگونی‌ بازارها است، به گونه‌ ای که هیچ شرکتی برای موفقیت مستمر در بازار، نمی‌ تواند بر تجربه‌ ها و موفقیت‌ های پیشین خود تکیه کند و نیازمند حرکت به سوی بازاریابی مدرن است.
گوگل بیزینس

قدرت هوش مصنوعی در تحول کسب و کارها

در حال حاضر هوش مصنوعی پیشرفته ترین فناوری جهانی محسوب شده و در خیلی از صنایه از قدرت هوش مصنوعی استفاده می شود.
مشتری ایده آل

کارآفرینان و انتظارات مشتریان

انتظارات مشتریان در سال های اخیر تغییر یافته است. کارآفرینان همیشه با کلی امید و آرزو محصولات شان را روانه بازار می کنند تا بلکه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و این وسط سودی گیرشان بیاید. با این حال معادلات بازار همیشه مطابق میل کارآفرینان پیش نمی رود. شاید قبلا مشتریان به راحتی آب خوردن شیفته برندهای گوناگون می شدند، اما این روزها محاسبات آنها قبل از خرید دست کمی از فرمول های مربوط به معادلات چند مجهولی ندارد.
مدیریت استرس

راهکارهایی برای مدیریت استرس تیم فروش

ما در این مقاله سعی داریم برخی از ایده های درجه یک و کاربردی را به شما معرفی کنیم. شما الان مجموعه ای از ایده های مناسب برای شروع فرآیند کاهش و مدیریت استرس تیم فروش را دم دست دارید. فرقی ندارد به عنوان یک فروشنده ساده با ما همراه هستید یا مدیر بخش فروش، در هر صورت حالا کنترل اوضاع در دست شماست.
تولید محتوای برتر

برندسازی با تولید محتوای برتر

اگر بخواهیم مهمترین اقدام بازاریابی حال حاضر برندها را نام ببریم، بدون شک تولید محتوای برتر با اختلاف بالاتر از همه موارد خواهد بود.
بازاریابی ویدئویی

تاثیر شگرف بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

بسیاری از برندها برای بهینه سازی وضعیت تاثیرگذاری بر مخاطب هدف به طور مداوم به دنبال بهره گیری از شیوه های بازاریابی تازه هستند. در این میان بازاریابی ویدئویی نیز یکی از شیوه های تاثیرگذار و مناسب برای تعامل با مخاطب هدف محسوب می شود.
شرکت های تولیدی

ترندهای مهم و کاربردی برای تبلیغات در دنیای پس از کرونا

هدف اصلی در این مقاله بررسی ترندهای مهم و کاربردی برای تبلیغات در دنیای پس از کرونا است زیرا همه گیری کرونا به طور قابل ملاحظه ای دنیای تبلیغات را دستخوش تغییر کرده است.
بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

آشنایی با شیوه‌ های نوین در بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

کتاب «بازاریابی دیجیتالی پیشرفته» تلاشی برای آشنایی خوانندگان با شیوه‌های نوین بازاریابی در فضای دیجیتال و بررسی تاثیر تحولات فناوری بر کسب و کار و بازاریابی است.
نمایشگاه بازاریابی

تغییر مکان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات

مدیر فروش گروه تولیدی سما گفت: پیشنهاد من برای ارتقای نمایشگاه تبلیغات، تغییر مکان نمایشگاه از مرکز نمایشگاه بین‌المللی تهران به شهر آفتاب است.
مدیریت برند

مدیریت برند در کمترین زمان ممکن

یکی از حوزه هایی که دامنه مسئولیت مدیران را به طور جدی افزایش می دهد، مسئله مربوط به مدیریت برند است. خب بدون مدیریت برند به طور اصولی مبری از موفقیت های تکرارنشدنی در بازار نخواهد بود. همین امر می تواند مشکلات شما در مسیر موفقیت را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.
  بازاریابی محتوا کسب و کارهای کوچک تبلیغات PPC

دلایل شکست خبرنامه برند در ایجاد مشتریان وفادار

دلایل اصلی ناتوانی برندها برای موفقیت در زمینه جلب نظر خریداران و تبدیل شان به مشتریان وفادار از طریق سرمایه گذاری بر روی خبرنامه برند چیست .
اتوماسیون

اتوماسیون و مزایای آن برای کسب و کارهای کوچک

استفاده از اتوماسیون برای بسیاری از برندها امر مهمی محسوب می شود. در این میان برندهای بزرگ با حجم بالای نیروی کار و صدالبته مشتریان پرتعداد بیشتر از سایر برندها از اتوماسیون سود می برند.
رهبری استارت آپ

چگونگی رهبری استارت آپ برای مدیران

رهبری استارت آپ ها شاید در نگاه نخست بسیار ساده به نظر برسد، اما همین که وارد عرصه عملی آن شوید وضعیت تان به طور کامل تغییر خواهد کرد. بسیاری از برندها در زمینه رهبری تجاری همیشه مشکل دارند. دلیل این امر تلاش کارآفرینان برای مدیریت یک استارت آپ به مثابه یک مدیر است.
بازاریابی

پایان دوران قیف بازاریابی و آغاز عصر سیگنال‌ها

قیف بازاریابی دیگر جواب نمی‌دهد؛ مشتری امروز خطی حرکت نمی‌کند، بلکه با سیگنال‌های رفتاری مسیرش را مشخص می‌کند. بازاریابی نوین یعنی شنیدن این سیگنال‌ها و پاسخ دادن هوشمندانه در لحظه.