21.5 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بهبود مستمر در کسب و کار

پیشرفت سازمان با بهبود مستمر در کسب و کار

کتاب «بهبود مستمر در کسب و کار» با عنوان فرعی «راهنمای پیشرفت سازمان در 24 ماه» به قلم چارلز. سی.‌ هاروود با ترجمه محمدرضا یاراحمدی و حدیث علایی‌پور از سوی انتشارات اردوی سوره منتشر شد.
تورم سئو سایت مارکتینگ اتومیشن

خرده فروشی های آنلاین و مسئله تورم

اقتصاد جهانی یکی از دوره های رکود و تورم وحشتناکش را تجربه می کند. مردم چهار گوشه دنیا ماه به ماه با نرخ های جدید تورم رو به رو شده و بالطبع قدرت خریدشان نیز سقوط آزادی کم نظیر را شاهد است. در این میان خرده فروشی های آنلاین بیشتر از سایر کسب و کارها تحت فشار هستند.
تیک تاک

نقش پلتفرم تیک تاک در آینده بازاریابی

پلتفرم تیک تاک رقیب غول های تجاری در دنیای کسب و کار  پلتفرم تیک تاک نامی است که اولین بار همزمان با پاندمی کرونا سر...
بازارهای رقابتی

۶ اشتباه بازاریابی پر هزینه

در این مقاله قصد بررسی هرچه دقیق‎ تر اشتباهات بازاریابی پر هزینه را داریم. یکی از بهترین راهکارها برای پرهیز از اشتباهات بازاریابی آگاهی از آنهاست بنابراین بررسی آنها در این مقاله فقط جنبه سرگرمی ندارد.
مدیریت هزینه

مدیریت هزینه در کسب و کارهای امروزی

متاسفانه در طور سال های اخیر هزینه مدیریت کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده و همین امر بسیاری از کارآفرینان را به فکر صرفه جویی و مدیریت هزینه های جاری انداخته است.
اثر ایکیا

اهمیت «اثر ایکیا» در مدیریت

اثر ایکیا توضیح می‌دهد که چگونه ما برای چیزهایی که خودمان ساخته‌ایم ارزش بیشتری قائل هستیم.
بازاریابی مناسبتی

بازاریابی مناسبتی با کمک هوش مصنوعی

سعی می کنیم برخی از مهمترین نکات در زمینه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی مناسبتی را مرور کنیم.
توسعه سایت

توسعه سایت، راهکاری برای جلوگیری از فراموشی کسب و کارها

توسعه سایت حرفه ای در دنیایی که استفاده از اینترنت و حضور مردم هر روز بیشتر می شود، امری ضروری است چراکه این امر منجر به جلوگیری از فراموشی کسب و کارها خواهد شد. 
مدیریت سئو

نقش تولید محتوای دیجیتال در بازاریابی برای جلب نظر مخاطب

اشتباهات تولید محتوای دیجیتال در ریزش مخاطب هدف  همانطور که تولید محتوای دیجیتال می تواند به برندها برای جلب نظر مخاطب هدف کمک کند، گاهی...
مطالعه بازاریابی

۶ دلیل پراهمیت برای مطالعه بازاریابی کسب و کارها

با خواندن این مقاله، می‌توانید لزوم آموزش و مطالعه بازاریابی را درک کنید.
آنلاین تجارت الکترونیک بازاریابی آهن ربایی

تجارت الکترونیک در دنیای جدید

هیچ کسب و کار نوپایی، به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک، توان مدیریت هزینه های حضور در شبکه های اجتماعی مختلف را ندارد. به علاوه، کارآفرینان در چنین موقعیت هایی مثل ورزشکاری هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن اولین مدال قهرمانی اش را کسب کند. وگرنه مدیر برنامه های سختگیرش فورا سراغ فرد دیگری خواهد رفت!
سفرهای هوایی

تاثیر اپیدمی کرونا بر تحولات کسب و کارهای مختلف

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از کسب و کارها با بیشترین میزان تغییر در طول سال های اخیر در دوران اپیدمی کرونا است.
گزارش بازاریابی

ضرورت گزارش بازاریابی و دستیابی به اهداف کسب و کار

گزارش بازاریابی برای هر بازاریاب ضروری است. از کارآموز بازاریابی گرفته تا مدیر و معاون بازاریابی، همه باید کار خود و تأثیر آن بر کسب و کار را به نمایش بگذارند.
موفق

کار آفرین کیست، ۱۰ خصوصیت بارز یک کار آفرین موفق

کار آفرین بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. عده ی معدودی هستند که می توانند با تکیه بر استعداد های خدادای، پشتکار و البته یکسری استراتژی های ویژه به چنین افرادی تبدیل شوند و آینده شغلی مثبتی داشته باشند، مهمتر از همه بتوانند به دیگران نیز کمک کنند تا شغلی آبرومند داشته یک زندگی خوب را پشت سر بگذراند.
برنامه کسب و کار موفق

برنامه کسب و کار موفق چگونه باید باشد

در دوره و زمان های که نزدیک به نیمی از کسب و کارهای کوچک پس از راه اندازی به سرعت با شکست رو به رو می شوند، تلاش برای مدیریت کسب و کار به طور دقیق امر بسیار مهمی خواهد بود. وقتی صحبت از مدیریت دقیق کسب و کار می شود، هیچ چیز به اندازه یک برنامه درست به کار کارآفرینان نخواهد آمد.
فالوور

تاثیر کلیدواژه ها در بازرایابی گوگل

یکی از حوزه های پرطرفدار در دنیای کسب و کار مربوط به عرصه سئو است. این حوزه جذابیت بسیار زیادی برای مردم دنیا داشته و بسیاری از کارآفرینان برای حرفه ای‎ شدن در آن مشغول برنامه ریزی های بسیار سفت و سختی هستند. انتخاب کلیدواژه های مناسب در این بین می تواند بسیار موثر عمل کند.
کسب و کار خانوادگی

راز و رمزهای راه اندازی کسب و کار خانوادگی از زبان راب لاکنوئر

 مصاحبه با راب لاکنوئر Rob Lachenauer، مدیرعامل شرکت خانوادگی بان یان را می خوانیم که می تواند راهنمای کسانی باشد که مایل به راه اندازی کسب و کار خانوادگی هستند.
مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم

مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم: کمک اتاق های فکر به برگزاری باشکوه نمایشگاه تبلیغات

مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم گفت: مسئولان می توانند با برپایی جلسات و اتاق های فکر کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه کنند.
محصولات جدید

معرفی و توجه به بازاریابی محصولات جدید برندها

رونمایی از یک محصول تازه همیشه همراه با نگرانی‎ های فراوان است. بدون طراحی استراتژی تاثیرگذاری امکان مواجهه با شکست در کمپین های بازاریابی افزایش پیدا می‎ کند. این امر در مورد رونمایی از محصول تازه و بازاریابی برای آن نیز به همین ترتیب است. بازاریابی برای محصولات جدید پیش از ورود رسمی به بازار امر ضروری محسوب می ‎شود.
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

استراتژی های رشد و توسعه یک کسب و کار

توسعه یک کسب و کار، اگر مهم‌ترین وظیفه واحد بازاریابی نباشد، یکی از مهم‌ترین وظایف آن است.