استراتژی های رشد و توسعه یک کسب و کار
توسعه یک کسب و کار، اگر مهمترین وظیفه واحد بازاریابی نباشد، یکی از مهمترین وظایف آن است.
استفاده از نقشه برداری ذهنی برای ارتقای کسب و کار
ارتقای کسب و کار در دنیای کنونی امر ساده ای نیست. در این مقاله بررسی برخی از مزایا و نحوه های استفاده از نقشه برداری ذهنی برای بهبود وضعیت کسب و کار است. این امر به شما برای مدیریت و توسعه هرچه بهتر کسب و کارتان کمک خواهد کرد.
الگوی کار ترکیبی بعد از کرونا
همانطور که این روزها خرید آنلاین از آمازون حسابی رونق گرفته و خیلی از خرده فروشی های سنتی مثل تارگت هم کم کم وارد دنیای رنگارنگ فروش آنلاین می شوند، کارمندان هم به فکر روش های جدیدتر و کار ترکیبی برای حضور در کنار شرکت ها افتاده اند. همه اینها به خاطر شوک ناشی از همه گیری کرونا و صدالبته کارآمدی فناوری های در دسترس برای ادامه فعالیت برندهاست.
بهره مندی از بازاریابی پیامکی موفق با استفاده از ۴ اصل مهم
دلیل این امر به خاطر عدم نیاز به اینترنت است که خود باعث خواهد شد تا اطمینان داشته باشید اقدامات شما، بازدید لازم را دارد و آن را بازاریابی پیامکی موفق نامبرده می شود.
بررسی مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴
در این مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴ بپردازیم. اگر دوست دارید در سال جدید نه تنها مشتریان تان برند شما را ترک نکنند، بلکه بر تعداد آنها افزوده هم شود، با ما همراه باشید.
برندهای معروف و دلایل نام گذاری آن
آخر هفته ها حتما به رستوران ها سر زده اید. بعضی از این رستوران ها در مرکز توجه عموم قرار دارند و به یک برند خاص تبدیل شده اند.
توصیه هایی مهم برای حوزه کارآفرینی
اگرچه حوزه کارآفرینی یکی از شغل هایی محسوب می شود که هر فردی در آرزوی آن است، با این حال باید آن را در رده سخت ترین ها هم به حساب آورد.
تغییرات در دنیای بازاریابی آینده
زمانی نه چندان دور تصور اینکه آدم هایی در این دنیا با گوشی های کوچک و هوشمند کلی از کارهای روزمره شان را انجام دهند، بی نهایت عجیب به نظر می رسید. انگار که قرار بود تا ابد وضعیت مردم در دهه 80 و 90 میلادی باقی بماند. دنیای فناوری اما این حساب و کتاب های ایستا را لحاظ نمی کند.
معرفی کتاب معماری بازاریابی
کتاب معماری بازاریابی به قلم کای ساتو و ترجمه دکتر میثم نصیری، مریم جوفروش مقدم و عصمت عسگری توسط انتشارات مهربان نشر راهی بازار شده است.
بازاریابی اینترنتی و اصول مربوط به آن
با از بین رفتن فواصل توسط شبکه مجازی اینترنت ، بسیاری از مدیران از این بستر مناسب جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای کسبوکار خود استفاده میکنند. اما بازار یابی اینترنتی اصولی دارد.
بازاریابی ویدئویی و جذب مخاطب
بازاریابی ویدئویی یکی از آیتم هایی است که در کسب و کارهای کوچک مورد توجه قرار گرفته است.
۹ ابزار کارآمد بازاریابی محتوا
در جهان امروز، بازاریابی بدون استفاده از تکنولوژی، اقدامی کاملا اشتباه خواهد بود. این امر نهتنها سختی کار را بیش از حد افزایش خواهد داد، بلکه باعث می شود تا فرصت های موجود در اختیار رقبای شما قرار گیرد. به همین خاطر استفاده از آن کاملا حیاتی است، با این حال سوال اصلی این است که از چه ابزارهایی باید استفاده کنید؟ در ادامه به بررسی 9 ابزار کارآمد بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت.
بهبود وضعیت روابط عمومی با رعایت چند نکته
بهبود وضعیت روابط عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند.
فعالیت شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر کسب و کار
فعالیت شبکه های اجتماعی در 10 سال گذشته رشدی فوق العاده را داشته اند. درواقع این حوزه را باید از معدود کسب و کارهایی به حساب آورد که هیچ گاه با بحران و یا حتی شیب رشد کم مواجه نشده است. درواقع امروزه اینترنت، به بخش جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده که در این زمینه سهم شبکه های اجتماعی، بیشتر از سایر موارد است.
مدیران سالنامه امسال؛ تغییر روزانه قوانین
مدیران مجموعه سالنامه امسال گفتند: یکی از مهم ترین مشکلات نمایشگاه امسال تغییر روزانه قوانین بود.
۳ راهکار رهبر تجاری قوی برای کسب موفقیت برند
فعالیت به عنوان یک رهبر تجاری قوی همیشه کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد در دنیای کسب و کار دست و پای خودشان را گم می کنند.
استراتژی های فروش نادرست را حذف کنید
کارآفرینان برای فروش بیشتر در بازار درگیر یک ماراتن تمام نشدنی با رقبا هستند. هر لحظه که آدم فکر می کند دیگر خبری از رقبا در بازار نیست و به تنهایی یکه تازی می کند، ناگهان سر و کله یک برند دیگر پیدا می شود. همین امر باعث شده خیلی از کارآفرینان دنبال روش های نامتعارف برای بیرون انداختن دیگران از رینگ مسابقه باشند
حفظ توان روحی کارآفرینان در فشار کاری بالا
بسیاری از کارآفرینان صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شده و تا پاسی از شب مشغول فعالیت هستند. این امر از نظر جسمی آنها را تحت شرایط بسیار دشواری قرار می دهد. در کنار این مسئله همیشه امکان بروز مشکلاتی در زمینه فعالیت کاری نیز وجود دارد. بسیاری از افراد وقتی تحت فشار کاری بالا کنند، همیشه مشکلاتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان خواهند داشت.
افزایش ارزش طول عمر مشتری (CLV) و ضرورت توجه به آن
برای برندها حیاتی است که بتوانند وفادارترین مشتریان خود را شناسایی کنند و بر روی افزایش ارزش طول عمر مشتری در سازمان (CLV) سرمایهگذاری کنند.
بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک
به زبان سادهتر بعد از شناسایی مشتریان اصلی و ارزشهای اساسی آنها، ما باید چگونه عملکردی داشته باشیم که بتوانیم این ارزشها را برای مشتریان خود خلق کنیم. با من همراه باشید تا در این بخش، بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.




































