جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای
در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.
هدایای تبلیغاتی ابزار موثر بازاریابی و تبلیغات
هدایای تبلیغاتی از ابزار های بازاریابی و تبلیغات موثر و سودمند هستند. این نوع هدایای انواع مختلفی دارند که در موقعیت های گوناگون قابل تهیه و ارائه به افراد هستند.
۷ کتاب ضروری برای افزایش سطح مشتری مداری
افزایش سطح مشتری مداری و خدمت رسانی، از جمله مفاهیم بسیار مهمی است که هر برندی باید به آن توجه ویژه داشته باشد. در این زمینه اگر مطالعه خوبی داشته باشید، طبیعی است که امکان عملکرد بهتر نیز مهیا باشد.
۹ راهکار افزایش فروش و تحول در کسب و کار
بعضیها میگویند برای افزایش فروش همان کارهایی که برای فروختن محصول انجام میدهید کافی است؛ ولی در این مقاله می بینید که بهتر است در کنار کارهایی که برای فروش مفید هستند کارهای زیر را هم انجام دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند.
بخش چهارم: کسب و کار در دنیای نوین
همواره یکی از مهمترین ابزارهای به دست آوردن اطلاعات کسب و کار در دنیای نوین؛ پرسشگری است. در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت پرداخته خواهد شد.
استراتژی شرکت اوبر و دلایل موفقیت آن
ترکیب بازاریابی اوبر (Uber) در بازار امارات متحده عربی بر اساس ترکیبی از استراتژیهای بازاریابی است که بر محصول، تبلیغات، مکان و قیمت تمرکز...
برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات اصفهان با هدف اشتغال زایی و توسعه کسب و کار
عباس محمدیان در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات استان اصفهان بر لزوم برپایی نمایشگاههای استانی و منطقهای تبلیغات با هدف کمک به توسعه کسبوکارها و اشتغال زایی کشور تاکید کرد.
معرفی دوره های مختلف بازاریابی در گذر زمان
در سیر تحولات بازاریابی، ما با دوره های مختلف بازاریابی روبرو میشویم
مفهوم بازاریابی در طول زمان تکامل یافته است. در حالی که در کسب...
تبلیغات و اصول بازاریابی
هر روز تغییرات جدیدی برای ماندن در دریای تلاطم کسب و کار ایجاد می شود. در همین خصوص باید دنیای تبلیغات و تغییرات آن را به خوبی زیر نظر داشته باشید تا از قافله عقب نمانید.
مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر؛ فرصتی نو برای درخشش
مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر معتقد است؛ هر برند برتری در هر زمینهای که فعالیت میکند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است
مدل SOSTAC و مزایای کاربرد آن در بازاریابی
چارچوب SOSTAC یک استراتژی بازاریابی جامع است که به ارزیابی موقعیت فعلی، تاکتیکهای پیاده سازی و اقدامات نظارتی را با درنظرگرفتن عوامل ذکر شده می پردازد.
تکنیک های ایجاد کسب و کار سازگار با محیط زیست
چگونه کسب و کار سازگار با محیط زیست داشته باشیم
حفاظت از محیط زیست شعاری است که خیلی از برندها سر می دهند، اما وقتی...
هوش مصنوعی در صنعت مارکتینگ
هوش مصنوعی مدتی است سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته و تقریبا همه مردم دنیا دوست دارند استفاده ای هرچند اندک از آن داشته باشند. صرف نظر از نسخه های پولی ابزارهای دارای هوش مصنوعی، کلی نسخه رایگان نیز دم دست کاربران قرار دارد.
سئو؛ الزام و کاربردها
اما سئو چیست، اهمیت، مزایا و نحوه عملکرد آن و همچنین تأثیر معماری سایت در این باره مسائلی هستند که در این مقاله به تفضیل به آنها پرداخته شده است.
مدیریت مالی کسب و کارهای موفق
مدیریت مالی کسب و کارها یک از مهم ترین بخش های یک شرکت موفق محسوب می شود. استارت آپ ها به طور معمول پیش از تجربه سال نخست فعالیت شان با شکست مواجه می شوند.
۳ معیار ارزیابی بازاریابی ویدئویی
در این مطلب برخی از مهمترین معیارهای ارزیابی بازاریابی ویدئویی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
مدیریت کسب و کار های کوچک و نقشه راه کارآفرینی
در نقشه راه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های کوچک، هر کارآفرینی باید ویژگی ها و مشخصه ها و پتانسیل های کسب و کار های کوچک را بشناسد و درک کند.
۸ راهکار طلایی تولید محتوا
یکی از چالش های همیشگی افرادی که در زمینه تولید محتوا فعال هستند، تکراری شدن اقدامات آنها است در ادامه هشت راهکار طلایی تولید محتوا را بررسی خواهیم کرد.
راهکارهایی برای جلب نظر مشتریان تازه با برندسازی
ما در این مقاله برخی از ساده ترین راهکارها برای جلب نظر مشتریان تازه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنین راهکارهایی برای اغلب کسب و کارها قابل استفاده خواهد بود بنابراین مشکلات کارآفرینان و صاحبان برند در زمینه جلب نظر مشتریان تازه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
خاستگاه کوچینگ
شاید کلمه کوچینگ به گوشتان خورده باشد اما معنی آن و کاربردش را نمیدانید. کلمه coach داستان جالبی در خود دارد؛ با من همراه باشید تا با کوچینگ به صورت ریشهای و اصولی آشنا شوید.




































