افزایش ارزش طول عمر مشتری (CLV) و ضرورت توجه به آن
برای برندها حیاتی است که بتوانند وفادارترین مشتریان خود را شناسایی کنند و بر روی افزایش ارزش طول عمر مشتری در سازمان (CLV) سرمایهگذاری کنند.
بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک
به زبان سادهتر بعد از شناسایی مشتریان اصلی و ارزشهای اساسی آنها، ما باید چگونه عملکردی داشته باشیم که بتوانیم این ارزشها را برای مشتریان خود خلق کنیم. با من همراه باشید تا در این بخش، بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
نظریه مزلو و کاربردهایش در مدیریت
نظریه مزلو میتواند کلید دستیابی به نتایج موفق پروژه باشد. اگرچه به نظر میرسد همه این الزامات با مدیریت پروژه ارتباطی نداشته باشند، اما میتوان آنها را متناسب با بسیاری از زمینهها تطبیق داد.
بررسی ریشه های روانشناسی خدمات به مشتریان
ما در این مقاله قصد داریم کمی دقیق تر ریشه های روانشناسی خدمات به مشتریان را زیر ذره بین ببریم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا اوضاع بهتری از نقطه نظر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان تان داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا ماجرا را هرچه دقیق تر زیر ذره بین ببریم.
معرفی کتاب برند محبوب اثر روبرتز کوین
چه چیزی باعث وفاداری شما به برندی خاص میشود؟ عشق عاملی است که برای نجات برندها نیاز داریم. ایجاد ارتباطات عاطفی با مصرفکنندگان، برند محبوب را بهوجود میآورد.
ترفندهای افزایش فروش برای برندها
آگاهی از ترفندهای افزایش فروش با توجه به بیماری کرونا می تواند برای کسب و کارها راهگشا باشد.
راه های جدید برای بازاریابی نوین
پس از دو سال سخت که ویروس کرونا تمامی جهان را درگیر خود کرده بود، اکنون به نقطه ای رسیده ایم که می توان از آن نقطه شروع مجدد نام برد، با این حال بدون داشتن استراتژی در بازاریابی نوین، نمی توان در بازاریابی موفقیت خاصی را به دست آورد.
شخصی سازی محتوا در بازاریابی: یک راهنمای کاربردی
شخصی سازی محتوا یا کمپین های بازاریابی ایده ای است که در طول چند دهه اخیر اهمیتش روز به روز بیشتر می شود. زمانی نه چندان دور دوران طلایی تبلیغات توده ای (Mass Advertisement) بود و کسی فکر شخصی سازی محتوا را هم نمی کرد.
تعریف شرکتهای دانش بنیان و چگونگی قرارگیری در دسته این شرکت ها
امروزه با پیشرفت علم و فناوری شرکتهایی تاسیس شدهاند که با استفاده از علم و دانش به کسب درآمد میپردازند. به این شرکتها دانش...
بازاریابی چندکاناله و بازاریابی بینکانالی
روشهای جدید به بازاریابان کمک میکنند تا مشتریان را در کانالهای بیشماری هدف قرار دهند؛ در این میان دو مورد از محبوبترین روشها عبارتند از بازاریابی چندکاناله و بازاریابی بینکانالی.
کنفرانس های مدیریتی و نقش آن در موفقیت کسب کار
کنفرانس های مدیریتی همواره می تواند باعث رشد و ارتقاء اطلاعات شما به عنوان مدیر یک مجموعه باشد. در این کنفرانس ها شما با...
کتاب مدیریت استراتژیک کسب و کار منتشر شد
کتاب مدیریت استراتژیک کسب و کار به قلم پارسا زعفری در ۲۴۸ صفحه و به قیمت ۲۰۰ هزار تومان توسط انتشارات خیابان در ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.
نقش افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی مشارکتی در کسب درآمد
در این مقاله، ضمن معرفی و آموزش سیستمهای همکاری در فروش، نکاتی آموزشی از مدل بازاریابی افیلیت مارکتینگ برای کسب و کارها و نیز...
آشنایی با داستان لوگوی برندهای بزرگ
مقاله ما کاملا مخصوص شماست. پس منتظر چه هستید؟ همین الان حاضر شوید تا سفرمان به دل داستان لوگوی برندهای بزرگ را شروع کنیم.
معرفی ۵ گام از نردبان وفاداری مشتری
۵ گام در نردبان وفاداری مشتری وجود دارد، که هر گام نشاندهنده یک نوع از مشتری بر اساس وفاداریاش به کسب و کار میباشد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با هر گام از این نردبان آشنا شوید.
باوری غلط درباره موفقیت در گرو کار شبانه روزی
طبق تازه ترین حرف های جک دورسی این گفته که کارآفرینان برای موفقیت باید شب ها هم کار کنند و حتی یک روز هم استراحت نکنند دیگر قدیمی شده است. در واقع به باور مدیرعامل توییتر این نگرش غالبا منجر به شکست می شود.
تقویت انگیزه کارمندان در دنیای کنونی
براساس گزارش خبرگزاری USA Today، نزیک به 30 درصد از کارکنان آمریکایی احساس رضایت عمیق از کارشان دارند. این امر شامل تقویت انگیزه برای ادامه کار در عرصه کسب و کار است، با این حال 70 درصد دیگر کارمندان چنین احساسی به حوزه کاری شان ندارند.
حفظ کارمندان در دنیای کسب و کار
حفظ کارمندان در دنیای کسب و کار امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها پس از مدت زمانی اندک با درخواست های کارمندان شان برای استعفا مواجه می شوند. اغلب اوقات وضعیت نامناسب شرکت یا تمایل کارمندان برای یافتن شغلی بهتر موجب این رویداد می شود.
برگزاری مراسم آنلاین و بازاریابی آنلاین
مراسم آنلاین این روزها گزینه مناسبی برای اکثر شرکت ها به است. برگزاری مراسم های کاری گزینه جذابی برای کسب و کارها و کارآفرینان محسوب می شود.
موفقیت در بازاریابی تلفنی و روش های تاثیر گذار
بازاریابی تلفنی یکی از روش های کاربردی در کسب مشتری و فروش محصولات است که با رعایت نکات تامل برانگیز در این زمینه، موفقیت چشمگیری کسب خواهید کرد.




































