خاستگاه کوچینگ
شاید کلمه کوچینگ به گوشتان خورده باشد اما معنی آن و کاربردش را نمیدانید. کلمه coach داستان جالبی در خود دارد؛ با من همراه باشید تا با کوچینگ به صورت ریشهای و اصولی آشنا شوید.
تعامل کارمندان با مدیریت صحیح
تعامل کارمندان با برند بیانگر میزان علاقه شان برای همکاری با شرکت شما و همچنین تمایل شان برای ادامه همکاری با یک برند است.
ه راهکار ساده برای تقویت تیم های بازاریابی و روابط عمومی
مشاهده فعالیت تیم های بازاریابی و روابط عمومی در شرکت های مختلف همیشه جذاب است. اگر شما نسبت به این نکته توجه نشان دهید، فعالیت یکسان و مشابه بسیاری از تیم های بازاریابی و روابط عمومی نظرتان را جلب خواهد کرد. متاسفانه امروزه عنصر خلاقیت در عرصه کسب و کار به ندرت یافت می شود. همین امر تفاوت میان برندهای موفق و شکست خورده را تعیین می کند.
کارآفرینی باید چگونه باشد
کارآفرینی را باید مهمترین سمت در یک سازمان تلقی کرد. درواقع رشد و یا پسرفت شرکت کاملا به ایده های شما بستگی خواهد داشت، با این حال یکی از مهمترین جنبه های کارآفرینی، آزادبودن فرد است.
بالا بردن تعامل در اینستاگرام با ۸ روش کارآ
در حال حاضر، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی میان بازاریابان اینترنتی است. میزان مشارکت و تعامل در اینستاگرام در این پلتفرم 10 برابر فیس...
بهره مندی از قطب نمای مدیران فروش در بازار ایران
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، برای ایفای هدف معرفی کتاب های کاربردی در مدیریت بنگاه های اقتصادی، جهت استفاده مدیران کشور، این بار کتاب «قطب نمای مدیران فروش» را معرفی می کنیم.
۶ راز کمپین های اینترنتی در مسیر دستیابی به موفقیت
کمپین های اینترنتی، موثرترین روش بازاریابی
امروزه موثرترین روش بازاریابی، ایجاد کمپین های اینترنتی است. در این زمینه دو نکته را باید مورد توجه داشته...
بازاریابی فصلی؛ مزایا و معایب
بازاریابی فصلی با روانشناسی در ارتباط است. در واقع برندهای مختلف فروش خود را در فصل میبندند و معتقد هستند زیاد کار کردن گزینه خوبی نیست و میبایست هوشمندانه کار کرد.
تاثیر محیط کار مثبت بر کارایی کارمندان
ایجاد و حفظ محیط کار مثبت و سرزنده یکی از اهداف اساسی هر کسب و کاری است. اگر شما به عنوان مدیرعامل یا مسئول یکی از بخش های شرکت فعالیت داشته باشید، به خوبی از مشکلات حفظ محیط کار مثبت اطلاع دارید.
بازاریابی پایدار چیست
بازاریابی پایدار (Sustainable Marketing) به یکی از روندهای برجسته و پررنگ دنیای کسب و کار کمتر مورد توجه عمومی قرار گرفته است.در این مقاله بیشتر با بازاریابی پایدار آشنا میشویم.
۵ راهکار تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند
امروزه با توجه به این امر که بیشتر کاربران اینترنت از تلفن همراه برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند، بسیار ضروری است که تولید محتوا برای کاربران گوشی هوشمند مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و محتواها را با توجه به الزامات این بخش، ایجاد نمایید. درواقع عدم توجه به مناسب بودن محتوا برای گوشی های هوشمند، حتی در زمینه سئو نیز تاثیر منفی را به همراه دارد.
مطالبی که بازاریاب های محتوایی باید بدانند
ویدئو امروزه یکی از ابزارهای اساسی و پرقدرت در زمینه بازاریابی محسوب می شود. هر بازاریابی در طول زندگی اش دست کم یک بار از ویدئو به عنوان فرمت اصلی بازاریابی استفاده کرده است. همین امر بازاریابی محتوا را به طور ویژه ای با این استراتژی پیوند داده است. اگر شما نسبت به استفاده از این فرمت هنوز شک و تردید دارید، یا اینکه هنوز کاملا با آن آشنا نشده اید، در این مقاله مهمترین درس های بازاریاب های محتوایی درباره فرمت ویدئو را با هم مرور خواهیم کرد.
بهره مندی از کلیدهای شادی در کسب و کار
انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «شادی در کسب و کار»را چاپ و در بازار منتشر کرد.
اهمیت سئو برای سایت های تازه تاسیس
اهمیت سئو برای سایت های تازه تاسیس غیر قابل انکار است. راه اندازی سایت اولین اقدامی است که به ذهن کارآفرینان در حوزه های مختلف می رسد. کسب و کاری که سایت رسمی داشته باشد، از نظر اعتبار و پرستیژ در وضعیت بسیار بهتری نسبت به رقبا قرار می گیرد. البته شما قرار نیست یک سایت برای دل خودتان طراحی کرده و بعد هم همه چیز را فراموش کنید.
هویت بصری و مزایای آن در بازاریابی
ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای هویت بصری قوی بر روی مارکتینگ کسب و کارها بپردازیم.
۱۱ درس بازاریابی از فیس بوک
درس های بازاریابی از فیس بوک این است که شما باید به محصول خود اعتماد داشته باشید. از رقابت نترسید. تنها در صورتی محصول شما موفق خواهد بود که اعتماد به نفس داشته باشید.
۷ راهکار ساده و کارآمد خلاقیت بیشتری در کسب وکار
خلاقیت برگ برنده موفقیت در کار محسوب شده و لازم است تا برای افزایش سطح آن، اقداماتی را انجام دهیم، با این حال بسیاری...
صفر تا صد طراحی یک کمپین بازاریابی موفق
هدف این مقاله بررسی روند طراحی یک کمپین بازاریابی از صفر تا صد است. اگر به دنبال طراحی یک کمپین هستید، نکات این مقاله برای تان جذابیت خواهد داشت.
اشتباهات رایج بازاریابان در بازاریابی مناسبتی
اگر دنبال دلیل محکم برای علاقه مردم به خرید در زمان های خاص هستید، باید با بازاریابی مناسبتی آشنا شوید.
سالنامه دموت؛ جانمایی ضعیف و نارضایتی برندهای مطرح
مدیرعامل سالنامه دموت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانماییها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاههای سال بعد استقبال نخواهد کرد.




































