استخدام صحیح کارمند در شرکت های معتبر
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز: یکی از مهم ترین چالش های مدیران و کارآفرین ها این است که اقوام و نزدیکان خود را در شرکت استخدام نمایند.
کارآفرینان و انتظارات مشتریان
انتظارات مشتریان در سال های اخیر تغییر یافته است. کارآفرینان همیشه با کلی امید و آرزو محصولات شان را روانه بازار می کنند تا بلکه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و این وسط سودی گیرشان بیاید. با این حال معادلات بازار همیشه مطابق میل کارآفرینان پیش نمی رود. شاید قبلا مشتریان به راحتی آب خوردن شیفته برندهای گوناگون می شدند، اما این روزها محاسبات آنها قبل از خرید دست کمی از فرمول های مربوط به معادلات چند مجهولی ندارد.
بررسی شیوه های کاربردی بازاریابی درپلتفرم ها
امروزه مخاطب های دنیای تبلیغات به شدت افزایش پیدا کرده است. براساس ارزیابی پژوهشگران موسسه Hootsuite، اکنون نزدیک به 1.6 میلیارد نفر در سراسر دنیا به عنوان کاربر اینستاگرام در سراسر دنیا فعالیت دارند. این امر توجه ویژه به اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم برجسته را ضروری می سازد.
۵ اشتباه با اهمیت در کار تیمی در دنیای کسب و کار
اگر شما هم دوست دارید در دنیای کسب و کار بی عیب باشید، این مقاله مخصوص شماست؛ چراکه در ادامه 5 اشتباه با اهمیت در کار تیمی را زیر ذره بین خواهیم برد.
۴ گام اصلی برای برندسازی در شبکه های اجتماعی
کریشن لایر یکی از نابغه های عرصه برندسازی محسوب می شود. وی با بیش از 18 سال فعالیت در این حوزه، یکی از قابل اعتمادترین ها محسوب می شود. با توجه به این امر که در حال حاضر، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی در صدر تمامی روش ها قرار دارد، صحبت کردن در رابطه با این موضوع، بسیار مهم شده است. در ادامه 4 گام اصلی برای برندسازی در شبکه های اجتماعی از نگاه وی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
توجه به ۶ اقدام در زمینه برندسازی
برندسازی نخستین اقدامی است که هر برندی باید به آن توجه داشته باشد. درواقع بدون برند، شرکت شما هیچ گونه معنایی را نخواهد داشت و با این حال توصیه ها در زمینه برندسازی، صرفا برای برندهایی که قصد شروع فعالیت خود را دارند نبوده و در زمینه برندسازی مجدد نیز کاربرد دارد. در این راستا قصد داریم تا به بررسی شش اقدامی بپردازیم که در این رابطه باید مورد توجه قرار گیرد.
مهارت های کاری در دوران پسا کرونا
ویروس کرونا جهان را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از کسب و کارها تا مدت ها تعطیل بودند. همین امر...
اقدامات بازاریابی کم هزینه در دوران بحران
شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.
هدیه های تبلیغاتی، کمهزینهترین و موثرترین استراتژی بازاریابی
هر کسبوکاری نیاز به یک روش موثر برای جذب مشتری دارد. ارزانترین و بهترین روش برای جذب تعداد بالایی از مخاطبهای جدید، هدیه های تبلیغاتی است.
خواسته های ایلان ماسک برای تغییر در توئیتر
بدون شک مهمترین خبر در دنیای شبکه های اجتماعی، فروش 44 میلیاردی توئیتر به ایلان ماسک می باشد که در تاریخ، رقمی کاملا بی سابقه محسوب می شود.
اشتباهات رهبران تجاری و راهکارهایی برای حل آن
اشتباهات رهبران تجاری در شرایط کرونا چیست
اگر یک رهبران تجاری کسب و کارها در شرایط کنونی توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی کارمندان را...
بازاریابی و رموز آن در دنیای ارتباطات
حوزه بازاریابی در طول چند دهه اخیر تحولات بسیار زیادی پیدا کرده است. بسیاری از شیوه های قدیمی بازاریابی دیگر تاثیرگذاری چندانی بر روی مخاطب ندارد.
ایجاد تیمی با کارمندان مناسب برای کسب و کار
. امروزه برای وضعیت کسب و کارهای کوچک استخدام کارمندان مناسب بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
توصیه های کاربردی مدیریت زمان برای حرفه ای ها
در جهان امروز که افراد با انتخاب های متنوعی در طول روز مواجه هستند، مدیریت زمان به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.
میکرومارکتینگ؛ مزایا و معایب
در این مقاله تصمیم گرفتیم که مهمترین و پرتکرارترین پرسشهایی که در خصوص میکرومارکتینگ مطرح میشود را گردآوری کرده و در قالب بخشهای اختصاصی و جداگانه به آنها پاسخ گوییم. با ما همراه باشید.
استراتژی برندسازی نایک: فروش سبک زندگی بهجای محصول
استراتژی برندسازی نایک یک کلاس آموزشی کامل در این است که چطور برندی خلق کنید که فراتر از یک محصول باشد. این ایده نه در خواب، بلکه در یک لحظهی الهام نزدیک به مرگ روی دستگاه StairMaster در یک روز غمانگیز در سیاتل به ذهنم رسید.
معرفی و توجه به بازاریابی محصولات جدید برندها
رونمایی از یک محصول تازه همیشه همراه با نگرانی های فراوان است. بدون طراحی استراتژی تاثیرگذاری امکان مواجهه با شکست در کمپین های بازاریابی افزایش پیدا می کند. این امر در مورد رونمایی از محصول تازه و بازاریابی برای آن نیز به همین ترتیب است. بازاریابی برای محصولات جدید پیش از ورود رسمی به بازار امر ضروری محسوب می شود.
فعالیت تاثیرگذار در فضای شبکه های اجتماعی
تیم های بازاریابی دارای مسئولیت های بسیار زیادی هستند. امروزه با پیشرفت فناوری های مختلف هر تیم بازاریابی باید در پلتفرم های مختلفی فعالیت داشته باشد. تا پیش از عصر اینترنت فرآیند بازاریابی دارای چند شاخه مشخص بود، با این حال با ورود اینترنت به دنیای بازاریابی تمام معادلات به هم ریخت. اکنون تیم های بازاریابی باید علاوه بر توجه به فضای شبکه های اجتماعی مختلف به فکر مدیریت سایت رسمی و وبلاگ برندشان نیز باشند. این امر فشار بسیار زیادی بر روی تیم های بازاریابی ایجاد می کند.
همسویی دارایی های نامشهود با استراتژی (بخش اول)
دارایی های نامشهود دقیقاً چه مواردی هستند؟ بهتر است ابتدا به معنای لغوی نامشهود توجه کنیم. نامشهود در لغت به معنای عدم امکان تشخیص یا شناسایی است؛ بنابراین دارایی های نامشهود به دارایی هایی در سازمان گفته می شود که نمی توان آن ها را کاملاً تشخیص داد و شناسایی کرد.
ضرورت ویرایش محتوا در بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی همیشه همراه با احساس خطر نسبت به بارگذاری محتوای نامناسب است. امروزه سطح رقابت در شبکه های اجتماعی به شدت افزایش یافته است. حضور شمار بالایی از برندها در این فضا به خوبی بیانگر ضرورت بهبود مهارت و توانایی بازاریابی برندهاست. یکی از نکات مهم در این میان توانایی بازاریاب ها برای ویرایش محتوا پیش از انتشارشان است. بسیاری از اوقات برندها محتوای خام و اولیه شان را بدون هرگونه بازنگری در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنند. این امر اغلب مشکلات قابل توجهی برای برندها به همراه دارد.