کارآفرینان در دنیای امروز چه می کنند؟
عملکرد کارآفرینان در دنیای امروز به توجه به تغییرات دنیای مردم تغییر کرده است.مردم در زندگی شان به بعضی آدم ها بیشتر از بقیه اعتماد دارند. مثلا اگر قرار باشد همین امروز یک کفش ورزشی بخرید، احتمالا هر چقدر فروشندگان بیشتر برای شما درباره مزایای یک کفش حرف بزنند، انگیزه تان برای خرید آن کمتر می شود.
۱۴ ویژگی فعالان بازاریابی محتوا
همه ما از اهمیت تولید محتوا به عنوان مهم ترین اقدام بازرایابی آگاه هستیم. با این حال فرد و یا افرادی که در زمینه...
کسب و کار موفق و رابطه آن با تبلیغات
هدف اصلی هر شرکتی از فعالیت در دنیای کسب و کار کسب سود است. این امر به طور معمول با تولید محصولات یا ارائه خدمات جذاب و کاربردی برای مشتریان صورت می گیرد.
صدرنشینان تجارت الکترونیکی
تجارت الکترونیک به معنای کاربردی کردن فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی یا به اختصار ICT است که همه فرآیندهای تجارت را پشتیبانی کرده و سازمانها را قادر میسازد تا تعاملات برون شرکتی خود را با سایر کسبوکارها و گروههای تجاری به شیوهای مدرنتر و کم هزینهتر ادامه دهند.
بازاریابی محتوا در دنیای امروز
بازاریابی محتوا یکی از آن اصطلاحات مبهم است که هم به معنای هیچ چیز و هم همه چیز است. در این رشته رو به رشد، هیچ متخصص واحدی وجود ندارد، هیچ فردی که همه پاسخ ها را بداند وجود ندارد. ما این را بهتر از همه می دانیم. در حالی که پلتفرم ما هر ماه هزاران داستان را تجزیه و تحلیل می کند، ما همچنان هر روز چیزهای جدیدی در مورد داستان سرایی می آموزیم
خستگی از تبلیغات و روش های جلوگیری از آن
تبلیغاتی که هر کدام به نوبه خود زیبا و جذابند اما انباشت مداوم آنها حس خوبی به همراه ندارد. این موضوع همان پدیده ای است که در دنیای بازاریابی به خستگی از تبلیغات مشهور است.
اشتباهات تبلیغات محیطی و چگونگی از دست ندادن فرصت ها
بیلبوردها، پوسترها و تابلوهای خیابانی که زمانی پادشاهان صنعت تبلیغات بودند، حالا در رقابت با صفحه های گوشی ها کمرنگ تر به نظر می رسند. این تغییر مانند جزر و مدی است که روش های قدیمی را عقب کشیده و فضا را برای نوآوری باز کرده است.
بازیابی مشتریان در دنیای رقابت
هیچ کسب و کاری در بازار دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد. اینکه شما مشتریان تان را به طور مداوم از دست بدهید، یکی از شانس های مهم تان برای ایجاد دامنه ای قابل ملاحظه از مشتریان وفادار را از بین می برد. این اتفاق برای بسیاری از بازاریاب ها به معنای پایان شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. البته مگر اینکه راهکاری برای بازیابی مشتریان وجود داشته باشد.
شبکه های اجتماعی و بازاریابی ارزان
شبکه های اجتماعی این روزها دیگر صرفا محلی برای گفت وگو و سرگرمی نیستند. آنها به قلب تپنده ارتباطات نوین بدل شده اند؛ جایی که ایده ها و دوستی ها شکل می گیرند و کسب وکارها رشد و شکوفایی را تجربه می کنند.
بازاریابی؛ مفاهیم و تعاریف
میتوان به شکلی ساده گفت بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیتهای شرکت در مسیر فروش بیشتر اما در واقع مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم!
بازاریابی آموزش؛ تعامل با مخاطب همراه با آموزش
تا چند سال پیش موسسات آموزشی و دانشگاه ها کمتر جایی در بحث های بازاریابی و تبلیغات داشتند. آنها بیشتر به کیفیت آموزشی و پژوهشی خود تکیه می کردند و گمان می بردند که همین کافی است تا دانشجویان و دانش آموزان در صف های طولانی برای ثبت نام بایستند، اما واقعیت این است که حتی بهترین موسسات آموزشی هم نمی توانند بدون معرفی مناسب، برتری خود را به جامعه نشان دهند.
بازاریابی غیرمتمرکز چیست و چه کاربرد هایی دارد
بلاک چین نامی آشنا برای کارآفرینان حوزه فناوری است. با این حال در حوزه بازاریابی هنوز در ابتدای راه قرار دارد. بسیاری از مشتریان هنوز به شنیدن اسم آن عادت ندارند. بنابراین بجاست که از خودمان بپرسیم بلاک چین و بازاریابی دقیقا چه نسبتی با هم دارند؟ جواب این سوال در یک کلمه خلاصه می شود: بازاریابی غیرمتمرکز.
آشنایی با آپدیت های گوگل ادز
گوگل ادز نه یک مفهوم ناآشنا، بلکه ابزاری ضروری برای هر کارآفرین در دنیا محسوب می شود در این مقاله به بیان آپدیت های گوگل ادز می پردازیم.
تداوم کسب و کار و بررسی علل اهمیت آن
اساسیترین نیاز به تداوم کسب و کار این است که عملکردهای اساسی را در هنگام بروز یک فاجعه فعال نگه دارید و در کمترین زمان ممکن از کار بیفتید.
بررسی الگوهای مختلف تبلیغات در جهان برای برندها
معتقدیم الگوهای مختلف تبلیغات در جهان باید همیشه دم دست کارآفرینان قرار داشته باشد. البته شما قرار نیست هر محتوای کلیشه ای را به جای تبلیغات درجه یک به مخاطب تان قالب کنید.
بازاریابی برای جوانان: نسلی متفاوت با سلایقی متفاوت
نسل جوان به سادگی قانع نمی شود. آنها تبلیغات و بازاریابی پرزرق و برق و شعارهای توخالی را باور نمی کنند. آنها به دنبال تجربه های واقعی هستند، به دنبال ارتباطی صمیمی و صادقانه با برندها. آنها می خواهند برندها را بشناسند، به آنها اعتماد کنند و با آنها همراه شوند.
بازاریابی پیامکی: ابزار قدرتمند ارتباط با مشتریان
بازاریابی پیامکی روشی مستقیم و مؤثر برای افزایش تعامل و فروش از طریق ارسال پیامهای کوتاه و جذاب به مشتریان است.
فروش اشتراکی؛ متقاعدسازی خریدار با روشی هنرمندانه
زمانی که صحبت از فروش می شود، تصویر کلاسیک آن در ذهن بیشتر ما به سرعت شکل می گیرد: یک مشتری، یک محصول، یک بار پرداخت و تمام. با این حال دنیای کسب و کار در سال های اخیر از این مدل قدیمی فاصله گرفته و با قدرت به سمت رویکردهای نوین مانند فروش اشتراکی رفته است.
مجموعه طراحان ۳۳؛ برپایی در زمان و مکانی ثابت در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات...
مدیر مجموعه طراحان 33: اگر مسئولان برپایی نمایشگاه در برنامه ریزی های خود دقت بیشتری به عمل آورند و هر سال یک زمان مقرر برای برگزاری رویداد های این چنینی داشته باشند شرکت کنندگان می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.
برندینگ بر اساس شخصیت موسس
در دنیایی که برندها در دریایی از رقابت غوطه ورند، تمایز و جلب نظر مخاطب به چالشی بزرگ تبدیل شده است. در این میان، برندینگ براساس شخصیت موسس، راهی نوین برای خلق هویتی منحصر به فرد و ماندگار به حساب می آید.