چاپ سوم «مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش» روانه بازار شد
کتاب «مدیریت تبلیغات درفرآیند بازاریابی و فروش» از سوی انتشارات ادیبان روز به چاپ سوم رسید.
۱۰ استراتژی تبلیغات موثر برای جذب مشتری و رشد برند
اگر تکنیکهای تبلیغاتی را بهعنوان مواد اولیه یک آگهی عالی در نظر بگیریم، استراتژیهای تبلیغاتی مشخص میکنند که این مواد را کجا و چگونه ارائه کنیم. این استراتژیها نهتنها رایج هستند، بلکه در ایجاد آگاهی و جذب مشتری بالقوه برای کسبوکار شما فوقالعاده مؤثر عمل میکنند.
یافتن مشتریان جدید در حوزه B2B
ما در این مقاله سعی کردیم برخی از مهمترین نکات در رابطه با یافتن مشتریان تازه در حوزه B2B را زیر ذره بین ببریم. حالا دیگر همه چیز به سعی و تلاش خودتان برای اجرای درست این استراتژی بستگی دارد.
تراکت ها و تبلیغات محلی
در دنیای امروز، جلب توجه مشتریان به یک چالش بزرگ برای کسبوکارها تبدیل شده است و تراکت ها روشی موثر بر این امر هستند
ارزیابی کمپین بازاریابی و موفقیت در دنیای دیجیتال
شما ممکن است یک کمپین بسیار جذاب و پرهزینه راه اندازی کنید، اما بدون ارزیابی دقیق نتایج آن گویی هیچ کاری انجام نداده اید. کمپین بازاریابی دیجیتال نیز دقیقا چنین روندی دارد. به عبارت دیگر بدون تحلیل عملکرد چشم بسته به بیراهه خواهید رفت.
شخصی سازی محتوا در بازاریابی: یک راهنمای کاربردی
شخصی سازی محتوا یا کمپین های بازاریابی ایده ای است که در طول چند دهه اخیر اهمیتش روز به روز بیشتر می شود. زمانی نه چندان دور دوران طلایی تبلیغات توده ای (Mass Advertisement) بود و کسی فکر شخصی سازی محتوا را هم نمی کرد.
طراحی پیام بازاریابی برند اما اصولی
پیام بازاریابی؛ همان عنصر ظریفی که از مرز شعار عبور می کند و به یک گفت و گوی واقعی با مخاطب تبدیل می شود.
بازاریابی پلی استیشن سونی: ۶ کمپینی که باعث تعامل و وفاداری برند شدند
از روزهای اولیهاش که غولهای صنعت بازی را به چالش کشید تا تبدیل شدن به یکی از نمادینترین برندها در حوزه سرگرمی، پلی استیشن...
بازاریابی اصیل در عصر هوش مصنوعی
در عصر سلطه هوش مصنوعی و الگوریتمها، راز موفقیت در بازاریابی مدرن نه در فناوری بلکه در انسانیت نهفته است؛ اصالت به بزرگترین مزیت رقابتی برندها بدل شده، جایی که مشتریان تشنه ارتباطی واقعیاند، نه پیامهای خودکار.
برندهای شخصی؛ ایده هایی برای مارکتینگ
در دنیای امروز، ساختن یک برند شخصی به مراتب سخت تر از مدیریت برندهای عادی است. برندهای شخصی نه تنها باید تصویری از تخصص و مهارت های...
چه چیزی بعضی تبلیغات را قدرتمند میکند
رشد سریع بازاریابی نشان میدهد خلاقیت کافی نیست؛ تبلیغات مؤثر نیازمند استراتژی است و چارچوب ADPLAN این مسیر را روشن میکند.
مرگ مکانیک تبلیغات؛ تولد معمار استراتژی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی، قواعد بازاریابی و تبلیغات پولی را دگرگون کرده است؛ دوران تنظیم دستی تبلیغات تمام شده و عصر معماران استراتژی هوشمند آغاز شده است.
اصول بازاریابی هوشمند همراه سعودی با شیب زیاد
جایی که موفقیت به همان اندازه به برنامه ریزی، هدف گذاری و هماهنگی نیاز دارد. بازاریابی هوشمند دقیقا همین مفهوم را به تصویر می کشد.
پایان دوران قیف بازاریابی و آغاز عصر سیگنالها
قیف بازاریابی دیگر جواب نمیدهد؛ مشتری امروز خطی حرکت نمیکند، بلکه با سیگنالهای رفتاری مسیرش را مشخص میکند. بازاریابی نوین یعنی شنیدن این سیگنالها و پاسخ دادن هوشمندانه در لحظه.
تبلیغات برای بازگشت سرمایه با بیشترین نرخ
کسبوکارهایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، باید از همان ابتدای کار به نرخ بازگشت سرمایه یا ROI توجه ویژهای داشته باشند؛ زیرا در تبلیغات و بازاریابی یک کسبوکار، رسیدن به بیشترین نرخ بازگشت سرمایه از اهداف اصلی و مهم محسوب میشود.
بازاریابی و سرمایه گذاری در این صنعت
تمام مفاهیم بازاریابی کلاسیک برای او دیگر کاربردی ندارند و به ناچار باید در اسرع وقت روش ها و ابزار جدید را یاد بگیرد.
اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا
دنیای بازاریابی و شبکه های اجتماعی پر از مفاهیمی است که شباهت بسیار زیادی به هم دارند. به طوری که هر آدم حرفه ای را هم به شک می اندازد. حالا اگر یک بازاریاب بخت برگشته هیچ اطلاعی از تفاوت میان مفاهیم مختلف در این میان نداشته باشد، احتمالا کارش حسابی سخت خواهد شد. از جمله مفاهیمی که اغلب اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند، اینفلوئنسر (Influencer) و تولیدکننده محتوا (Content Creator) است.
بازار شلوغ تولید محتوا؛ چگونه صدای خودتان را پیدا کنید
تصور کنید در یک بازار شلوغ و پرهیاهو قدم می زنید. هر فروشنده ای با صدای بلند کالای خودش را تبلیغ می کند و شما در میان انبوهی از صداها و رنگ ها سرگردان مانده اید. دنیای محتوای آنلاین هم این روزها بی شباهت به این بازار نیست.
تبلیغات پولی و ارزیابی بازگشت سرمایه
بسیاری از کسب و کارها با تبلیغات آنلاین مانند یک قمار رفتار می کنند. آنها با چشمانی بسته سکه ای را در دستگاه شانس می اندازند و امیدوارند که جایزه ویژه را ببرند، اما بازاریابی هوشمند، قمار نیست؛ علمی دقیق است.
بازاریابی با کیفیت با تولید محتوا با کیفیت
بازاریابی و تولید محتوا عرصه ای است که پیوند نزدیکی با بودجه در دسترس کسب و کارها دارد. احتمالا شما هم پس ذهن تان ایده «بازاریابی بهتر با بودجه بیشتر» را قبول دارید. خب در این صورت یک پیشفرض مشترک در میان تمام کارآفرینان و بازاریاب های دنیا وجود دارد و آن ضرورت تولید محتوای بهتر از سوی برندهای بزرگ است.




































