21.5 C
Tehran
سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
شخصی سازی محتوا.مطالعه بازاریابی

شخصی سازی محتوا در بازاریابی: یک راهنمای کاربردی

شخصی سازی محتوا یا کمپین های بازاریابی ایده ای است که در طول چند دهه اخیر اهمیتش روز به روز بیشتر می شود. زمانی نه چندان دور دوران طلایی تبلیغات توده ای (Mass Advertisement) بود و کسی فکر شخصی سازی محتوا را هم نمی کرد.
تلویزیون شهری تبلیغات

تبلیغات ماندگار و نکات کلیدی و حیاتی

در دنیای پر سر و صدای امروز، هر لحظه در معرض بمباران پیام های تبلیغاتی هستیم. از بیلبوردهای کنار خیابان گرفته تا آگهی های تلویزیونی و پست های رنگارنگ شبکه های اجتماعی، همه جا برندها در تلاشند تا توجه ما را به خود جلب کنند. اما در میان این هیاهو تنها تعداد کمی از تبلیغات هستند که موفق می شوند از سطح یک پیام تجاری صرف فراتر رفته، در ذهن و قلب ما نفوذ کنند و حتی به بخشی از خاطرات و فرهنگ یک نسل تبدیل شوند. اینها همان تبلیغات نمادین هستند؛ آگهی هایی که نه تنها محصولات را فروخته اند، بلکه داستان گفته اند، احساسات را برانگیخته اند و گاهی حتی شیوه نگاه ما به دنیا را تغییر داده اند.
تبلیغات

الگوهای تبلیغات و انتخاب درست برای توسعه برند

در دنیای پررقابت کنونی که هر روز برندهای جدیدی به بازار وارد می شوند، تبلیغات دیگر یک گزینه انتخابی برای کسب و کارها نیست، بلکه یک ضرورت برای بقا و پیشرفت محسوب می شود.
بازاریابی

مخاطب های کم حوصله و بازاریابی متفاوت

در جهانی که هر لحظه اش با نوتیفیکیشن، تماس، ایمیل و هشدار همراه است نفس کشیدن هم گاه تبدیل به ماموریتی پیچیده می شود، چه برسد به اینکه کسی فرصت کند در دل همین شلوغی ها پای صحبت بازاریابی یک برند بنشیند.
برندهای شخصی

برندهای شخصی؛ ایده هایی برای مارکتینگ

در دنیای امروز، ساختن یک برند شخصی به مراتب سخت تر از مدیریت برندهای عادی است. برندهای شخصی نه تنها باید تصویری از تخصص و مهارت های...
بازگشت سرمایه

تبلیغات برای بازگشت سرمایه با بیشترین نرخ

کسب‌وکارهایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، باید از همان ابتدای کار به نرخ بازگشت سرمایه یا ROI توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ زیرا در تبلیغات و بازاریابی یک کسب‌وکار، رسیدن به بیشترین نرخ بازگشت سرمایه از اهداف اصلی و مهم محسوب می‌شود.
اینفلوئنسر

اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا

دنیای بازاریابی و شبکه های اجتماعی پر از مفاهیمی است که شباهت بسیار زیادی به هم دارند. به طوری که هر آدم حرفه ای را هم به شک می اندازد. حالا اگر یک بازاریاب بخت برگشته هیچ اطلاعی از تفاوت میان مفاهیم مختلف در این میان نداشته باشد، احتمالا کارش حسابی سخت خواهد شد. از جمله مفاهیمی که اغلب اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند، اینفلوئنسر (Influencer) و تولیدکننده محتوا (Content Creator) است.
پیام بازاریابی

طراحی پیام بازاریابی برند اما اصولی

پیام بازاریابی؛ همان عنصر ظریفی که از مرز شعار عبور می کند و به یک گفت و گوی واقعی با مخاطب تبدیل می شود.
پلی استیشن

بازاریابی پلی استیشن سونی: ۶ کمپینی که باعث تعامل و وفاداری برند شدند

از روزهای اولیه‌اش که غول‌های صنعت بازی را به چالش کشید تا تبدیل شدن به یکی از نمادین‌ترین برندها در حوزه سرگرمی، پلی استیشن...
تولید محتوا دنیای بازاریابی

بازاریابی با کیفیت با تولید محتوا با کیفیت

بازاریابی و تولید محتوا عرصه ای است که پیوند نزدیکی با بودجه در دسترس کسب و کارها دارد. احتمالا شما هم پس ذهن تان ایده «بازاریابی بهتر با بودجه بیشتر» را قبول دارید. خب در این صورت یک پیشفرض مشترک در میان تمام کارآفرینان و بازاریاب های دنیا وجود دارد و آن ضرورت تولید محتوای بهتر از سوی برندهای بزرگ است.
فیس بوک

۱۱ درس بازاریابی از فیس بوک

درس های بازاریابی از فیس بوک این است که شما باید به محصول خود اعتماد داشته باشید. از رقابت نترسید. تنها در صورتی محصول شما موفق خواهد بود که اعتماد به نفس داشته باشید.
برند

هویت رنگی برند؛ زبان خاموشی که داستان شما را در یک نگاه می‌گوید

قبل از آنکه انسان کلمه‌ای برای خطر ابداع کند، سرخی آتش و خون را می‌شناخت. قبل از آنکه مفهومی به نام آرامش را توصیف کند، آبی بی‌پایان آسمان و سبز عمیق جنگل را تجربه کرده بود. رنگ اولین زبان مادری ماست؛ زبانی غریزی، جهانی و آنی که مستقیماً با قدیمی‌ترین بخش‌های مغز ما سخن می‌گوید، مدت‌ها قبل از آنکه منطق و واژه‌ها فرصت دخالت پیدا کنند همان زبانی که امروز نیز هر برند برای ماندگار شدن در ذهن ما از آن بهره می‌برد.
بازاریابی هوشمند

اصول بازاریابی هوشمند همراه سعودی با شیب زیاد

جایی که موفقیت به همان اندازه به برنامه ریزی، هدف گذاری و هماهنگی نیاز دارد. بازاریابی هوشمند دقیقا همین مفهوم را به تصویر می کشد.
بازاریابی

ارزیابی کمپین بازاریابی و موفقیت در دنیای دیجیتال

شما ممکن است یک کمپین بسیار جذاب و پرهزینه راه اندازی کنید، اما بدون ارزیابی دقیق نتایج آن گویی هیچ کاری انجام نداده اید. کمپین بازاریابی دیجیتال نیز دقیقا چنین روندی دارد. به عبارت دیگر بدون تحلیل عملکرد چشم بسته به بیراهه خواهید رفت.
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و قواعد جدید بازی در بازاریابی: شفافیت، ارزش و انسانیت

دیگر شخصی سازی ساده نیست؛ این یک جهش کوانتومی به نام فراشخصی سازی (Hyper-personalization) است که با قدرت هوش مصنوعی به واقعیت پیوسته و در حال بازنویسی تمام قواعد بازی در دنیای بازاریابی است.
بازاریابی

بازاریابی و سرمایه گذاری در این صنعت

تمام مفاهیم بازاریابی کلاسیک برای او دیگر کاربردی ندارند و به ناچار باید در اسرع وقت روش ها و ابزار جدید را یاد بگیرد.
روانشناسی خدمات به مشتریان

بررسی ریشه های روانشناسی خدمات به مشتریان

ما در این مقاله قصد داریم کمی دقیق تر ریشه های روانشناسی خدمات به مشتریان را زیر ذره بین ببریم. این امر به شما کمک خواهد کرد تا اوضاع بهتری از نقطه نظر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان تان داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا ماجرا را هرچه دقیق تر زیر ذره بین ببریم.
بازاریابی تبلیغات

تبلیغات پولی و ارزیابی بازگشت سرمایه

بسیاری از کسب و کارها با تبلیغات آنلاین مانند یک قمار رفتار می کنند. آنها با چشمانی بسته سکه ای را در دستگاه شانس می اندازند و امیدوارند که جایزه ویژه را ببرند، اما بازاریابی هوشمند، قمار نیست؛ علمی دقیق است.
پرفورمنس مارکتینگ

پرفورمنس مارکتینگ؛ ماهیت و روش‌ها

ظهور اینترنت شیوه تبلیغات و خرید را برای همیشه متحول کرده است. امروزه شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی قادرند مشتری را در فضای مجازی لحظه‌به‌لحظه دنبال و رفتارش را بررسی کنند. این بررسی به آن‌ها امکان می‌دهد روش‌های بهینه‌تری را برای نمایش تبلیغات محصول یا خدمات طراحی کنند. یکی از روش‌های نوین تبلیغات که در سال‌های اخیر کاربرد فراوانی پیدا کرده، پرفورمنس مارکتینگ است. در این مقاله درباره این روش، شیوه‌ها و مزایای آن صحبت می‌‌شود. در پایان نیز نکاتی برای استفاده از این روش بازاریابی بیان می‌شود.
تولید محتوا بازاریابی محتوا

تولید محتوا برای بازاریابی موفق

محتوا یکی از گران ترین دارایی هایی است که هر کسب و کاری روانه بازار می کند. بسیاری از برندها فکر می کنند همین که هزینه های تولید محتوا را به هر قیمتی پایین بیاورند، دیگر نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.