22.6 C
Tehran
سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
اعتماد

جلب اعتماد مشتری در برندینگ و نقش کلیدی در بازاریابی

در بازار پرهیاهوی امروز فروش شاید آغاز رابطه یک برند با مشتری باشد، اما آنچه باعث دوام این رابطه می شود اعتماد است. برندهایی که فقط برای فروش زندگی می کنند، شاید در کوتاه مدت سود ببرند، اما دیری نمی پاید که فراموش می شوند. در مقابل، برندهایی که اعتماد می سازند، در ذهن و دل مخاطب ماندگار می شوند و بدون فریاد زدن، همیشه شنیده می شوند.
پنل پیامکی

بهره مندی از بازاریابی پیامکی موفق با استفاده از ۴ اصل مهم

دلیل این امر به خاطر عدم نیاز به اینترنت است که خود باعث خواهد شد تا اطمینان داشته باشید اقدامات شما، بازدید لازم را دارد و آن را بازاریابی پیامکی موفق نامبرده می شود.
لوگو

لوگوهای ورزشی؛ وقتی یک تصویر ساده، جهانی را معنا می‌کند

لحظه ای به اولین باری که با لوگوی تیم محبوب تان روبه رو شدید فکر کنید. شاید روی یک کلاه کهنه، یک پوستر رنگ و رو رفته روی دیوار اتاق یا روی صفحه تلویزیون در یک بعدازظهر پرهیجان. آن نشان ساده برای شما چه معنایی داشت؟ به احتمال زیاد چیزی بسیار فراتر از ترکیب چند خط و رنگ بود. آن لوگو دروازه ای به دنیایی از شور، هیجان، تعلق و وفاداری بود.
ویدئو

بازاریابی ویدئویی؛ تعامل حرفه ای با مخاطب

تصور کنید وارد یک خیابان شلوغ شده اید. از هر طرف رنگ و نور و صدا هجوم می آورد. هر مغازه ای سعی دارد توجه شما را جلب کند. در این ازدحام ناگهان یک پرده بزرگ در گوشه ای از میدان ویدئویی چند ثانیه ای از یک برند پخش می کند.
تبلیغات بومی

تبلیغات بومی شده؛ گفت وگو به زبان هر بازار

اگر قرار باشد با کسی در کشوری غریبه صحبت کنید، اولین چیزی که به آن فکر می کنید زبان است، اما زبان فقط کلمات...
ایکس

برندینگ در ایکس؛ از تبلیغات یک‌طرفه تا گفت‌وگوی دوطرفه با مخاطب

در میان تمام بزرگراه های شلوغ و پرسر و صدای اینترنت یک پلتفرم وجود دارد که بیش از بقیه شبیه به یک میدان شهر وسیع، پرهیاهو و غیرقابل پیش بینی است: شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر سابق. این فضا جایی است که اخبار در چند ثانیه متولد و کهنه می شوند، نظرات بی پرده رد و بدل می گردند و هر کلمه می تواند موجی از واکنش های مثبت یا منفی را به راه بیندازد.
شبکه های اجتماعی

نقش شبکه های اجتماعی در گسترش کسب و کار

حضور کسب و کارها در دنیای آنلاین پدیده تازه ای نیست. امروزه بسیاری از برندها برای تجربه موفقیت در زمینه فروش یا حتی تعامل با مخاطب هدف نیاز به حضور در شبکه های اجتماعی دارند. اگر دقت کرده باشید، بسیاری از آدم ها نیز تعاملات اجتماعی شان را کاملا در پلتفرم های اجتماعی دنبال می کنند.
کپی رایتینگ

کپی رایتینگ؛ هنر ساختن کلیدهایی که درهای ذهن مشتری را باز می‌کنند

ذهن مشتری، یک قلعه نفوذناپذیر است؛ با دیوارهای بی‌توجهی و دروازه‌هایی از جنس «وقت ندارم». بازاریاب‌ها فریاد می‌زنند، قول می‌دهند، فشار می‌آورند، اما این درها باز نمی‌شوند. مشتری به هیاهو عادت کرده است. تنها راه ورود، کپی رایتینگ حرفه‌ای است؛ نه با دژکوب، بلکه با کلیدی که مخصوص همان قفل ساخته شده است.
تلویزیون شهری تبلیغات

تلویزیون شهری تغییر اساسی در تبلیغات محیطی

در بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، این تبلیغات محیطی است که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیزی بر سود و فروش مجموعه داشته باشد. ما در این مقاله شما را با تلویزیون شهری، یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی، آشنا خواهیم کرد.
دیزنی

راز ماندگاری دیزنی؛ فروش شادی به جای محصول

برای لحظه ای چشمان خود را ببندید و به برند دیزنی فکر کنید. چه تصویری در ذهن شما شکل می گیرد؟ شاید قلعه ای جادویی و رویایی، شاید چهره خندان میکی ماوس، شاید هم ملودی یکی از انیمیشن های کلاسیک که بخشی از خاطرات کودکی شما را ساخته است.