13 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تبلیغات محیطی

جذب مخاطب با تبلیغات محیطی بیشتر

مدیر مجموعه نما پرچم گفت: تبلیغات محیطی در نمایشگاه و سطح شهر تهران بسیار ضعیف بود درصورتی‌که این نمایشگاه می‌طلبید بیلبورد، تیزر تلویزیونی و دیگر تبلیغات را داشته باشد.
ویدئوهای کوتاه

ویدئوهای کوتاه و تاثیر آن بر ترندهای بازاریابی

امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند.
شرکت کیانیکو

شرکت کیانیکو؛ استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان تخصصی

مدیرعامل شرکت کیانیکو: این آوردگاه به‌رغم هم‌زمانی با چند نمایشگاه دیگر، بازدیدکنندگان کم‌نظیری را جذب خود کرد و ما با توجه به اینکه فکر نمی‌کردیم بازدید خوبی از این رویداد صورت بگیرد از این حجم شلوغی و تخصصی بودن مراجعانمان راضی بودیم. البته نمایشگاه از نظر بازدیدکنندگان خارجی، از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود.
اپل

اپل و رازهای برند شدن

مراسم رونمایی اپل برای دستگاه‌ها و سرویس‌های گوناگون، همیشه زبانزد کاربران و کارشناسان فناوری بوده‌ است. می‌توان این مراسم‌ها را نمونه‌ای کامل از یک رویداد ارائه دانست.
تکنیک ‌های مدیریت زمان

تکنیک ‌های مدیریت زمان برای موفقیت در فروش

تکنیک ‌های مدیریت زمان برای فروشنده‌هایی که به دنبال بهبود نرخ تبدیل خود هستند مهم است و در کمال شگفتی باید گفت که این زمان هرچه کمتر باشد بهتر است.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی و ۴ پرسش ضروری

امروزه دیگر تفاوتی ندارد که صاحب یک برند محلی و یا جهانی باشید، فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی به یک اقدام کاملا...
پادکست

۴ دلیل ساخت پادکست

امروزه تولید محتوا مهمترین اقدام در زمینه فروش محسوب می شود و هر برندی تلاش می کند تا در این زمینه فعالیت داشته باشد. در این زمینه با توجه به تنوع اقدامات، ضروری است که اولویت بندی درستی را داشته باشید.
تبلیغات

تبلیغات پولی و بهترین روش ها برای موفقیت

دنیای تبلیغات نه تنها رقابت بی نهایت زیادی را میزبانی می کند، بلکه بازنده ها و برنده های پرشماری هم دارد.
محتوای تبلیغات

محتوای تبلیغاتی و خانواده ها در عصر جدید

دنیای تبلیغات به لطف توسعه فناوری های مدرن از جمله اینترنت و شبکه های اجتماعی دامنه وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. امروزه بازاریاب ها امکان پرداختن به مسائل بسیار گسترده ای را دارند.
شروع کسب و کار

۳ راهکار مناسب برای شروع کسب و کار

رویای شروع کسب و کار برای هر فردی وسوسه‎برانگیز است. شاید شما در راستای تاسیس کسب و کار مستقل تان نیاز به اعتماد به...
کتاب معماری بازاریابی

معرفی کتاب معماری بازاریابی

کتاب معماری بازاریابی به قلم کای ساتو و ترجمه دکتر میثم نصیری، مریم جوفروش مقدم و عصمت عسگری توسط انتشارات مهربان نشر راهی بازار شده است.  
بازاریابی اینترنتی

ارتقا کلیدواژه ها در جهان بازاریابی

دنیای بازاریابی به طور مدام در حال دیجیتالی شدن است. اگر زمانی نه چندان دور بسیاری از بازاریاب ها به طور سنتی کارشان را پیش می بردند، حالا همه چیز به عرصه دیجیتال و به طور مشخص اینترنت گره خورده است.
استارتاپ

استارتاپ ها وکارآفرینی

روش استارتاپ ناب یا Lean Startup طرفداران زیادی دارد. پیروی از نکات این راهکار، نیازمند آشنایی با مزایا و معایب آن است.
توصیه هایی برای محل کار

ه راهکار ساده برای تقویت تیم های بازاریابی و روابط عمومی

مشاهده فعالیت تیم های بازاریابی و روابط عمومی در شرکت ‎های مختلف همیشه جذاب است. اگر شما نسبت به این نکته توجه نشان دهید، فعالیت یکسان و مشابه بسیاری از تیم های بازاریابی و روابط عمومی نظرتان را جلب خواهد کرد. متاسفانه امروزه عنصر خلاقیت در عرصه کسب و کار به ندرت یافت می ‎شود. همین امر تفاوت میان برندهای موفق و شکست‎ خورده را تعیین می‎ کند.
فروش بالا در شبکه های اجتماعی

اقدامات بازاریابی کم هزینه در دوران بحران

شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.شیوع ویروس کرونا را باید بزرگ ترین بحران حداقل 10 سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر کسب و کارها با کاهش شدید تعداد مشتری و مشکلات شدی مالی مواجه شوند و در این رابطه برخی از برندها نظیر آمازون، اگرچه پیشرفت هایی را داشته اند، با این حال به نحوه اقدامات بازاریابی آنها انتقادهای جدی ای وارد بوده و بر این اساس به نظر می رسد که این حجم از موفقیت، در ازای نادیده گرفتن سلامت کارکنان به دست آمده است.
نوستالژی

نوستالژی های برتر دنیای تبلیغات

نوستالژی در زندگی روزمره بسیاری از افراد نقش مهمی ایفا می کند. اغلب ما علاقه مند به یادآوری نکات جالب و جذاب درباره گذشته و نوعی خاطره بازی با آنها هستیم. این امر بازاریاب ها و طراح های تبلیغات را بیش از هر زمان دیگری به استفاده از عناصر نوستالژیک برای جلب نظر مخاطب هدف ترغیب کرده است.
کوچینگ سازمانی

جانشین پروری و کوچینگ سازمانی

شناسایی استعدادهای انسانی سازمان و تربیت و نگه داشت افراد برای پست‌ های کلیدی سازمان را می‌ توان به عنوان تعریف سرراست جانشین پروری و کوچینگ سازمانی عنوان کرد.
دیجیتال مارکتینگ

۵ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ و نابودی کسب و کارها

در این مقاله به 5 اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم که می‌تواند کسب‌وکار شما را به خطر بیاندازد.
شرکت خودکار سلنا

مدیر بازرگانی شرکت خودکار سلنا: فرصتی برای ارتقای تولید و فروش محصولات ایرانی

شرکت خودکار سلنا از خرداد ماه 1400 شروع به کار کرد. کارخانه این مجموعه در زمینی با مساحت 6 هزار متر مربع در حال حاضر توان تولید 4 میلیون عدد خودکار را دارد.
موتورهای جست وجو

معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو

ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.