یادگیری از تجارب اینفلوئنسر ها در بازاریابی
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چند سالی هست حسابی در دل بازاریاب ها جا خوش کرده است. تا قبل از آن بازاریابی با کمک سلبریتی ها طرفداران خاص خودش را داشت، اما حالا این اینفلوئنسرها هستند که تمام تمرکز برندها را جلب کرده اند. انگار حتی بدترین محصولات دنیا هم وقتی پای اینفلوئنسرها وسط باشد تبدیل به جذاب ترین گزینه خرید دنیا خواهد شد.
۵ ترند اصلی حوزه فروش در سالی که گذشت
توجه به ترند اصلی برای حوزه های فروش مهم است. این موضوع بسیار مهم است که در سال 2023 پس از سپری شدن دو سال سخت کرونایی، بتوانید عملکرد بسیار خوبی را داشته باشید.
بهبود وضعیت روابط عمومی با رعایت چند نکته
بهبود وضعیت روابط عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند.
فروش آنلاین در شبکه های اجتماعی با ۴ اصل ساده
امروزه فضای شبکه های اجتماعی به قدری قدرتمند است که شما حتی با فعالیت ضعیف هم می توانید فروش آنلاین را تجربه کنید. با این حال اگر خواهان رشد مداوم و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود هستید، باید به کیفیت کار خود نیز توجه داشته باشید.
مهارت های ارتباط با مشتری به منظور رونق کسب و کار
وقتی صحبت از ارتباط با مشتری میشود، ناکارآمدی ها میتوانند منجر به کاهش بهره وری، از بین رفتن روابط حرفهای و در بدترین حالت از دست دادن کسب و کار شوند.
۶ استراتژی کاربردی برای توسعه استارت آپ
توسعه استارت آپ بحثی است که خیلی از کارآفرینان دائما از آن فراری هستند. انگار که تبدیل یک استارت آپ به برندی بزرگ و محبوب در بازار کاری است که بی برو برگشت با شکست همراه خواهد بود. اگر شما هم ترس زیادی از این موضوع دارید، کمی حق دارید. خب شکست در بازار اتفاقی نیست که به این راحتی ها قابل توجیه باشد. به علاوه، مشتریان دیگر به کارآفرینی که یک یا دو بار در بازار شکست خورده باشد، اعتماد نخواهند کرد.
همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران
مدیرعامل نشر شاملو با اشاره به همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران گفت: هیچ هماهنگی بین غرفه گذاران و مسئولان نمایشگاه وجود ندارد و رفتارشان با غرفهگذاران کاملاً غیرحرفهای است.
بازیابی مشتریان در دنیای رقابت
هیچ کسب و کاری در بازار دوست ندارد مشتریانش را از دست بدهد. اینکه شما مشتریان تان را به طور مداوم از دست بدهید، یکی از شانس های مهم تان برای ایجاد دامنه ای قابل ملاحظه از مشتریان وفادار را از بین می برد. این اتفاق برای بسیاری از بازاریاب ها به معنای پایان شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. البته مگر اینکه راهکاری برای بازیابی مشتریان وجود داشته باشد.
محیط کاری و ۱۰ راه مهم برای موفقیت در آن
در یک محیط کاری باید اصولی را رعایت کنید تا بتوانید تعادل و موفقیت خود را تنظیم کنید، این مسئله حتی در مورد روسای شرکت نیز صدق می کند. در این مطلب با ۱۰ روش موثر در این مورد آشنا خواهید شد.
جدیدترین ترندهای بازاریابی برای انواع کسب و کار
یکی دیگر از ترندهای بازاریابی، به ویژه در شبکه های اجتماعی، مربوط به استفاده از لایو استریم است. امروزه برندها در ویدئوهای لایو امکان تعامل بهتر با مشتریان و مخاطب هدف شان را دارند.
دردسرسازهای فضای مجازی
به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات شخصی در فضای مجازی ممکن است دردسرساز شود و مشکلات متعددی برای افراد ایجاد کند.
به گزارش چاپ و نشر...
بهترین اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کدامند؟
امروزه بسیاری از بازاریاب ها در صورتی که به محض شروع فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازخوردهای مثبت مشتریان رو به رو نشوند، انگیزه شان برای ادامه مسیر را به طور کامل از دست خواهند داد.
پایان دوران قیف بازاریابی و آغاز عصر سیگنالها
قیف بازاریابی دیگر جواب نمیدهد؛ مشتری امروز خطی حرکت نمیکند، بلکه با سیگنالهای رفتاری مسیرش را مشخص میکند. بازاریابی نوین یعنی شنیدن این سیگنالها و پاسخ دادن هوشمندانه در لحظه.
بررسی مزایای بازاریابی اینترنتی در دنیای امروز
در این مقاله قرار است شما را به سوی آشنایی با مفهوم بازاریابی اینترنتی برده و مزایای آن در دنیای امروز را بررسی خواهیم کرد.
۶ راز کمپین های اینترنتی در مسیر دستیابی به موفقیت
کمپین های اینترنتی، موثرترین روش بازاریابی
امروزه موثرترین روش بازاریابی، ایجاد کمپین های اینترنتی است. در این زمینه دو نکته را باید مورد توجه داشته...
هوش مصنوعی و تولید محتوا
این روزها هوش مصنوعی برای مردم دنیا حکم فرشته نجاتی را دارد که راه حل تمام مشکلات شان را در آن جست وجو می کنند. انگار که هرچه مشکل یا ضعف در زندگی روزمره هست، با این فناوری تازه به کلی درمان می شود.
توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات
یکی از کارمندان شرکت ثنا الکتریک گفت: در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات بود.
ارائه صنایع خدماتی در دوران کرونا
صنعت خدمات در طول دوران کرونا بیشترین ضرر را متحمل شده است. میزان تقاضا برای استفاده از خدمات مختلف در طول دوران کرونا به طور قابل ملاحظه ای کاهش داشته است.
بازاریابی جدید و روش های نوین آن
بازاریابی جدید این روزها اقتضائات خاص خود را می طلبد، نیازهایی که به واسطه رشد روز افزون تغییرات به وجود آمده اند و نمی توان بی توجه از کنارشان گذر کرد.
کپی رایتینگ؛ هنر ساختن کلیدهایی که درهای ذهن مشتری را باز میکنند
ذهن مشتری، یک قلعه نفوذناپذیر است؛ با دیوارهای بیتوجهی و دروازههایی از جنس «وقت ندارم». بازاریابها فریاد میزنند، قول میدهند، فشار میآورند، اما این درها باز نمیشوند. مشتری به هیاهو عادت کرده است. تنها راه ورود، کپی رایتینگ حرفهای است؛ نه با دژکوب، بلکه با کلیدی که مخصوص همان قفل ساخته شده است.




































