22.6 C
Tehran
سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کوچینگ

خاستگاه کوچینگ

شاید کلمه کوچینگ به گوشتان خورده باشد اما معنی آن و کاربردش را نمی‌دانید. کلمه coach داستان جالبی در خود دارد؛ با من همراه باشید تا با کوچینگ به صورت ریشه‌ای و اصولی آشنا شوید.
مطالعه رفتار مشتریان

سال ۲۰۲۴ و تحلیل رفتار مشتریان

ما معتقدیم هیچ کسب و کاری نمی تواند دور تحلیل رفتار مشتری را به این سادگی ها خط بکشد. به همین خاطر در طول سال های اخیر تحلیل رفتار مشتریان یکی از حوزه های کلیدی برای کارآفرینان بوده است.
برند

اهمیت برند ها در دنیای تجارت

تبدیل شدن به یک رهبر تجاری برای بسیاری از افراد آرزوی مهمی محسوب می شود. این آرزو برای آنها بی نهایت جذاب و تاثیرگذار بوده و تمام توانایی شان را در این میان تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروزه در دنیا شمار بی نهایت زیادی از رهبران تجاری بزرگ وجود دارند که اهمیت برند در آن تاثیر گذار است.

۷ تکنیک روان شناسی برای افزایش تاثیر بیشتر بر مشتری

همه ما با این جمله مواجه شده ‎ایم که یک بازاریاب حرفه ‎ای باید روان ‎شناسی ماهر باشد، با این حال این امر چندان درست نبوده و شما تنها باید برخی از تکنیک ‎های روان ‎شناسی را که برای اقدامات شما مفید است، فرا گرفته و در این رابطه نیازی به مطالعه آکادمیک و چندین ساله وجود ندارد. در واقع تصور این امر که یک روان ‎شناس می ‎تواند فروشنده خوبی نیز باشد، کاملا نادرست است. تحت این شرایط سوالی که مطرح است این است که این ترفند ها شامل چه مواردی است؟ در ادامه 7 مورد از مهمترین آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
درآمدزایی در اینستاگرام

جلب نظر مشتریان با تکنیک های حرفه ای

در این مقاله به دنبال راهکارهای حرفه ای برای جلب نظر مشتریان هستیم. این امر می تواند تحولی در زمینه ارتباط شما با مشتریان تان ایجاد نماید.
شرکت کیانیکو کیانیکو مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: سودمندی برپایی هم‌زمان نمایشگاه تبلیغات و چاپ

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه باید توجه داشته باشند که یک برند قدرتمند می‌تواند چندین هزار بازدیدکننده برای نمایشگاه به همراه بیاورد؛ بنابراین در واگذاری غرفه‌ها باید موارد این‌چنینی در نظر گرفته شود.
انتظارات مشتریان

بررسی مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴

در این مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴ بپردازیم. اگر دوست دارید در سال جدید نه تنها مشتریان تان برند شما را ترک نکنند، بلکه بر تعداد آنها افزوده هم شود، با ما همراه باشید.
شرکت های تولیدی

صفر تا صد طراحی یک کمپین بازاریابی موفق

هدف این مقاله بررسی روند طراحی یک کمپین بازاریابی از صفر تا صد است. اگر به دنبال طراحی یک کمپین هستید، نکات این مقاله برای تان جذابیت خواهد داشت.
کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

بخش سوم:کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

استراتژی مبحثی نسبتاً نوپا، جذاب و گاه پیچیده کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین است. در حقیقت استراتژی مجموعه یکپارچه‌ای از انتخاب‌ هایی است که به‌طور منحصربه‌فرد جایگاه شرکت را در صنعت مشخص می‌کند تا شرکت از این طریق به خلق مزیت پایدار و ارائه ارزش برتر نسبت به رقبایش بپردازد.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی و ۴ پرسش ضروری

امروزه دیگر تفاوتی ندارد که صاحب یک برند محلی و یا جهانی باشید، فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی به یک اقدام کاملا...