مدیر مجموعه فتوبهمن؛ حضور کمرنگ تولیدکنندگان

    گفت و گو با جلال رستمی، مدیر مجموعه فتوبهمن

    0
    49
    مجموعه فتوبهمن

    مدیر مجموعه فتوبهمن معتقد است: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کم‌رنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصی‌تر برگزار شود.

    جلال رستمی، مدیر مجموعه فتوبهمن یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان ملزومات چاپ حرارتی (سابلیمیشن) در ایران است. این مجموعه همچنین در زمینه واردات و فروش انواع دستگاه چاپ سابلیمیشن، دستگاه چاپ پارچه، دستگاه چاپ شال و روسری، دستگاه چاپ تیشرت و دستگاه چاپ چند کاره نیز فعال است. وی درباره حضور مجموعه فتو بهمن در نمایشگاه تبلیغات به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: شرکت ما از سال 87 به صورت مداوم در این نمایشگاه حضور داشته است. هدف مجموعه فتو بهمن از شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تجدید دیدار با مشتریان قدیمی و آشنایی با مشتریان جدید است.

    وی در ادامه بیان داشت: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کم‌رنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصی‌تر برگزار شود.

    مجموعه فتوبهمنمدیر مجموعه فتوبهمن بر تجمیع نمایشگاه ها تاکید داشت

    مدیر مجموعه فتوبهمن همچنین افزود: ما یکسری حوزه‌های هم‌رده داریم که در نمایشگاه‌های مجزا حضور پیدا می‌کنند. صنایعی مانند نساجی و چاپ که به‌نوعی با حوزه‌های فعالیت ما مرتبط هستند؛ اگر بتوان شرایطی فراهم کرد که نمایشگاه‌های این صنایع هم‌زمان با هم و در یک آوردگاه برگزار شوند از بسیاری جهات بهتر است. بسیاری از مشتریان هستند که از شهرستان در یک چنین رویدادهایی شرکت می‌کنند، از طرفی آلودگی هوا و ترافیک نیز در تهران بیداد می‌کند؛ بنابراین می‌توان با تجمیع نمایشگاه‌ها مشکلاتی از این قبیل را حل کرد.

    رستمی در پایان اظهار داشت: ما در این چند وقت اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر تمرکزمان برای تبلیغات را روی فضای مجازی گذاشتیم و البته جواب هم گرفتیم اما همان‌طور که می‌دانید فضاهایی مانند نمایشگاه امکان برقراری ارتباط رودررو با مشتریان را فراهم می‌کند و این موضوع می‌تواند نقش مؤثری در جلب اعتماد و اطمینان آنان فراهم کند، به همین دلیل ما در این دوره حضور پیدا کردیم، سال‌های آینده هم با توجه به شرایط موجود تصمیم خواهیم گرفت.

    بیشتر بخوانید:بازاریابی چریکی در مقابله با روش های مرسوم بازاریابی

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    چهارده − 8 =