فروش و صادرات صنایع دستی با استفاده از بسته بندی های خلاقانه

    0
    52
    بسته ‌بندی محصولات صنایع دستی

    ضرورت طراحی خلاقانه در بسته بندی ها برای صادرات صنایع دستی 

    وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نمایشگاه تخصصی بسته‌بندی صنایع‌دستی که در محل ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شده است، بازدید کرد و در این بازدید بر ایجاد بسته بندی های زیبا و خلاقانه به منظور فروش و صادرات صنایع دستی تأکید کرد. 

    به‌گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از میراث‌آریا،  سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نمایشگاه تخصصی بسته‌بندی صنایع‌دستی بازدید کرد و مریم جلالی معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی کشور نیز در این بازدید حضور داشت.

    او در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اهمیت بسته‌بندی در تولید، فروش و صادرات صنایع‌ دستی گفت: موضوع بسته‌بندی از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما این موضوع  باید به منظور فروش و صادرات صنایع دستی مد نظر قرار گیرد. 

    صادرات صنایع دستی

    وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی باید از زیبایی و دوام برخوردار باشد، به گونه‌ای که وقتی محصول داخل بسته را استفاده کردیم، امکان این را داشته باشیم که از بسته‌بندی آن مجددا استفاده کنیم. 

    بیشتر بخوانید: بررسی تشکیل خانه بسته بندی در نخستین نمایشگاه تخصصی بسته بندی ایران در حوزه صنایع فرهنگی

    نمایشگاه طرح‌های تخصصی بسته‌بندی صنایع‌فرهنگی در محل ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا شده است. شرکت پویش‌پرداز مرسا از شرکت‌های خلاق در حوزه بسته‌بندی است که فعالیت خود را در محل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی آغاز کرده و حدود چهار سال در این حوزه فعالیت دارد.

    مطلب قبلیبرنامه ریزی برای برگزاری دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در بهار سال 1402
    مطلب بعدیتکنیک ‌های مدیریت زمان برای موفقیت در فروش

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    2 × سه =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.