مدیر شرکت آسان برش: نمایشگاه فرصتی برای یافتن بازارهای جدید است

    0
    92
    شرکت آسان برش

    شرکت آسان برش فعال در زمینه تولید و واردات تیغه های برش 

    مدیر شرکت آسان برش در رابطه با فعالیت این مجموعه بیان کرد: شرکت آسان برش در زمینه تولید و واردات تیغه‌های برش در صنایع مختلف فعالیت دارد که بخشی از آن مربوط به کاغذ، کارتن و ورق‌سازی می‌شود. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، علی ظریف مدیر شرکت آسان برش در رابطه با اهداف شرکت آسان برش برای حضور در نمایشگاه کاغذ و مقوا اظهار داشت: ما سه هدف کلی را برای حضور در اکثر آوردگاه‌ها ازجمله در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم. نخستین هدف یافتن بازار و مشتریان جدید به‌ویژه بازار کشورهای اطراف ایران است که صاحبان کارخانه‌ها به دلیل به‌صرفه بودن، کیفیت در برخی تولیدات و بعد مسافت ترجیح می‌دهند از ایران خرید کنند.

    شرکت آسان برشوی ادامه داد: دومین هدف آشنایی با شرکت‌های جدید و سومین هدف آسوده‌خاطر کردن مشتری ازنظر تصویرسازی ذهنی از محصولاتمان است.

    بیشتر بخوانید: مدیر بازاریابی نوین برچسب هرمس: شرکت در نمایشگاه‌ها هزینه نیست

    ظریف خاطرنشان کرد: ما در مدت ۱۵ سال فعالیت خود در ادوار مختلف نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شرکت کردیم اما این نخستین حضور ما در نمایشگاه کاغذ و مقوا است. باید بگویم در مقایسه با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شاهد رویدادی تخصصی‌تر، با حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان تخصصی‌تر هستیم. از این منظر نمایشگاه برای مجموعه ما بسیار مفید بود و توانستیم جلسات مثمر و خوبی را با افراد و شرکت‌های مختلف داشته باشیم.

    مقاله قبلی«پک پلاست»، بخش بخش جدید مرکز چاپ و بسته ‌بندی همدان
    مقاله بعدیتشریح عملکرد دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

    17 + هفده =