مدیر شرکت آسان برش: نمایشگاه فرصتی برای یافتن بازارهای جدید است

    0
    49
    شرکت آسان برش

    شرکت آسان برش فعال در زمینه تولید و واردات تیغه های برش 

    مدیر شرکت آسان برش در رابطه با فعالیت این مجموعه بیان کرد: شرکت آسان برش در زمینه تولید و واردات تیغه‌های برش در صنایع مختلف فعالیت دارد که بخشی از آن مربوط به کاغذ، کارتن و ورق‌سازی می‌شود. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، علی ظریف مدیر شرکت آسان برش در رابطه با اهداف شرکت آسان برش برای حضور در نمایشگاه کاغذ و مقوا اظهار داشت: ما سه هدف کلی را برای حضور در اکثر آوردگاه‌ها ازجمله در این نمایشگاه دنبال می‌کنیم. نخستین هدف یافتن بازار و مشتریان جدید به‌ویژه بازار کشورهای اطراف ایران است که صاحبان کارخانه‌ها به دلیل به‌صرفه بودن، کیفیت در برخی تولیدات و بعد مسافت ترجیح می‌دهند از ایران خرید کنند.

    شرکت آسان برشوی ادامه داد: دومین هدف آشنایی با شرکت‌های جدید و سومین هدف آسوده‌خاطر کردن مشتری ازنظر تصویرسازی ذهنی از محصولاتمان است.

    بیشتر بخوانید: مدیر بازاریابی نوین برچسب هرمس: شرکت در نمایشگاه‌ها هزینه نیست

    ظریف خاطرنشان کرد: ما در مدت 15 سال فعالیت خود در ادوار مختلف نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شرکت کردیم اما این نخستین حضور ما در نمایشگاه کاغذ و مقوا است. باید بگویم در مقایسه با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شاهد رویدادی تخصصی‌تر، با حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان تخصصی‌تر هستیم. از این منظر نمایشگاه برای مجموعه ما بسیار مفید بود و توانستیم جلسات مثمر و خوبی را با افراد و شرکت‌های مختلف داشته باشیم.

    مطلب قبلی«پک پلاست»، بخش بخش جدید مرکز چاپ و بسته ‌بندی همدان
    مطلب بعدیتشریح عملکرد دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    13 − یک =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.