تجلیل به پاس برندسازی در صنعت چاپ

    تجلیل از محمدرضا روح روان توسط انجمن علمی فناوری چاپ ایران

    0
    48
    مشارکت فعال در برندسازی در صنعت چاپ کشور

    مشارکت فعال در برندسازی در صنعت چاپ کشور

    انجمن علمی فناوری چاپ ایران از محمدرضا روح‌ روان، مدیر عامل شرکت چاپ ایرانیان سپهر آسمان به‌دلیل مشارکت فعال در برندسازی در صنعت چاپ کشور و مسئولیت‌های اجتماعی تجلیل کرد.

    برندسازی در صنعت چاپبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران با اشاره به تقدیر این انجمن از محمدرضا روح روان مدیرعامل شرکت چاپ ایرانیان سپهر آسمان، گفت: روز دوشنبه 23 خرداد به همراه مهرداد بیات، عضو هیئت مدیره انجمن با اهدای لوح تقدیر از مشارکت فعال و سازنده وی در برندسازی در صنعت چاپ کشور و مسئولیت‌ های اجتماعی تجلیل کردیم.

     وی ادامه داد: در ابتدای این دیدار محمد‌رضا روح‌روان، با اشاره به روند شکل‌ گیری و توسعه فعالیت‌ ها و خدمات شرکت چاپ ایرانیان سپهر آسمان در رفع نیازهای داخلی در حوزه بسته ‌بندی انعطاف ‌پذیر از فعالیت ‌های نوین، اثربخش و تحول ‌آفرین انجمن علمی فناوری چاپ ایران تقدیر و بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر انجمن تاکید کرد. برندسازی در صنعت چاپ

     بیطرفان با اشاره به بخش دیگر صحبت ‌های روح روان، توضیح داد: وی در ادامه از مسایل مالیاتی، اخذ تعهد ارزی، رقابت‌ های مخرب، وابستگی شدید به واردات در حوزه مواد اولیه، عدم تربیت نیروی انسانی ماهر، پافشاری بر آموزش با روش استاد شاگردی و بی ‌توجه به امر آموزش ‌های اکادمیک و پژوهش به‌عنوان چالش‌ های پیش‌ رو برشمرد و خواستار رفع موانع تولید در حوزه صنعت استراتژیک چاپ شد.

    روح‌روان در پایان سخنان خود بر آمادگی این شرکت برای هر نوع همکاری و حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های اثربخش انجمن به‌عنوان متولی اصلی حوزه آموزش و پژوهش تاکید کرد.

    برندسازی در صنعت چاپ بیطرفان با بیان اینکه شرکت چاپ ایرانیان سپهر آسمان از مجموعه‌ های پیشرو، تاثیرگذار و برتر در حوزه چاپ و بسته‌ بندی انعطاف ‌پذیر است، با گرامیداشت یاد مرحوم عابدین روح روان، بنیان‌گذار این شرکت، گفت: سازماندهی و مدیریت خوب و روزآمد این شرکت ازسوی فرزندان آن مرحوم، ارزشمند است.

     وی در ادامه با اشاره به روند فعالیت ‌های متنوع، نوین و آینده ‌نگرانه انجمن علمی فناوری چاپ ایران توضیح داد: ایجاد رشته‌های تحصیلی دانشگاهی و آموزش‌ های هدفمند و استاندارد به‌عنوان یکی از الزامات انکار ناپذیر در حوزه صنعت استراتژیک چاپ ضرورت دارد.

     بنیان‌ گذار انجمن علمی فناوری چاپ ایران سپس در اولویت قرار گرفتن امر پژوهش و حمایت عملی از پژوهشگران و طرح‌های پژوهشی مورد نیاز را به‌عنوان تنها راه برون‌رفت از شرایط موجود و حرکت به سمت وضع مطلوب برشمرد و تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال به‌عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین شایسته است متولیان امر بسترها و زیرساخت‌های لازم برای حضور دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در این صنعت و تشویق فعالان صنعت راهبردی چاپ کشور به سمت تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت جامعه علمی کشور را هرچه سریع‌تر مهیا و در دستور کار خود قرار دهند.

     بیطرفان تاکید کرد: بی‌توجهی متولیان به ایجاد ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه‌ها و نبود فرآینده بهره‌گیری از توان جامعه علمی و پژوهشی کشور به‌صورت واقعی و عملی همچنین نقص در بکارگیری مدیریت علمی، دلیل اصلی عقب‌ماندگی و چالش‌های پیش‌رو این صنعت های تکنولوژی است.

    بیشتر بخوانید: تقدیر انجمن علمی فناوری چاپ ایران از فعالان برندسازی در صنعت چاپ

     وی با بیان اینکه انجمن علمی فناوری چاپ ایران در دوران 8 ساله حیات خود با برگزاری حدود 100 رویداد علمی و تخصصی، در ارتقاء جایگاه صنعت راهبردی چاپ کشور نقش‌آفرین بوده است، گفت: انجمن، تغییرات مشهود در نوع و جنس مطالبات عمومی فعالان این صنعت و ترویج علم و دانش همچنین امر آموزش و پژوهش را بر عهده گرفته است.

    رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران با بیان اینکه نقش سازنده تشکل‌های سراسر کشور در ایجاد یک هم‌افزایی در راستای تحقق و پیاده‌سازی حلقه‌های مفقوده امری انکارناپذیر است، گفت: خود‌اتکایی و سرمایه‌گذاری در برندسازی صنعت چاپ کشور و مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط امروز امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

    برندسازی در صنعت چاپ

     بیطرفان همچنین با اشاره به صحبت‌های مهرداد بیات، عضو هیات‌مدیره انجمن علمی فناوری چاپ ایران در این نشست، گفت: بیات در این دیدار به برخی از فعالیت‌های انجمن بر تاثیرگذاری میان‌مدت و بلند‌مدت برنامه‌های انجمن تاکید کرد و یادآور شد که فعالان صنعت راهبردی چاپ به منظور حرکت به سمت جلو و رفع چالش‌های پیشرو لازم است در امر آموزش و پژوهش بطور جدی سرمایه‌گذاری کنند.

    وی همچنین به بخش دیگر صحبت ‌های بیات، توضیح داد: طبق گفته ‌های وی تجربه نشان داده است که آموزش‌های رایگان، جزیره‌ای و غیرهدفمند اثربخشی لازم را نداشته و حتی در برخی از موارد آسیب ‌زننده هم بوده است. برندسازی در صنعت چاپ

    مطلب قبلیتمدید مهلت تسلیم اظهار نامه های مالیاتی فعالان اقتصادی
    مطلب بعدیافزایش قیمت ‌ها در بازار کاغذ تا مرز ۹۰۰ هزار تومان

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    نوزده − 2 =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.